Nå søker jeg etter assistent..

unike

Elsker forumet
Julibarna2014
Gangvansker og kun følelse i lillefingrene gjør at jeg kaster inn håndkle nå. Jeg blir sliten bare av å smøre en brødskive.

Hun som har gått m hunden min ca 3 g pr uke siste 1-2 ukene, kan ikke et par uker fremover.

Har derfor søkt etter assistent 3 timer x 3 pr uke frem til fødsel. Jeg håper henda blir bra 1-2 uker fødsel. Og at folk kommer strømmende for å hjelpe straks jeg har født. Så håper jeg får hjelp til oppvask og matlaging da.

Jeg vet ikke om jeg takler at noen gjør rent etter meg, men jeg har altså ikke noe valg. Kontrollfriken i meg må ta seg en ferie rett og slett :p

Uff det høres slitsomt ut:(
Men det blir nok godt med hjelp skal du se..:) håper det går bort etter fødsel, høres jammen ikke godt ut:o

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff det høres slitsomt ut:(
Men det blir nok godt med hjelp skal du se..:) håper det går bort etter fødsel, høres jammen ikke godt ut:eek:

Takk, det skal bli deilig. Det første hun blir satt til er å gre håret mitt hehe. Henda mine klarer ikke det lenger. Blir igrunn en personlig assistent.

Varer ikke lenge da, er jo bare frem til jeg føder. 16 dgr til termin nå..:)

Håper du får tak i noen fort da, det trenger du jo. Stakkar deg! :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper du får tak i noen fort da, det trenger du jo. Stakkar deg! :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk, har allerede flere som har meldt seg. Skal ta kontakt med den jeg tenker egner seg best i morgen. Drømmer om å få laget en stor salatbolle også, og få gredd håret. Det er første pri. Deretter alt det andre. Det høres kanskje mye ut med 9 timer pr uke, men hunden min trenger ihvertfall 3 langturer i uka. Tror nok jeg trenger det nå. Ha det strøkent nå før bebissen kommer.

Håper det hjelper på tålmodigheten også :)

Gangvansker og kun følelse i lillefingrene gjør at jeg kaster inn håndkle nå. Jeg blir sliten bare av å smøre en brødskive.

Hun som har gått m hunden min ca 3 g pr uke siste 1-2 ukene, kan ikke et par uker fremover.

Har derfor søkt etter assistent 3 timer x 3 pr uke frem til fødsel. Jeg håper henda blir bra 1-2 uker fødsel. Og at folk kommer strømmende for å hjelpe straks jeg har født. Så håper jeg får hjelp til oppvask og matlaging da.

Jeg vet ikke om jeg takler at noen gjør rent etter meg, men jeg har altså ikke noe valg. Kontrollfriken i meg må ta seg en ferie rett og slett :p

Sniker fra juni :) Dette hørtes ille ut, har du vært i kontakt med føden for spørsmål om igangsettelse før termin? Det kan da umulig være det beste for deg å gå lenger, nå som du er så tett opp mot termin. Du skal jo ha igjen litt krefter i barseltiden også. Ønsker deg uansett lykke til :) Snart er du i mål!!

Off, stakkars deg Unike. :( Høres virkelig ille ut dette. Håper du finner en som du blir godt fornøyd med :)
Er enig med Fiffi- om at du burde snakke med lege/føden og få de til å vurdere om du skal settes i gang før termin. Kan umulig være bra for deg å gå sånn så mye lenger.
Sender deg en god klem og ønsker deg masse lyke til :)

UFF UFF de låter ikkje bra. Stakkarn du ska ju har krefter till födsel og efterpå og. Får hoppas de ordnar seg för deg. Å att du få hjelp till de du trenger.

Føler med deg. Jeg er sikker på at jm vil hjelpe deg i gang med fødsel om du forteller rett fra levra hvordan det er :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk, det skal bli deilig. Det første hun blir satt til er å gre håret mitt hehe. Henda mine klarer ikke det lenger. Blir igrunn en personlig assistent.

Varer ikke lenge da, er jo bare frem til jeg føder. 16 dgr til termin nå..:)
Er jo bra det finnes slike tilbud i ditt tilfelle☺️
Håper disse siste ukene går fort, så slipper du forhåpentligvis å gå slik lenge:)

Huff.. Snakk med jordmor som du får råd om her. Hun kan sikkert hjelpe deg, evt kontakte fødeavdeling for igangsetting. Ikke godt å være helt utmattet til fødselen og barselstiden! Håper det ordner seg med en god løsning for deg unike :) må huske på å ta vare på seg selv også!!

Sniker fra juni :) Dette hørtes ille ut, har du vært i kontakt med føden for spørsmål om igangsettelse før termin? Det kan da umulig være det beste for deg å gå lenger, nå som du er så tett opp mot termin. Du skal jo ha igjen litt krefter i barseltiden også. Ønsker deg uansett lykke til :) Snart er du i mål!!

Takk :)

Jeg har hatt det slik en stund og vil gjerne holde ut. Blir nok lettere om jeg nå får litt hjelp. Er litt sta også ser du hehe.
Men jeg må si det tærer på humøret ja. Håper assistenten kan starte allerede i dag :)

Off, stakkars deg Unike. :( Høres virkelig ille ut dette. Håper du finner en som du blir godt fornøyd med :)
Er enig med Fiffi- om at du burde snakke med lege/føden og få de til å vurdere om du skal settes i gang før termin. Kan umulig være bra for deg å gå sånn så mye lenger.
Sender deg en god klem og ønsker deg masse lyke til :)

Tusen takk, skal prøve å holde ut :smiley-angelic003

UFF UFF de låter ikkje bra. Stakkarn du ska ju har krefter till födsel og efterpå og. Får hoppas de ordnar seg för deg. Å att du få hjelp till de du trenger.

Takk for det , jeg tror jeg gjør det rette nå som jeg søker hjelp.Gleder meg :)

Enig med de over…

Håper uansett du får en assistent som er til god hjelp frem til fødselen - og som gjør at du har igjen litt krefter til tiden etter!!

Føler med deg. Jeg er sikker på at jm vil hjelpe deg i gang med fødsel om du forteller rett fra levra hvordan det er :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk, Freyr :) Jeg skal til jm om et par timer og skal si det som det er, men er skeptisk til igangsetting så ønsker å holde ut :)

Er jo bra det finnes slike tilbud i ditt tilfelle☺️
Håper disse siste ukene går fort, så slipper du forhåpentligvis å gå slik lenge:)

Takk skal du ha :)

Det er ikke noe tilbud. Jeg har lagt ut assistentjobben på finn.no, under småjobber. Ikke dumt. :)

Huff.. Snakk med jordmor som du får råd om her. Hun kan sikkert hjelpe deg, evt kontakte fødeavdeling for igangsetting. Ikke godt å være helt utmattet til fødselen og barselstiden! Håper det ordner seg med en god løsning for deg unike :) må huske på å ta vare på seg selv også!!

Takk for det :) Jeg er i utgangspunktet skeptisk til igangsetting, men skal snakke litt m jm etterpå i dag :)

Jeg har ikke lenge til termin heller.

Enig med de over…

Håper uansett du får en assistent som er til god hjelp frem til fødselen - og som gjør at du har igjen litt krefter til tiden etter!!

Takk for det :)

Jeg håper det jeg og :smiley-angelic003

Uffa, høres ikke bra ut. Sender deg en god klem. :) Får håpe du slipper å gå over termin, og at du blir frisk og rask igjen i kroppen med en gang etter fødsel. Er veldig glad jeg har min egne personlige assistent jeg å, min mann ;)

Håper du finner en strålende person for disse ukene, slik at du kun trenger å konsentrere deg om deg selv og lillebebis. Vet så altfor, altfor godt hvor vanskelig det er å legge ifra seg kontrollen. I begynnelsen gjør det faktisk ganske så vondt. :rolleyes: Men, etter å ha fått beskjed fra mann, jm, jobb og familie har jeg begynt å spørre om litt mer hjelp og tenker litt mer på meg selv. Blir litt lettere etterhvert og er faktisk litt befriende, kommer dog aldri til å bli helt kvitt å ville ha et ord med i alt ;)

Back
Topp