Nr to på vei :)

Bruker40vi

Flørter med forumet
Hei og hopp :) får skrive litt fra meg her inne jeg også. Har en nydelig gutt på snart 3 år, ble gravid men mistet lille nurket i MA i slutten av juni, ble tilfeldig oppdaget på ul i uke 9+6 hadde sluttet å utvikle seg i uke 8, forferdelig trist og kjedelig men kom relativt fort over det og var klar for å bli gravid med en gang.
Nå er jeg gravid igjen med termin 05.06.17, er i uke 9+1 idag og skal på tidlig ultralyd i morgen, er veldig spent og kjempe redd. Er så redd for å miste igjen og kjenner det styrer mye av hverdagen min nå om dagen, hvertfall nå som jeg er over den uken hvor det sluttet å utvikle seg sist.

Men utenom det så er det en veldig spennende tid, skal klare å roe meg mer om hjertet slår på ul i morgen :) :)
 
Wow, sitter i bilen, akkurat ferdig på ultralyd, er 9+2 idag. Fikk se en liten bamsemums med bankende hjerte og kjempe fin hjertelyd! Jeg var så nervøs på vei ned at jeg holdt på å kaste opp, var så redd for enda en MA! Men nå skal jeg klare å slappe litt av fremover, nå må jeg tro på at dette skal gå bra denne gangen ❤️ Jeg må prøve å begynne å kose meg med graviditeten og dagdrømme litt om hvor fint dette er ❤️❤️
 
Gratulerer så mye med vel overstått UL
 
9+4 idag, sitter på jobb, er så sliten, og det symptomet som herjer mest nå i disse dager er hodepine, jeg er så forferdelig tung i hodet men holder meg unna Paracet så lenge det ikke blir så gale at jeg blir lyssky og sliter med å se.

Ellers har jeg dårlig med matlyst, vonde pupper, sliten, slapp og trøtt.

Blitt noe vanskelig å skjule den lille magen på jobb for tiden, uniformsbuksen er blitt for trang, den holdes igjen med strikk, :p

Ellers blir det godt med fri i morgen, er utrolig tungt på jobb for tiden, men må prøve å holde ut :)
 
Fine magen!
 
10+0

Jeg er så trøtt, så trøtt! Det er definitivt en av symptomene som tar overhånd her. Samtidig har jeg så vonde pupper at jeg såvidt kan være borti, veldig fornøyd med at de har vokst da, hihi :p

Er på jobb hele helgen, kjenner det blir litt tungt å skjule magen for min makker hele helgen, men klarer jeg meg gjennom denne helgen så er jeg 11+noe før jeg skal på jobb igjen og kan eventuelt da fortelle min lille hemmelighet :) Blir og litt tungt med tanken på hvor trøtt jeg er :p får håpe jeg klarer å skjule det så godt jeg kan!
 
10+0

Jeg er så trøtt, så trøtt! Det er definitivt en av symptomene som tar overhånd her. Samtidig har jeg så vonde pupper at jeg såvidt kan være borti, veldig fornøyd med at de har vokst da, hihi :p

Er på jobb hele helgen, kjenner det blir litt tungt å skjule magen for min makker hele helgen, men klarer jeg meg gjennom denne helgen så er jeg 11+noe før jeg skal på jobb igjen og kan eventuelt da fortelle min lille hemmelighet :) Blir og litt tungt med tanken på hvor trøtt jeg er :p får håpe jeg klarer å skjule det så godt jeg kan!

Så herlig ! Godt å snart kommet til uke 12:) har du fortalt til noen enda ?
 
10+4 idag!

Fant hjertelyden helt nede ved skambenet med angelsound doppler idag! Utrolig godt å få bekreftet at det fortsatt er liv. Har ikke hatt noe blødninger eller smerter, men det hadde jeg ikke sist jeg mister i MA heller! Vi er uansett langt fordi uken hvor det gikk gale sist, men det er godt å kunne få det bekreftet når tankene tar litt for mye over og å sjekke at alt er OK før vi forteller familie og jobb det i uke 12-13 :)

Puppene er fortsatt veldig ømme, super vondt når guttungen er en villbass og spenner borti eller klarer å trykke albuen borti, aaaauuu! Gleder meg veldig til å fortelle han den gode nyheten :) bare 10 dager igjen så er uke 12+0 igang :)
 
Ja utenom mannen så vet min søster, mor, svigermor og venninne om det :) Men kommer ikke til å si noe til noen andre verken i familien eller på jobb før jeg får bekreftet at alt er OK rundt uke 12 :) :p
:) ja , tenker å vente til uke 13 etter første kontroll jeg også :) mor, far og søsken vet det nå :) vanskelig å skjule nå rett før jul , da det er så mye julebord , ute med jobb osv :)
 
:) ja , tenker å vente til uke 13 etter første kontroll jeg også :) mor, far og søsken vet det nå :) vanskelig å skjule nå rett før jul , da det er så mye julebord , ute med jobb osv :)
Ja, vi får bare skjule så godt det la seg gjøre. Det som har reddet meg er store deilige ull gensere og sjall som henger ned foran magen, heldigvis er det vinter, hihi :)
 
Ja, vi får bare skjule så godt det la seg gjøre. Det som har reddet meg er store deilige ull gensere og sjall som henger ned foran magen, heldigvis er det vinter, hihi :)
Da er vi to :) akkurat det jeg har på meg idag :) perfekt med vinter ;) hihi .. har hatt så syyykt lyst på epler idag
 
11+4 idag <3

Symptomer: Kvalmen er tilbake, hvorfor det da? :p brystene er store men nå mindre ømme enn de har vært, men fortsatt ømme. Blir fortsatt veldig fort sliten og trøtt på jobb. Fortsatt mange lukter, spesielt på varm mat jeg blir dårlig av, tanken på lasagne får meg til å bli dårlig bare av tanken! Men ikke kvalm og uggen på den måten at jeg må kaste opp, bare veldig uvel!

Hvem vet: Mamma og stefar, svigermor, svigerfar, svigersøster, søster og kjæresten og en kollega. Mangler å si det til min far og sjefen!


Tar meg selv i å bli nervøs for at dette ikke skal gå bra med jevne mellomrom, men er mye mer avslappet nå enn tidligere og jo mer jeg nærmer meg uke 12+0, jo mer slapper jeg av :) :)
 
13+5 <3

Når sier de at trøttheten skal gi seg? Den er helt ekstrem hos meg. Leverte guttungen i barnehagen idag kl 8. Reiste hjem å sov som en stein fra halv 9 til kl 13. Og jeg har sovet godt i hele natt til og med. Gjør ikke annet enn å sove og være trøtt, kroppen føles også veldig sliten uansett hva jeg har gjort/ikke gjort.

Jeg har gledet meg sånn til dette skulle gå over og jeg kunne starte å trene igjen. Nå har jeg ikke sjans :(
 
Back
Topp