Ny og nervøs

vestlandsjento

Gift med forumet
Heisann:) Eg er ny på assistert befruktning. Me har prøvd i fire år og bli gravid, uten hell.. Eg har PCOS, og har prøvd hormonbehandling tidlegare. Dette fungerte ikkje, så no er det IVF neste. Eg er veldig nervøs for hormonbehandlinga. Har prøvd purgeon ein gong. Då fekk eg for mange egg (5 stk) og eggstokken snurra seg pga. vekta av vanncystene. Måtte fjerna halve eggstokken. Eg gjekk to mnd. med store smerter før det vart oppdaga.. Nokon som har opplevd liknande?

Har forstått at ein ved ivf får mange fleire egg enn eg fekk, og er veldig nervøs for at dette skal skje igjen. Det er jo veldig betryggande at denne gongen skal folk som jobbar med dette til dagleg foreta behandlinga. Og skjer det igjen, treng eg nok ikkje gå to mnd. før det vert fiksa.

Ellers må eg berre legga til at eg e kjempe gla for å endelig væra i gong[:)] Har tru på at da blir baby i magen snart
 
Hei vestlandsjento og velkommen hit!
 
Jeg venter på behandling så jeg kan nok ikke svare deg på det du lurer på, men det er mange jenter her inne, så noen har sikkert noen erfaringer eller teorier rundt dette [:)]
 
Hei og velkommen hit[:)] Fin plass å henge dette, og mange kjekke jenter her inne.
 
Ved ivf blir du veldig godt fulgt opp med innvendig ul for å sjekke kor mange og kor store follikler som vokser, så
du treng sikkert ikke uroe deg.
Tilhører du Haukeland du også?
 
 
Velkommen inn til oss, her er vi en fin gjeng fortiden, du kan spørre om absolutt alt, og vi svarer så lenge vi kan.
 
Er enig med Hope du blir veldig godt fulgt opp under IVF behandling, jeg kan nok desverre ikke svare deg på spørsmålet du stilte, har ikke vært borti denslags selv, snakk om å være uheldig. Det må ha vært mer tilgrunn der vil jeg tro, kan ikke bare ha vært for mange follikler, men du er nok et særtilfelle vil jeg tro. Du må fortelle klinikken din hva som skjedde tidliger og de har bedre peiling på dette enn meg, dette er nok et spørsmål for eksperter tror jeg, men det kan jo hende at det er noen som har vært borti det samme da som kan svare deg.
 
V E L K O M M E N [:D][:D][:D]
 
enig med Guria,men kansje andre har råd til deg??[;)]
vi er mange jenter her inne[:)]
 
Hei på deg. [:)] Velkommen hit.
Er som de andre sier, her er det en gjeng med flotte jenter.
SÅ her får du nok svar på det meste du lurer på.
 
Takk for svar jenter[:D]

Her var det mange som svarte[:D][:D] Rekner med å få god oppfølging ja. Er utrulig spent på å komma i gong no. Er jo ikkje 100% sikkert at me får ivf, men gynekologen meiner eg bør få det. Skal gå i Porsgrunn. Har høyrt veldig mykje bra om dei[:)]

Klem fra meg[;)]
 
ORIGINAL: vestlandsjento

Takk for svar jenter[:D]

Her var det mange som svarte[:D][:D] Rekner med å få god oppfølging ja. Er utrulig spent på å komma i gong no. Er jo ikkje 100% sikkert at me får ivf, men gynekologen meiner eg bør få det. Skal gå i Porsgrunn. Har høyrt veldig mykje bra om dei[:)]

Klem fra meg[;)]

 
WOOOW, Porsgrunn da har du kommet til riktig plass, det er endel Porsgrunnsdamer her inne og jeg er en av dem. De er kjempe greie der nede så det er ingen ting å grue seg for.
 
Så godt å høyra[:)] Gynekologen min meinte at no skulle eg gå til dei beste, så då anbefalte han Porsgrunn. Skal prøva å ikkje grua meg for masse. Glede meg jo te å komma i gong[:D]
 
ORIGINAL: Guria

Hei vestlandsjento og velkommen hit!

Jeg venter på behandling så jeg kan nok ikke svare deg på det du lurer på, men det er mange jenter her inne, så noen har sikkert noen erfaringer eller teorier rundt dette [:)]

 
sign denne. Du har kommet til rett forum for å lufte dine følelser og tanker vestlandsjento. Her er en super gjeng!!! Velkommen!
 
hei og velkommen til oss..
masse masse lykke til med ivf behandlinga..[:)]
 
Takk for hyggelig velkomst og lykkeønskingar[:)]

Fekk og ein god nyhet på skulen i dag. Er på 2. året i studiet og veit det er mulig eg må permiterast, sjølv om eg vil unngå det. Men snakka med læraren, og ho sa dei kom til å legge opp studiet for meg, dersom eg blir gravid. Kunne utsette praksis til seinare. Det høgste ønske er jo å bli gravid, men greier eg å fullføra studiet med den klassen eg går i no, blir eg kjempe gla[:D]

Lykke til dåke andre og[:)]
 
ORIGINAL: *ruge*babytutta

hei og velkommen til oss..
masse masse lykke til med ivf behandlinga..[:)]
 
kan jeg få spørre om hvorfor porsgunn??
 
ser du er fra stord, bor du der også??
 
er jo laaaang reising helt til porsgrunn...har jo haugesund og bergen i nærheten da[:)]
 
*barenyskjerrigjeg*[:D]
 
Studerer i Østfold, og har budd mange år i vestfold[:D]
 
ORIGINAL: *ruge*babytutta

hei og velkommen til oss..
masse masse lykke til med ivf behandlinga..[:)]
 
Velkommen hit![;)]
 
Back
Topp