Nub/skalle teori

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Mange spør om folk vil gjette kjønn basert på nub/skalle teorien.
For september/oktober babyene 2016 så stemte faktisk nesten alle gjetninger på kjønn basert på denne teorien.
Noen som har noen erfaringer med denne teorien?[emoji4]

De klarte aldri å se om det var gutt eller jente med storesøster på tross av så himla mange ultralyder. Så hadde jo vært fint å ha dette som en ekstra pekepinn denne gangen [emoji4]

*Redigert av moderator
 
Hva i alle dager er det og hvordan fungerer det? Alltid spennende med forskjellige tester :)
 
Hva i alle dager er det og hvordan fungerer det? Alltid spennende med forskjellige tester :)

Dette er en teori som baserer seg på at man kan se hvilket kjønn i ca uke 12-14 [emoji4] vanskelig og forklare så er egentlig bare å Google Nub theory så kan du lese mer om det [emoji4]
 
Her var streken helt rett og hun mente det var jente. Var hos jm i dag og hørte hjertelyden og den var på over 150 så hun mente det hørtes ut som et jente hjerte så da er det bare å vente i spenning :D
 
Aldri hørt om, men leste litt nå og kikka på bildet mitt. Skjønte ingenting [emoji23]
 
Det er en veldig spennende teori! Stemte på datteren min sist [emoji4] i følge nub teorien venter jeg gutt denne gangen! Blir spennende å se på oul [emoji4]
 
Det er en veldig spennende teori! Stemte på datteren min sist [emoji4] i følge nub teorien venter jeg gutt denne gangen! Blir spennende å se på oul [emoji4]

Hadde ikke hørt om denne teorien sist, men skal på ul på tirsdag og tenkte teste ut teorien da for å sjekke [emoji4]
 
Jeg konkluderer med at min baby ikke har noe nub :p kan ikke se noe på bildene
 
5cc1afd5b7f8aa7fe0222b13c270ad98.jpg


Jeg aaaner ikke :p
 
Jeg konkluderer med at min baby ikke har noe nub :p kan ikke se noe på bildene

Fant ikke nub hos min heller [emoji38] Kanskje vi får intetkjønn? En alien? En kattunge?

Neida [emoji16] Om man ser denne såkalte "nub-en" kommer vel mer an på kvaliteten på bildet, og babyens posisjon.
 
Back
Topp