Ny funksjon i "Gravid og barn" appen: Legg filtre på bildene dine

Ikke i bruk

Forumet er livet
Ta magebilde og legg på filter som viser hvor stor den lille i magen er, del babyens navn, vis fram barnerommet, del nyheten om at dere skal bli foreldre, eller vis hvor stor (eller liten) babyens fot er i forhold til mammaens. Dette og mye mer kan du nå gjøre i Babyverdens app "Gravid og barn".

Les mer om appen og finn link til nedlasting her

Hva syntes du? :)

magebildefilter_33uker.jpg
 
Og vi oppdaget nå etter at jeg har postet ut info om dette at android appen har ett problem. Feilen er funnet og det vil komme en ny oppdatering til uken. Beklager dette!
 
Kjenner jeg nærmest får abstinenser av at den er ubrukelig. :confused: ja, jeg begynte å gråte når den ikke funka, selv etter å ha installert den på nytt..:laughing002
 
Fungerer fortsatt ikke, kjenner jeg savner de daglige oppdateringene [emoji14]
 
Fungerer fortsatt ikke, kjenner jeg savner de daglige oppdateringene [emoji14]
Den er sånn halvveis oppe og går nå, men kræsjer støtt og stadig. Også vil den kunne lese meldinger og innkomne/utgående anrop. :confused: vet ikke om jeg liker det helt.
 
Den er sånn halvveis oppe og går nå, men kræsjer støtt og stadig. Også vil den kunne lese meldinger og innkomne/utgående anrop. :confused: vet ikke om jeg liker det helt.
Hm.. Nei, enig! Kan jo spekulere på hva de skal med det..
 
Til å laste ned med? Jeg vet bare at appen kræsjer når jeg skal endre termin på barnet dersom jeg er innlogget. o_O

Tenkte det å bruke nettleseren istedenfor appen i mellomtiden.
Vi venter på en oppdatering på appen :)
 
Vil påpeke at det er de små daglige tekstene jeg har blitt avhengig av. :rolleyes: men nå kræsjer den bare igjen.. får jo abstinenser av dette her. :eek::D
 
Appen har ikke fungert på min Android på over 2 uker! Sykt irriterende!
 
Fungrer fortsatt ikke hos meg. Har avinstallert og gjeninnstallert flere ganger, da fungerer den én gang, også er det full kræsj neste gang jeg åpner appen. Feilmeldingen er "permission rationale location". Har android tlf.
 
Fungrer fortsatt ikke hos meg. Har avinstallert og gjeninnstallert flere ganger, da fungerer den én gang, også er det full kræsj neste gang jeg åpner appen. Feilmeldingen er "permission rationale location". Har android tlf.
Samme skjedde meg i går. Installerte på nytt og virket kun første gang jeg logget inn... Får melding om at en feil har oppstått.. Prøvd 3 ganger å installere på nytt, men vet ikke om jeg gidder prøve igjen..
 
Back
Topp