Nyfødtfoto..

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Noen som skal ha det til når lille er født?
Selv eller studio?

Føles kanskje langt unna, men.. Jeg drev og så på photo props på ebay, og tenkte at det må vel snart bestilles om så [emoji28]

Synes denne f.eks var kul [emoji23]
593de8f997858a0f80c6c5ac81654ab8.jpg
 
Samboer har akkurat investert i nytt kamera, så han får ligge i hardtrening og ta fine bilder av lille selv for å forsvare prisen :p Må kanskje kjøpe litt utstyr til bildene :D
 
Tenker å få til noe sånt, ja. :) Tanke om antrekk har ikke streifet meg ennå, engang!
 
Tenker å få til noe sånt, ja. :) Tanke om antrekk har ikke streifet meg ennå, engang!
Mange av dem som holder nyfødtfoto har antrekk selv gjerne [emoji4]
Var bare jeg som tilfeldigvis kom over det da jeg lette etter tynne babyluer.. [emoji14]
Er vel mer om du skal ta det selv at du må tenke på det [emoji5]️
 
Mange av dem som holder nyfødtfoto har antrekk selv gjerne [emoji4]
Var bare jeg som tilfeldigvis kom over det da jeg lette etter tynne babyluer.. [emoji14]
Er vel mer om du skal ta det selv at du må tenke på det [emoji5]️

Ja, du sier noe der. Tenkte å høre med en fotograf jeg kjenner om hva hun bruker og evt hva hun tar for bildene.
 
Ja, du sier noe der. Tenkte å høre med en fotograf jeg kjenner om hva hun bruker og evt hva hun tar for bildene.
Lurt! Jeg bare tenkte for meg selv at hvis jeg skal ha noe props selv, bør jeg handle det snart. Fra ebay kan det fort ta en måned, så kan ikke vente til baby kommer først..
 
Noen som skal ha det til når lille er født?
Selv eller studio?

Føles kanskje langt unna, men.. Jeg drev og så på photo props på ebay, og tenkte at det må vel snart bestilles om så [emoji28]

Synes denne f.eks var kul [emoji23]
593de8f997858a0f80c6c5ac81654ab8.jpg

Denne var stilig! Vi skal helt klart ta nyfødtfoto, men tror jeg overlater til fotografen å finne på moro portretter :) jeg har så liten fantasi ;)
 
Svigers er fotograf, og ønsker gjerne å få ta et nyfødt bilde! Noen som har noen ide til antrekk? Bilde fra e-bay var jo fantastisk! Trenger litt mer inspirasjon, og synes det er så mye på nett :confused: går meg helt vill inne på sidene.
 
Noen som skal ha det til når lille er født?
Selv eller studio?

Føles kanskje langt unna, men.. Jeg drev og så på photo props på ebay, og tenkte at det må vel snart bestilles om så [emoji28]

Synes denne f.eks var kul [emoji23]
593de8f997858a0f80c6c5ac81654ab8.jpg
Vi skal ha det, hadde det med første også. Har allerede snakket med fotografen - men ikke satt noe dato enda. Planen min var å slå flere fluer i samme sekk. Da er jenta mi litt over et år, så skal ha bilder av henne, nyfødtbilder og familiebilder.
 
Vi tok det selv, men hun var ikke akkurat nyfødt på det tidspunktet. Snarere 4 mnd[emoji56] Blir vel det samme denne gangen også.
 
Har tenkt til det, men ikke kommet på at dette en noe vi bør bestemme snart før nå nylig:wacky: Må høre med mannen om vi skal velge fotograf (så dyrt:wideyed:) eller ta selv da vi begge er over middels fotointeressert. Men hvordan de skal se ut aner jeg ikke! Iiik:rolleyes:
 
Back
Topp