NXT90

petunia

Andre møte med forumet
Vurderer å kjøpe emmaljunga NXT90F. Noen her som har erfaring med vogna? hvilket understell valgte du? tenker spesielt på hjulene, outdoor, competition eller lounge. Tenker evt å kjøpe to framhjul i tillegg som ikke er svingbare, når jeg skal trille i snø på traktorveier osv.
 
Vi har den med outdoor understell. Elsker vogna og til vårt bruk funker den supert. Trillet både på asfalt, grus og skogsveier, ingen problem med svingbare hjul.
Tar liten plass når vi slår den sammen, og veldig enkel å bære ved at du kan løfte i skjermen.
 
Jeg vil ha NXT60 [emoji7] der kan man justere håndtak så slipper mannen sparke i hjulene [emoji13]
 
Hvordan er fjæringen på vognen? Leste at vogna ikke har ekstra demping utover lufthjulene.
 
Takk for svar alle sammen! greit å vite at det kommer ny versjon i september, venter lille første uka i desember. Tro om den ikke kan bestilles i butikk før september eller leveres ut i september? :)
 
Takk for svar alle sammen! greit å vite at det kommer ny versjon i september, venter lille første uka i desember. Tro om den ikke kan bestilles i butikk før september eller leveres ut i september? :)
Jeg skal også ha unge da, og ser på samme vognen. [emoji4] slik jeg forstod det, kommer den i butikk da, og så er det eventuelt leveringstid. Tar noen uker, men de i butikken sa det skulle gå bra ifht levering før begynnelsen av desember. [emoji4]
 
Høres ut som en drømme vogn..hmm.. har lyst på mer demping en den vi har pr i dag ( babyjogger City elite)
 
Høres ut som en drømme vogn..hmm.. har lyst på mer demping en den vi har pr i dag ( babyjogger City elite)
Jeg var så usikker på nxt90F eller babyjogger. Har hørt at babyjogger skal ha veldig bra demping. Stemmer ikke det? eller det varierer kanskje etter hvilken type babyjogger. Det er SÅ vanskelig å bestemme seg for riktig vogn.
 
Back
Topp