Nummer to - lenge før planlagt

Nei, men kan jo hender de i det minste prøver å se en gang til hvis man spør :) Ja det er nervepirrende! Og det er absolutt ikke noe man får gjort fra eller til! :( Men jeg har virkelig trua på at det går veien for deg nå :)
Tusen takk.
Vi får satse på at vi kommer i mål begge to denne gangen!
 
13 + 0 i dag.

I helga så avslørte vi endelig nyheten til familie og noen venner. Ingen som ble så veldig overraksa, men de ble selvfølgelig veldig glade :) Deilig å endelig fortelle og ikke føle seg som en svindler :p Jeg har nesten ikke vært i kontakt med noen siden jul, i tilfelle jeg skulle avsløre meg.

Ellers er kvalmen der men litt bedre de siste dagene.

Nå gleder jeg meg til å få innkalling til OUL i posten :D
 
Åh så gøy å avsløre :)
Jeg gikk og i "HI" i frykt for å avsløre noe.:banghead::hungover:
 
Stresss det der! Er deilig å ha det for seg selv i starten, men også ganske slitsomt :p Så deilig å endelig kunne si det :)
Helt Enig! Så gøy at det var positive reaksjoner da ;)
 
Gratulerer med 13 uker og nyheten ute
 
13 + 0 i dag.

I helga så avslørte vi endelig nyheten til familie og noen venner. Ingen som ble så veldig overraksa, men de ble selvfølgelig veldig glade :) Deilig å endelig fortelle og ikke føle seg som en svindler [emoji14] Jeg har nesten ikke vært i kontakt med noen siden jul, i tilfelle jeg skulle avsløre meg.

Ellers er kvalmen der men litt bedre de siste dagene.

Nå gleder jeg meg til å få innkalling til OUL i posten :D

Gratulerer med 14 uker og gode tilbakemeldinger [emoji173]

Snart vagger vi rundt med babymager alle sammen [emoji7]
 
Synes plutselig det ble veldig lenge til OUL, vet jo ikke når den er en gang, men tidligst uke 18. Så da bestilte jeg en privat UL neste onsdag, da er jeg 14+2. Håper bare at det passer med jobben til mannen.

Lurer på om de kan se kjønn da også, det hadde vært en skikkelig bonus! Og jeg håper at det er utvendig! Lei av det innvendigegreiene nå...
 
Bør absolutt være utvendig da ja. Min gyn fikk omtrent like fine bilder og like målinger utvendig som innvendig 9+0.
 
Bør absolutt være utvendig da ja. Min gyn fikk omtrent like fine bilder og like målinger utvendig som innvendig 9+0.

Ja jeg tok utvendig UL i uke 7 i forrige svangerskap, og det var ikke noe problem å se noe. Nå har det vært innvendig både i uke 7 og uke 12 på sykehuset. Synes man ser så dårlig da og at den som tar ultralyden blir så fastlåst på en måte :p Også er det så ubehagelig å ligge der! Sist var jeg kjempe støl i rumpe og lår dagen etter :hilarious: Så krysser fingrene for at den private ultralyden blir utvendig!
 
Ja jeg tok utvendig UL i uke 7 i forrige svangerskap, og det var ikke noe problem å se noe. Nå har det vært innvendig både i uke 7 og uke 12 på sykehuset. Synes man ser så dårlig da og at den som tar ultralyden blir så fastlåst på en måte :p Også er det så ubehagelig å ligge der! Sist var jeg kjempe støl i rumpe og lår dagen etter :hilarious: Så krysser fingrene for at den private ultralyden blir utvendig!
Hos meg var vi nødt til å ta utvendig ved 6+0 faktisk. OVerrasket over at det gikk an, men gyn mente at det var like bra ved 9 uker begge deler liksom.
 
Synes plutselig det ble veldig lenge til OUL, vet jo ikke når den er en gang, men tidligst uke 18. Så da bestilte jeg en privat UL neste onsdag, da er jeg 14+2. Håper bare at det passer med jobben til mannen.

Lurer på om de kan se kjønn da også, det hadde vært en skikkelig bonus! Og jeg håper at det er utvendig! Lei av det innvendigegreiene nå...
Vi fikk utvendig og , vite kjønn i uke 14 :)
 
14+0 i dag!

Ultralyd på onsdag og jeg er veldig spent! Håper hun kan se navelstrengen og blodårene, hvert fall prøve i motsetning til på sykehuset..

Håper også at vi får se kjønn! Har like sterk jentefølelse som sist. Svigermor er helt overbevist om at det blir en gutt, så det blir spennende å se hvem som får rett :D

Kvalmen har stabilisert seg på en nytt nivå og jeg har både rydda og vaska i kjøleskapet i dag og lagd middag. Så det må jeg si meg fornøyd med. Gått opp noen 100 gram på vekta den siste uka også. Gikk ned litt over 4 kg, og det er jo ikke såå mye men legen likte det ikke uansett.

Det jeg har slitt med de siste dagene er svimmelhet. Jeg blir jo svimmel når jeg reiser meg fort opp, men det her er noe annet. Det har skjedd flere ganger rett etter jeg har dusja og etter jeg har spist. Prikker for øya, suser i øra og holder på å besvime, men jeg rekker å legge meg ned før jeg besvimer. Også kjennes alt ok ut og jeg reiser meg etter noen minutter, også skjer det om og om igjen til jeg får lagt meg på sofan og hvilt en stund. Når det skjer så kjennes det ut som jeg ikke får pusta ordentlig og jeg puster og peser lenge etter disse «anfallene». Skal til legen på fredag så jeg får ta det opp da, men er vel neppe noe å gjøre med. Men er veldig ubehagelig når det står på. Glad det bare har skjedd hjemme så langt.

Puh, den oppdateringen ble lenger enn planlagt! Regner med at jeg kommer med en ny oppdatering på onsdag :D Er veldig spent!
 
Åh jeg er så spent på dine vegne!

Kan det være blodtrykksfall kanskje ? Høres slik ut. Lurt å ta det opp med legen ja.:)

Så godt at kvalmen stabiliserer seg, det er herlig å gjøre litt ting som normalt!
 
Åh jeg er så spent på dine vegne!

Kan det være blodtrykksfall kanskje ? Høres slik ut. Lurt å ta det opp med legen ja.:)

Så godt at kvalmen stabiliserer seg, det er herlig å gjøre litt ting som normalt!

Ja er nok noe sånt, men tenker å ta det opp med legen til fredag ja :D

Ja, deilig å føle seg litt mer som et normalt menneske igjen! Selv om trøttheten ikke slipper taket men bare blir verre :p
 
Ja er nok noe sånt, men tenker å ta det opp med legen til fredag ja :D

Ja, deilig å føle seg litt mer som et normalt menneske igjen! Selv om trøttheten ikke slipper taket men bare blir verre :p
Den trøttheten kan være lammende :confused:
 
Gratulerer med 14 uker.

Lykke til imorgen!
 
Back
Topp