Nummer to - lenge før planlagt

Jeg hadde veldig korte sykluser de første rundene, og defekt lutealfase, men det rettet seg etterhvert. :)

Stol gjerne på ømme brystvorter om du får det, men om de uteblir så ikke tenk at det da ikke har klaffet. Jeg hadde ømme bryst fra 7DPO sist, og nada nå. :wideyed:

Halvannen uke-ish unna neste el da? Blir det skikkelig offisiell prøving nå da? :)

Håper dere hadde det kjempefint på ferie!
 
Jeg hadde veldig korte sykluser de første rundene, og defekt lutealfase, men det rettet seg etterhvert. :)

Stol gjerne på ømme brystvorter om du får det, men om de uteblir så ikke tenk at det da ikke har klaffet. Jeg hadde ømme bryst fra 7DPO sist, og nada nå. :wideyed:

Halvannen uke-ish unna neste el da? Blir det skikkelig offisiell prøving nå da? :)

Håper dere hadde det kjempefint på ferie!

Ja, sist hadde jeg to sykluser etter jeg slutta på p-piller, og da hadde jeg ømme brystvorter helt fra EL også ga det seg når mensen kom i den første syklusen, mens i den andre syklusen ga deg seg jo ikke og da var jeg jo gravid. Nå hadde jeg ikke antydning til ømme brystvorter ved og etter EL, så er nok ikke sikkert det blir et symptom ved neste graviditet nei :)

Ja nå blir det skikkelig offisiell prøving! :D Mannen er veeeldig klar :p Han synes prøving er en morsom periode av måneden!

Ja stemmer, i følge appen så blir EL lørdag neste helg, men hvis den skal komme like sent denne syklusen så blir det vel uka etter en gang. Så jeg tenkte å starte med EL-testing onsdag neste uke.

Vi hadde det veldig fint på ferie :)
 
Nå går denne ferien mot en slutt. Synes disse to ukene har vart kjempelenge! Så det er deilig å føle at de ikke har flydd avgårde.

Appen jeg bruker sier at fertiltvindu starter på tirsdag, og at EL er på lørdag. Sist syklus så var den flere dager senere enn den skulle være, så blir spennende å se. Jeg tenker at vi kjører på fra tirsdagen og jeg begynner å teste etter EL på onsdag. Hvis EL kommer etter planen så er IKM på bursdagen til mannen. Det hadde vært tidenes bursdagsgave. Jeg kan fint lure han til å tro at IKM er noen dager senere, og si at jeg ikke kommer til å teste tidlig osv(det kommer jeg selvfølgelig til å gjøre :p ). Krysser alle fingrene jeg har for å kunne pakke inn en CBD som det står «gravid» på og gi han i bursdagsgave.

Ellers lite å melde herfra. Den første delen av syklusen er veldig kjedelig og den andre delen går så sinnsykt sakte og er altfor spennende :D
 
Det hadde vært fint å kunne gi en sånn gave ja.
Gjetter jeg får EL fredag eller lørdag så da blir vi liggende ganske likt.
 
Håper på fin bursdagsgave til mannen!

Og ja, de dagene frem til EL er supertreige altså ... Da er det liksom ikke noe som skjer i det hele tatt. :p
 
Ååh! I følge appen og forrige syklus så skal eggløsning være i dag eller i morgen. Har lagt inn aksjer hele uka men EL-testene er langt fra positive. Hadde litt EL-slim på tirsdag men så ga det seg helt..

Så kanskje en liten stigning på testen fra i dag tidlig til i kveld.. Nei, er mye bedre å være i DPO-land enn å leve i uvissheten om EL kommer eller ikke. Vi får bare fortsette å legge inn aksjer regelmessig i tilfelle det brått skulle skje :p

Kunne bare ønske at syklusen min ble litt mer regelmessig!
 
Helt enig, ventetiden på EL er mye verre enn ventetiden i DPO-land.

Er det etter svangerskapet at syklusen har blitt uregelmessig, eller var den sånn før også?
 
Helt enig, ventetiden på EL er mye verre enn ventetiden i DPO-land.

Er det etter svangerskapet at syklusen har blitt uregelmessig, eller var den sånn før også?

Det vet jeg egentlig ikke :p Jeg har gått på p-piller siden jeg var 13 år(pga heftige menssmerter). Og
Når jeg slutta i fjor så ble jeg gravid på første forsøk, så rakk aldri å følge noe særlig med på syklusen kan du si..

Men i dag fikk jeg noe som nærmer seg positiv test. Så skjer forhåpentligvis noe nedi der. Neste syklus blir det digital EL-test. Orker ikke den tydinga her..

Tok bilde litt etter tiden fordi jeg glemte det med en gang. Tenkte å ta en ny test i kveld.

04054FE1-9730-44DF-8BAB-99E573E45551.jpeg
 
Den ser jo rimelig positiv ut den.
Satser på du kommer over i dpo-land imorgen eller overimorgen.
 
Den ser jo rimelig positiv ut den.
Satser på du kommer over i dpo-land imorgen eller overimorgen.

Ja, jeg tok en ny i går kveld og der var streken enda sterkere, selv på veldig uvanna urin. Tok en ny i dag tidlig og den var litt svakere igjen og når jeg kom hjem fra jobb så tok jeg en ny der streken nesten var usynlig. Og på jobb i dag så var det masse murringer osv nedi der, så forhåpentligvis skjedde det i dag. Og aksjer ble lagt inn både i går og i dag :p

Men nå spørs det jo om og når mensen kommer. I forrige PP, der vi ikke prøvde men traff på EL-datoen, så kom mensen bare 10 dager etter positiv EL-test, så 9 DPO. Og det bekymrer meg litt. Så blir spennende å se om den kommer like tidlig denne gangen(hvis den kommer da :D ).
 
Får håpe på hell og lykke og ihvertfall lengre lutealfase denne gangen
 
Wuhu! 1 DPO :D Måtte de neste dagene gå fort! Skal prøve å la vær og teste før neste lørdag, da er jeg 12 DPO. Men hvis kroppen skal oppføre seg som en dritt denne syklusen og, så kommer mensen rundt onsdag/torsdag neste uke...

I natt drømte jeg at jeg fikk mensen i dag, 1 DPO :hilarious: Heldigvis er det ikke så galt! :p
 
Åååh la tiden gå litt fortere! Jeg er såå utålmodig!

Lovte meg selv sist mensen kom at jeg ikke skulle bry meg om symptomer, men her, 3 DPO, sitter jeg trøtt som en hund og med halsbrann etter å ha spist middag :p Murringene har vært på plass helt siden et par dager før EL og de er der hver dag. Skjønner jo at det er altfor tidlig å tenke på det nå, men det er jo helt umulig å la vær!

Skal prøve å være supertålmodig! Men hvis brystvortene skulle finne på å bli ømme, daaa kaster jeg alt som heter tålmodighet! :D
 
Haha, høres ut som klassisk dpo-land.
Er liksom umulig ikke å kjenne etter symptomer.
 
Haha, høres ut som klassisk dpo-land.
Er liksom umulig ikke å kjenne etter symptomer.

Haha jepp! Akkurat som det er umulig å vente lenger enn til 10 DPO med å teste, selv om man har bestemt seg på forhånd for å teste kun hvis mensen uteblir :hilarious:
 
Ville bare sende et lite vink til deg :) Håper det klaffer denne gangen [emoji173][emoji272]
 
Denne helga har gått utrolig fort! Alle dagene har gått i ett! Gleder meg til neste helg, bare slappe av :p

Har nesten ikke rukket å tenke på om det har klaffa heller! Og utålmodigheten min er helt borte. Mulig det er fordi jeg ikke har troa på at det har skjedd noe. Har ikke hatt noen som helst symptomer de siste dagene. Så nå håper jeg at TR drøyer så lenge som mulig med å komme. Jeg blir utrolig skuffa hvis TR kommer på onsdag allerede. Det beste er hvis det venter til lørdag, søndag eller neste mandag.

Tror jeg skal klare å la vær å teste veldig tidlig. Jeg har så dårlig tid på morgenen og testinga lager bare enda mer stress :p Men hvis TR ikke kommer på onsdag så er det mulig at det ryker en test på torsdag :p Da er jeg 10 DPO.

Nå skal jeg sove så jeg er opplagt for en ny uke! :)
 
Lykke til!
 
Back
Topp