Novembergull<3

Etter en vell "spennende" natt hvor vi ble sent på sykehus med fare for startende fødsel, har jeg nå fått reise hjem med sex nekt, og ved senere anledning må bruke kondom.. :p Mannens sperm ønsker at jeg skal bli ferdig, så i natt var det rier og blødning etter en runde i høyet. Å du ******** jeg er glad det stoppet opp! Litt for mye spenning for min del...
Men JM Sa at jeg heller fikk kutte ut kondom i uke 35 og komme tilbake da, for det hadde vist en utrolig effekt på meg :p
Oj! Det var jo litt mer dramatikk i hverdagen enn man føler man trenger :O

Men ja, bra det løste seg og greit triks for å slippe å gå over termin for deres del :p
 
Oj! Det var jo litt mer dramatikk i hverdagen enn man føler man trenger :O

Men ja, bra det løste seg og greit triks for å slippe å gå over termin for deres del :p

Ja, håper det blir minimum 10 uker til neste gang! :p Heldigvis har vi ikke såååå lenge igjen da, føler tiden flyr avgårde, så håper resten flyver uten flere "komplikasjoner" :)
 
28+1 <3 Helt utrolig!
JM kontroll 11/8, ny UL om 1 mnd, og 2 mnd til permisjon :O Er jo bare en smell og en blårøyk så er lilleprinsen ute!
Ellers har jeg hatt noen småblødninger den siste uken, men heldigvis ikke vært noe og bekymre seg for :)
 
29+2 og i dag klatret jeg på hesteryggen igjen, herregud for en fantastisk følelse :D Kjente at magen var blitt litt i veien, men den gode trygge gampen hadde god tålmodighet med meg ;-) Å for en nyyyydelig dag <3
 
29+2 og i dag klatret jeg på hesteryggen igjen, herregud for en fantastisk følelse :D Kjente at magen var blitt litt i veien, men den gode trygge gampen hadde god tålmodighet med meg ;-) Å for en nyyyydelig dag <3
Så herlig :) alltid koselig å finne litt tilbake til gamle vaner og ;)
 
30 uker idag! Og nå skal vi gjøre oss ferdig med barnerommet, lysegråe lister og hvite vegger :-D Heldigvis er den kommende mormor så glad i å male at jeg kun skal male karmene i vinduet :p Så om ett par uker kan vi sette opp alt på plass :-D
 
Satt så pent og skulle maskere veggen rundt listene på huleboerns kommende rom, når jeg kommer over det som tilsynelatende er en død (STOR) eddekopp! Angsten kommer sigende men jeg tenker at når den er død så kan jeg ta den med papir, men selvfølgelig, den store saken setter på høygiret og springer i mot meg! Og hva gjør jeg? Jo setter i ett rama skrik mens jeg (på under ett millisekund) løper inn på stua, hopper og skjelver til tårene kommer trillende.. Blir ikke noe mer maling på meg idag..
 
Last edited:
Spent og Nervøs! Skal i MR i dag, vet faktisk ikke helt hvorfor heller. Hodepine har jeg slitt med daglig siden april, og vært sykemeldt pga det siden mai. Vært til utallige leger, nylig hos nevrolog og når jeg kom inn til fastlegen på torsdag, kjente han på halsen min, og vips var det akutt time til MR uten at jeg fikk vite hva som var galt. Ikke godt og vite om jeg burde bekymre meg, evt. Hva jeg burde bekymre meg for? Legen sendte hastehenvisning på fredag, i går kom telefonen, så går det vell med min flaks 1 mnd før jeg får noen som helst svar...
 
Spent og Nervøs! Skal i MR i dag, vet faktisk ikke helt hvorfor heller. Hodepine har jeg slitt med daglig siden april, og vært sykemeldt pga det siden mai. Vært til utallige leger, nylig hos nevrolog og når jeg kom inn til fastlegen på torsdag, kjente han på halsen min, og vips var det akutt time til MR uten at jeg fikk vite hva som var galt. Ikke godt og vite om jeg burde bekymre meg, evt. Hva jeg burde bekymre meg for? Legen sendte hastehenvisning på fredag, i går kom telefonen, så går det vell med min flaks 1 mnd før jeg får noen som helst svar...
Oj! Alltid litt ekstra skummelt når man bare henvises videre sånn..
Håper det fikk bra på MR og at du ikke må vente så lenge på svar!

Sender over en stor klem!
 
Takk :) Håper jeg får svar fra legen i neste uke, men jeg holder ikke pusten :p For her har ting en tendens til å gå sakte..

Var på UL i dag for vekst kontroll, lillegutt er 5% større enn snittet og ble regnet til ca 1986 g.
Men til min store fortvilelse så ligger han i seteleie med stumpen så godt som festet i bekkenet.. JM mente at det var liten kjangse for at han kom til å snu seg, men skulle sjekke på ny UL 9/10. Var han ikke snudd til da så ble det keisersnitt ca 10-12 dager senere :-(
 
Prosjekt barnerom begynner og bli ferdig! Har malt vegger, lister og skap, skrubbet golv og plassert utover nesten alle møblene :) Nå må jeg bare skru i hop noen vegg hyller, kjøpe gardiner, sengehimmel og knotter til skapet så er vi jammen ferdig! :-D
 

Vedlegg

  • 1442190151670.jpg
    1442190151670.jpg
    29,4 KB · Visninger: 20
  • 1442190164579.jpg
    1442190164579.jpg
    31,5 KB · Visninger: 20
Var på kontroll hos JM i dag, og når jeg kommer inn på føden så hører jeg ett rama skrik fra en kvinne og ca 1 min senere barneskrik, kjente jeg ble litt emosjonell å gleder meg fryktelig til å høre min prins for første gang! :) Når JM skulle ha meg inn så måtte det gå fort, springe på vekten og legge seg rett på benken for å kjenne på fosterleiet. Å hun brakte ut med at magen hadde nok sunket litt og kjente "hodet" godt nede i bekkenet. Å jeg dro på meg ett stor glis og sa at jeg var såååå glad han hadde snudd seg fra seteleiet, noe som fikk JM til og kjenne på hele magen denne runden.. "hmmm, nei vet du hva? Nå var jeg kanskje litt snar, for jeg tror jammen det er hode jeg kjenner øverst i magen".
DUST! var det første jeg hadde lyst til å si til den lettere stressede jordmoren. Videre så sjekket hun urinen og jeg hadde protein i den, men hun sa at " Det går sikker over". Å nå sitter jeg her og angrer på at jeg ikke dro til min faste JM. For denne runden følte jeg ikke at jeg fikk mye igjen for :p
 
Da var vi bikket inn i uke 36 og det er bare 31 dager igjen til termin<3
6 dager til det blir ny UL og avklaring på om det blir ks eller ikke! Barnerommet er ferdig, fødebag pakket og jeg er blitt ytterst utålmodig på å få se lille TJ <3
 
Om 1 1/2 time er det ny ultralyd og kontroll etter det, og jeg er så spent på om lillegutt har snudd seg!
 
Lillegutt ble regnet til og være 22% over snittet, å ligger fortsatt i seteleie.. Snuing var uaktuelt på grunn av morkakens plassering i følge jm, så nå er vi på tur til ett ordentlig sykehus for og avtale ks. Men har gått med maserier hele helgen, så i går var vi på ctg(?) også ble det sjekket åpning. Var litt over 1 cm og helt moden, så var mulighet for at sykehuset la oss inn :-O ååå nå er vi bra spente! :)
 
Lillegutt ble regnet til og være 22% over snittet, å ligger fortsatt i seteleie.. Snuing var uaktuelt på grunn av morkakens plassering i følge jm, så nå er vi på tur til ett ordentlig sykehus for og avtale ks. Men har gått med maserier hele helgen, så i går var vi på ctg(?) også ble det sjekket åpning. Var litt over 1 cm og helt moden, så var mulighet for at sykehuset la oss inn :-O ååå nå er vi bra spente! :)
Oj! Stor baby altså ^-^

Så spennende at du kanskje blir lagt inn tidligere! Masse lykke til :)
 
Oj! Stor baby altså ^-^

Så spennende at du kanskje blir lagt inn tidligere! Masse lykke til :)
Ja, blir vell lik far sin, som stikker 192 cm over bakken :p Ble ikke noe innleggelse i dag, men ks var bestilt så nå er det ikke lenge igjen til vi får se han :)
 
Ja, blir vell lik far sin, som stikker 192 cm over bakken :p Ble ikke noe innleggelse i dag, men ks var bestilt så nå er det ikke lenge igjen til vi får se han :)
Ja, lover godt med så stor pappa ^-^

Greit at ks er i orden da! Når blir det?
 
Back
Topp