Novembergull<3

Hodepine, kvalm og dårlig mage.. Dette var ikke helt slik jeg så for meg søndagen min. Skal bli spennede og se om noe mat vil ned evt. Holder seg nede i dag. Litt typisk også siden vi har date kveld i dag :( :p
I går fikk jeg en akutt trang for å vite om det fortsatt gikk bra med huleboern, og utrolig nok fant jeg hjertelyden med en gang, så hørte vell kanskje i 5-10 sek før jeg la den bort igjen :) Guri for en herlig lyd <3
 
14 uker i dag og bare timer igjen til jeg skal på ny UL for å se om det går bra med lille fortsatt! :) Er spent og gleder meg skikkelig! (Og en smule nervøs, så min mor må bli med på denne)
 
Last edited:
14 uker i dag og bare timer igjen til jeg skal på ny UL for å se om det går bra med lille fortsatt! :) Er spent og gleder meg skikkelig! (Og en smule nervøs, så min mor må bli med på denne)

Lykke til på UL! :)
 
15 uker i dag, mannen kommer hjem etter en uke borte, 1 dag på jobb etter sykemelding også er det jammen helg igjen! Flott dag kan man si :D <3
 
Har de siste dagene kjent en del aktivitet i magen, og for en fantastisk følelse det er :D Og når jeg gikk på vekta så kunne den si at jeg ikke har lagt på meg noe som helt enda :)
Å nå er det snart bare timer igjen til OUL, 1 døgn og 9 t <3
 
Oul er unnagjort, men lille var fryktelig trøtt og sjenert :) Så vi skal inn igjen 11. Juni for å sjekke kjønn og noen siste mål som lille bare ikke ville visefrem :)
Var en fantastisk følelse og se at gullet var blitt så stort :D <3 og ikke minst frisk! :)
 
Jeg har termin ca 31 okt. / 1 nov. Og var på tidlig ul for noen uker siden, så da har shoppelysten kommet på plass :D

Satser på at du ser ett sterkt hjerte som slår! Er jo en fantastisk følelse, men skjønner godt du venter til etter ul.. :) Gjerne tryggest og vente litt, men jeg klarer bare ikke dy meg, å det klarer ikke svigermor heller :)
Alt gikk bra på ul :)
Nå skal jeg tørre ! :-D
Fortsett å shoppe og strikke , barnet ditt et heldig som er så ønsket ! :)
 
I dag sitter jeg og vurderer madrass til sprinkelsengen, og klarer ikke finne noen tester på de? Blir garanter og lete meg gal, da jeg er redd for og ende opp med en som ikke puster godt nok, og regulerer tempraturen godt, samt er bra for den lilles kropp.. Men, seng har jeg heldigvis klart og bestemme meg for :) Ble litt dyrere enn planlagt (1385,-). Men fant ingen seng som falt like godt i smak.. :p
 
I dag ble det jammen kjøpt Acta Graco bilstol m/base, for den var på 68% rabatt på Lekmer.no, mye penger spart på ett slikt tilbud :D
 
Og jeg må jo si at jeg digget den neon/lime fargen ;)
 

Vedlegg

  • 1433440042822.jpg
    1433440042822.jpg
    62,8 KB · Visninger: 13
Om 1 dag og 20 t. Er det ny UL og håper lille er villig til å vise seg fram! <3 Spark og aktivitet kjennes i magen hver dag, å jeg håper det kjennes godt på utsiden snart slik at sambo også kan få kjenne :D
 
Jeg føler meg veldig heldig som har så lite symptomer på graviditeten, at jeg ikke plages med oppkast og konstant kvalme. Men herregud jeg er DRITT lei den konstante hodepinen!! Hver dag, å det gir seg aldri helt.. i over 1 mnd har det pågått! Går inn i min 3 uke med sykemelding, og legen vil ikke sykemelde meg lengre enn til søndag. Gruer meg skikkelig til og jobbe, å ikke kunne slappe av, å ha det vondt. Fysj.. :(
Ble ett ekte sutreinnlegg dette, men UL i morgen er nå da ett lite lys i den dunkende hverdagen :)
 
Jeg føler meg veldig heldig som har så lite symptomer på graviditeten, at jeg ikke plages med oppkast og konstant kvalme. Men herregud jeg er DRITT lei den konstante hodepinen!! Hver dag, å det gir seg aldri helt.. i over 1 mnd har det pågått! Går inn i min 3 uke med sykemelding, og legen vil ikke sykemelde meg lengre enn til søndag. Gruer meg skikkelig til og jobbe, å ikke kunne slappe av, å ha det vondt. Fysj.. :(
Ble ett ekte sutreinnlegg dette, men UL i morgen er nå da ett lite lys i den dunkende hverdagen :)
UL blir jo bra - masse lykke til ^-^

Ja kjedelig med hodepine :/ Har hatt noen runder med det, men eneste beskjed jeg fikk var å passe på å drikke masse vann, mye frisk luft og unngå å belaste øyne for mye..

Håper overgang tilbake på jobb ikke blir for ille :)
 
Ul gikk kjempe bra, og JM sa det ble gutt, men det var ikke akkurat vanskelig og se til tross for at det var litt uklart :p Så nå gleder jeg meg skikkelig til og få hilse på lilleprinsen vår <3 20 fullgåtte uker i morgen :)
Ny UL om 2 uker :)
 

Vedlegg

  • 1434042168823.jpg
    1434042168823.jpg
    47,5 KB · Visninger: 18
  • 1434042219125.jpg
    1434042219125.jpg
    48,6 KB · Visninger: 18
Torsdag blir det ny ul, og de kommende bestemødrene skal få bli med på denne runden :) Gleder meg skikkelig til og se de lille gullet mitt igjen :D <3

Ellers så er jeg for det meste sengeligende med svangerskapmigrene (som har pågått non stop i 2 mnd...) og høyresiden av hoften har sluttet og "fungere". Men, har startet full nedtelling, og det er 132 dager til termin :p
 
23 + 6 idag og 116 dager igjen til termin! :) Tiden flyr avgårde!
Vi har oss ferdig med de store innkjøpene:
*Vogn
*Stellebordskommode
*Sprinkelseng og vugge
* Dyne og pute til både vogn og seng
* Helsetepper, pledd
* Bilstol m/base
+ litt klær og andre småting :)

Så nå må vi vell begynne oppusingen av barnerommet, heldigvis bare tapet og maling av karmene som skal gjøres :)
 
Etter en vell "spennende" natt hvor vi ble sent på sykehus med fare for startende fødsel, har jeg nå fått reise hjem med sex nekt, og ved senere anledning må bruke kondom.. :p Mannens sperm ønsker at jeg skal bli ferdig, så i natt var det rier og blødning etter en runde i høyet. Å du ******** jeg er glad det stoppet opp! Litt for mye spenning for min del...
Men JM Sa at jeg heller fikk kutte ut kondom i uke 35 og komme tilbake da, for det hadde vist en utrolig effekt på meg :p
 
Back
Topp