Ny her inne ;)

Bruker59ma

Andre møte med forumet
Hei jenter :)

Er ny her inne, men så termin/barselgruppa her inne, så tenkte det kunne være greit å ha noen å dele opplevelsene mine med som har barn på samme alder som min!:)

Jeg heter Ingvild og er snart 22 år :) Da jeg var 20 fikk jeg oppleve å bli mamma for første gang til verdens nydeligste gutt!<3 Han er født 7. april 2012, og fikk navnet Mathias ;)

Alltid greit å ha noen å spørre om råd til ting, så satser jeg på at jeg finner mer ut av hvordan ting fungerer her på babyverden! :):)
 
Heihei :D velkommen. Helt enig, alltid greit med råd osv^^ jenta mi ble født 15 april 2012 :)
 
Heter foresten Camilla, og blir snart 22 år selv ;) hihi
 
Hei! Velkommen :) altid kjekt å dele og apør om tips og råd ;-) har ein gutt som er født 23 april 2012 :)
 
Tusen takk :D det blir spennende ^^


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hehe. Var ikke planlagdt å skaffe nr 2 nå, men både jeg og mannen ble kjempe glade :) så da håper jeg det går den rette veien :) har ikke kontroll før 10 april, og ventetiden tar sååå lang tid denne gangen :p haha


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hehe. Var ikke planlagdt å skaffe nr 2 nå, men både jeg og mannen ble kjempe glade :) så da håper jeg det går den rette veien :) har ikke kontroll før 10 april, og ventetiden tar sååå lang tid denne gangen :p haha


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehe, ja jeg husker hvor seint tiden gikk når jeg var gravid :p spesielt før ul. Gleda meg så til å se nurket i magen, så tiden gikk megatreigt :p får bare krysse fingre og tær for at alt går som det skal :)
 
Hei jenter :)

Er ny her inne, men så termin/barselgruppa her inne, så tenkte det kunne være greit å ha noen å dele opplevelsene mine med som har barn på samme alder som min!:)

Jeg heter Ingvild og er snart 22 år :) Da jeg var 20 fikk jeg oppleve å bli mamma for første gang til verdens nydeligste gutt!<3 Han er født 7. april 2012, og fikk navnet Mathias ;)

Alltid greit å ha noen å spørre om råd til ting, så satser jeg på at jeg finner mer ut av hvordan ting fungerer her på babyverden! :):)

Ganske ny her inne jeg også. Tenkte å legge igjen ett lite spor her inne siden jeg har ei lita tulle som er født i april 2012. Om 4dager blir hun 1år. Tiden går veldig fort!
 
Så moro med jevnaldrende!! Jenta mi ble 1 år 13. april! Jeg er selv 22 år (snart 23)
 
Velkommen til alle nye!
Jeg fikk ei jente 18.april-12 og har også en gutt på 4,5 år :)
32 vårer ung!
 
Back
Topp