NY UTFORDRING FREDAG 11 SEPTEMBER!

Ikke i bruk

Forumet er livet
God morgen :)

Dere skrev og skravlet masse i går, men alikevel ble det ukens dårligste dag med "bare" 7500 innlegg.
Derfor kommer det ett vanskelig hint fra meg i dag


hint.jpg





NY UTFORDRING!!

- Skriv og skravle minst 9000 innlegg i dag :)

- Vi har daglig ca 2500 medlemmer som skriver her på babyverden, men det er hele 17 000 brukere innom daglig. Det vil si ca 14 500 medlemmer som ikke skriver noen ting, bare leser. Hvordan få dem med til å skrive. Kan DU gjøre noe for å få de med? Kan VI gjøre noe? Hva skal til for at de skriver?
Hadde det ikke vært hyggelig å fått enda flere supre damer med i den nåværende babyverden familien vår?
 
Spennende utfordring.
9.000 bør vi klare dersom det blir masse liv her :)
Det med å få med de som bare leser vet jeg dessverre ikke hvordan man skal gjøre.
Må finne på noe smart her...
 
Ja, det må bi prøve på :)
Satser på at flere vil begynne å skrive litt også ;)
 
Ingen enkel utfordring, vqanskelig hint, og hvordan få med de mange tusen som bare leser.... ja den som visste det!
 
Men hvor mye har vi skrevet hittil i dag da?
 
Men hvor mye har vi skrevet hittil i dag da?
Det er jeg spent på også, jeg vært på farta i hele dag og har bidratt svære lite dessverre
 
Det er jeg spent på også, jeg vært på farta i hele dag og har bidratt svære lite dessverre

Ikke sånn knallmye jeg heller, og snart er et kveld for meg, gravid, trøtt, og fotballturnering som betyr avreise senest 9 i morgen....
 
Ikke sånn knallmye jeg heller, og snart er et kveld for meg, gravid, trøtt, og fotballturnering som betyr avreise senest 9 i morgen....
Hørtes slitsomt ut. Jeg skal sove lenge i morgen <3
 
Det skal altså åpenbart ikke jeg
Nei det er flere uker siden sist jeg gjorde det, så det blir godt! Er det eldste som spiller fotball?
 
Nei det er flere uker siden sist jeg gjorde det, så det blir godt! Er det eldste som spiller fotball?

Jepp (Jeg møter slett ikke opp i grisotta for å se på faren spille. Han spiller ikke tre kamper på to timer heller da...)
 
Ikke så lett å bidra når man er bortreist,men har fått skravlet litt i kveld;)
 
Skravler det jeg klarer og litt til, men aner jo ikke hvordan vi ligger an
 
Jepp (Jeg møter slett ikke opp i grisotta for å se på faren spille. Han spiller ikke tre kamper på to timer heller da...)
He he he nei det var det da, det går vel litt mer unna i lilleputt ligaen
 
Back
Topp