*Ny* terminliste er oppe!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Til dere som ikke har sett det, så er det en ny terminliste (f.o.m.i dag 13.03) under festet. Dvs, alle må skrive seg opp på nytt, selv om de var på den gamle. Dette for å få en oppdatert liste over alle som er her enda :)

Informerer i eget innlegg, siden listen kan bli litt borte for oss mobilbrukere [emoji14]
 
Opp [emoji106]
 
Der fikk jeg den opp! Tenkte kanskje etterpå at det var greit å vente til etter OUL.. Er det mulig, hode er ikke helt med [emoji85]
 
Der fikk jeg den opp! Tenkte kanskje etterpå at det var greit å vente til etter OUL.. Er det mulig, hode er ikke helt med [emoji85]
Det er ingen problem om du må endre dato senere. Bare å si i fra hvilken dato du står på fra før, og hvilken du vil endres til [emoji106]
 
Dytter opp [emoji4] mange som ikke har skrevet seg på :)
 
Opp enda en gang! :)
 
Prøver få denne øverst, så folk ser den..
Fremdeles noen som ikke har skrevet seg på [emoji4]
 
Dytter denne da :) Håper vi fortsatt er mange her inne :)
 
Dytter denne da :) Håper vi fortsatt er mange her inne :)
Jaa.. Ser det er flere på f.eks kjønnstråden som ikke er på lista.. Og de på skjult bør i alle fall skrive seg på, om det er flere som har glemt det.
 
Kanskje noen på skjult som ikke ser så mye her på åpen?
 
Det er ingen problem om du må endre dato senere. Bare å si i fra hvilken dato du står på fra før, og hvilken du vil endres til [emoji106]

Da har jeg skrevet inn i riktig innlegg og dytter denne tråden oppover [emoji108] Tusen takk for hjelpen [emoji4]
 
Dytter denne et hakk opp, i tilfelle noen ikke har sett den enda [emoji4]
Det er helt ok å vente til oul om man vil, men går også fint å heller melde fra om endringer. :)
 
Dytt dytt :) Vet ikke om det begynner å fylles opp med de som er aktive?
 
Back
Topp