Skravletråd for oss prøvere!

Bina

Pine Bina
VIP
Siden den forrige ble stengt pga noe feil så starter jeg en ny :D



fra appen :)
 
Så bra @Bina :D Ordner opp du ;)


Taster på appen :)
 
Da må vi få denne klistret, og den andre kan slutte å være klistret

fra app
 
Skal sende pm til Tamara. Også skal jeg lime inn linken til den andre skravletråden :D

fra appen :)
 
ImageUploadedByBV Forum1394731938.530297.jpg


Dagens søm og vinyl-pimping ;) nå har jeg klippet en kosebukse til meg selv!!

Såååå sliten, alt meg flytting tar helt knekken på meg.. Så håper å sy hjelper på å få noe annet i hodet litt!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere ordner opp

fra app
 
Da hopper jeg inn på denne tråden :D
Føler dagene går litt fort nå, noe som er hærlig da jeg er nærmere IKM på Mandag :) Og skal bort hele helge så får andre ting å tenke på, og har ikke tenkt å teste meg i helgen heller :) Men kommer nok til å titte innom mobilen å sjekke hvordan det går med dere andre :)
 
Vis vedlegget 53603

Dagens søm og vinyl-pimping ;) nå har jeg klippet en kosebukse til meg selv!!

Såååå sliten, alt meg flytting tar helt knekken på meg.. Så håper å sy hjelper på å få noe annet i hodet litt!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Utrolig flink du er. Skulle ønske jeg og kunne sånn. Haha, måtte til og med få hjelp fra min kjære mor med gardiner til huset;)
 
Da hopper jeg inn på denne tråden :D
Føler dagene går litt fort nå, noe som er hærlig da jeg er nærmere IKM på Mandag :) Og skal bort hele helge så får andre ting å tenke på, og har ikke tenkt å teste meg i helgen heller :) Men kommer nok til å titte innom mobilen å sjekke hvordan det går med dere andre :)
Kos deg i helga da
 
Takk!! Nå er buksen min og klar!!

ImageUploadedByBV Forum1394741063.562090.jpg


ImageUploadedByBV Forum1394741075.554453.jpg


ImageUploadedByBV Forum1394741084.704843.jpg


Ikke lett å ta bilder av seg selv! deilig myk bukse som og er finslig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så flink du er.skulle ønske jeg klarte å sy . Har maskin da bare vet ikke hvordan jeg bruker den:p

fra appen :)
 
Jeg må lære meg å sy... Har så lyst å sy babyklær når jeg får en liten


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så flink du er.skulle ønske jeg klarte å sy . Har maskin da bare vet ikke hvordan jeg bruker den:p

fra appen :)
Takk!!

Alle kan sy jeg begynte i august 2012, hadde aldri sydd før. Det er så kjekt å lage unike ting!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp