November 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!


November 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er INGEN


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!
 
Last edited:
Får ikke til å trykke på navnet til novemberskatten. Kommer bare masse tull opp
 
Kommer bare tilbake til Novemberforumet igjen når jeg trykker på Novemberskatten.
 
Hei jenter!!


November 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Novemberskatten


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!
Hei! Novemberskatten har sendt beskjed om at jeg skal tas inn i det skjulte forumet, men jeg er enda ikke inne etter tre dager.
 
Hei! Novemberskatten har sendt beskjed om at jeg skal tas inn i det skjulte forumet, men jeg er enda ikke inne etter tre dager.

Du har fått tilgang du :) Trykk oppdater i høyre hjørne visst du er på telefon, tre prikker, hvor ene alternativ er oppdater. Skjulte gruppen skal stå inne på november 2016, under bilder og dagbøker ;-)
 
Du har fått tilgang du :) Trykk oppdater i høyre hjørne visst du er på telefon, tre prikker, hvor ene alternativ er oppdater. Skjulte gruppen skal stå inne på november 2016, under bilder og dagbøker ;-)

Ser ut som hun har falt utenfor faktisk. Sjekket profilen hennes, og hun har ikke tilgang
 
Da må jeg ta kontakt med admin for jeg vet at det er gitt tilgang :-/

Så hun stod på listen;)
Skjer innimellom når det er flere på listene, men admin er ikke så vanskelig å ha med å gjøre heldigvis :)
 
Det vet jeg :) Men ser ikke for meg at admin har glemt å gi hun tilgang heller men får høre med hun over påske :)
Trenger ikke være verre enn at det har blitt noe kluss i oppdatering e.l. :)
 
Hei jenter!!


November 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Novemberskatten


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!
Hei Tamara. Tilgangen min er borte igjen? Fikk tilgang i går, og senere i dag var hemmeligtråden borte igjen. Hva kan det komme av? Jeg har forsøkt å oppdatere.
 
Det er ikke lenge til jeg har vært medlem i en mnd, men tiden går saaaakte! :) en uke igjen!
 
Back
Topp