Ny terminliste juni 2018

Det er 40 uker + 2 dager som er offisiell lengde nå for tiden? I så fall lander jeg på 10. juni. :)
 
Det er 40 uker + 2 dager som er offisiell lengde nå for tiden? I så fall lander jeg på 10. juni. :)

Er det ikke 40+3? Var det da jeg var gravid sist. For 10 år siden da jeg fikk nr 1 var det 40+2. Så det er ikke bare bare å vite hva som gjelder til enhver tid
 
Er det ikke 40+3? Var det da jeg var gravid sist. For 10 år siden da jeg fikk nr 1 var det 40+2. Så det er ikke bare bare å vite hva som gjelder til enhver tid
Kommer an på hvilket sykehus du tilhører. På St. Olavs opererer de med 40+3, men jeg vet at sykehus lenger sør i landet bruker 40+2
 
På første TUL ble min flyttet fra 1.juni til 12. Juni, men det kan vell kanskje endres på igjen på oul så jeg kan jo si hva dem sier da :p
 
Bra jobba! :gen014
Hadde det vært en ide å ført opp fødeplass ved siden av termin for de som ønsker det? :dance011

Uff.. det blir mye jobb :inpain: personlig synes jeg det er best å ha terminlisten enkel og ryddig... men selvsagt, om flere ønsker det så, fikser jeg det :)
 
Uff.. det blir mye jobb :inpain: personlig synes jeg det er best å ha terminlisten enkel og ryddig... men selvsagt, om flere ønsker det så, fikser jeg det :)

Det blir vel laget en ny liste etter OUL, og da kan man jo kanskje benytte anledningen til å slenge på fødested og kjønn på barnet for de som vet det :)
 
Kan slette meg. Mistet med en gang. Har ikke orket å inn igjen :( men er gravid igjen, så ser lysere på det nå :angelic:
 
Back
Topp