Nyter dere tiden? ♥

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Måten du omgås ditt barn på og de erfaringene du er med på å gi barnet ditt, har stor betydning for hjernens utvikling. Og de tre første årene er viktigst!:)

Les mer HER om den spennende utviklingen på babyen din! :)
 
Ja, jeg nyter hvert øyeblikk. Prøver å leve i nuet og nyte så mye som mulig siden dette er siste spedbarnsperiode.
 
Nyter det veldig jeg og :) De er så søte og hjelpeløse nå.
 
Vi koser oss masse! Skulle bare ønske det fantes en pauseknapp så vi kunne stoppe tiden som går så utrolig fort!!
 
Prøver å nyte det :) men har fult opp med hverdags også. Har å begynne på jobbsøking da jeg vurderer å bytte jobb:p men koser meg når I er våken :)
 
Koser meg veldig med lille [emoji173]️ Hun er verdens goeste baby [emoji4] Men jeg ser også frem til at hun ikke plages så fælt av magen, så hun (og vi) kan sove litt bedre.
 
Nytes, ja[emoji173]️
 
Nyter det mer og mer, men var tøffere i starten nå enn første gang. Litt rart siden vi fikk prematur baby sist, og hadde mye styr med magevondt og mme. Lillesøster er veldig rolig, så sånn sett er det lettere, men brukte så lang tid denne gang på å "bli meg selv" igjen. Var liksom i en boble de første ukene og følte meg helt fjern. I tillegg har det ikke akkurat vært en højdare for forholdet mellom meg og samboer å få nr. 2, men det har gått seg litt til nå..
 
Back
Topp