Norri prøver på første <3

En tråd i 'Dagbøker' startet av norri, 2 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. norri Flørter med forumet

Nå har jeg snoket her inne ganske lenge uten bruker, og jeg kjenner behovet for å bare skrive ned litt og dele tanker om hele prosessen, med noen som ikke kjenner meg!

Litt om meg: jeg er 26 år, bor sammen med verdens beste mann, som jeg har vært sammen med i snart 6 år. Vi har fast jobb begge to, leilighet, hund og bil, og som flere av dere andre så mangler vi bare en baby :-D Jeg har vært babysyk i flere år, og skulle selvfølgelig gjerne hatt en baby, helst i går - Men av ulike grunner har vi ventet til nå, så da håper vi, og krysser alt vi har på en 2017 baby :-D

PP1 - IKM 1/1, så det vil si at mensen er en dag forsinket, woho. Jeg er selvfølgelig på symptomjakt, men det eneste jeg har merket meg til nå er at jeg har mensenmurringer - som gjør at jeg hele tiden tror at TR skal komme anytime, og jeg blir like overrasket vær gang det ikke er blod på papiret. && jeg har en rar type stikking i magen/nedentil som jeg ikke tror jeg har hatt tidligere. MEN så var jeg syk i forrige uke, så alt kan jo bare være en forskyvelse pga. det. Hvem vet? :scratch

Jeg har nettopp bestilt EL tester og graviditetstester som jeg håper dukker opp i posten snart, så dersom PP1 går i vasken, er vi klare for PP2! Jeg bruker appen womanlog til å holde styr på det hele, og den har vært ganske så nøyaktig fram til nå!

Flere som prøver på nr 1?

• Liker Liker x 2
  2. Det er ikke bare bare Bernt Gift med forumet Septembergull'17

Hei, og velkommen :-D Jeg var også en snoker før jeg lagde en profil:) Angrer ikke 1 sekund -jentene her inne er helt herlige! Nå har jeg blitt kjent med en god del etter å ha vært prøver i 2 år :) Vi prøver på vår første, som ikke har vært "bare bare" -som nicket mitt sier! :p Håper 2017 blir et fantastisk år for dere <3 Lykke til

3. BenedikteF Bli kjent med forumet

Så spennende!
    Høres likt ut som oss, bortsett fra at jeg er 28 :)
    Vi prøver også på nr1, men jeg har ikke "styrt" så veldig mye med telling og sånn, før november. Har hatt en app hele tiden, så jeg har kontroll på syklus, men nå kjører vi på med eggløsningstest og hele pakka ;)

Blir spennende å følge me deg, syns det er koselig å ha noen å dele erfaringer med. Det er jo lett å bli litt opphengt i situasjonen, og man vil kanskje ikke snakke så mye om det til venner og kjente :)

4. norri Flørter med forumet

Tusen takk for velkomsten, så koselig :D Nei som jeg har skjønt etter hvert, så er det å lage baby ikke "bare bare." - Det er sykt hvor mye som faktisk skal klaffe. Både moren og søstra mi slet med å få sine, så jeg er veldig spent selv, på hvordan dette kommer til å gå - Aner jo ikke om slike ting kan være genetisk?! Skal ta en titt i dagboka de, vil følge deg videre og håper både for meg og deg at 2017 er året :D

Hei du :D Nei vi har heller ikke vært så "på" med det hele før nå nylig, så det er veldig spennende å se hvordan dette kommer til å utarte seg altså! Er spent på disse EL testene jeg har bestilt, tror jeg må ta meg en søkerunde på forumet for å finne ut hvordan det skal gjøres hihi :laughing002 Jaa denne prøvingen surrer og går rundt i hodet mitt hele tiden, så det er veldig kjekt at det finnes en plass som dette, hvor man kan prate med likesinnede :)

Har du dagbok? :D

5. BenedikteF Bli kjent med forumet

Blir spennende å følge med på deg:happy:
    Er nok av de som kan komme med tips og råd på slike ting her inne, så det finner du ut av :)
    Nei, har ikke laget meg dagbok. Har ikke planer om det foreløpig :)
    Hadde forøvrig EL i helga, så blir en spennende start på året;)

6. BenedikteF Bli kjent med forumet

Hei du :D Nei vi har heller ikke vært så "på" med det hele før nå nylig, så det er veldig spennende å se hvordan dette kommer til å utarte seg altså! Er spent på disse EL testene jeg har bestilt, tror jeg må ta meg en søkerunde på forumet for å finne ut hvordan det skal gjøres hihi :laughing002 Jaa denne prøvingen surrer og går rundt i hodet mitt hele tiden, så det er veldig kjekt at det finnes en plass som dette, hvor man kan prate med likesinnede :)

Har du dagbok? :D[/QUOTE]

Blir spennende å følge med på deg:happy:
    Er nok av de som kan komme med tips og råd på slike ting her inne, så det finner du ut av :)
    Nei, har ikke laget meg dagbok. Har ikke planer om det foreløpig :)
    Hadde forøvrig EL i helga, så blir en spennende start på året;)

7. norri Flørter med forumet

åå da krysser jeg fingrene for deg :D Når har du IKM?

8. BenedikteF Bli kjent med forumet

Takk:) Beregnet IKM er 14.januar :rolleyes:

9. norri Flørter med forumet

Spennende spennende, du må holde meg oppdatert på hvordan det går :)

10. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Hei! Velkommen til BV, her er det veldig fint å være :) så spennende det her høres ut, gleder meg til å følge med på hvordan det utvikler seg. Vi prøver også på første barn :)

11. BenedikteF Bli kjent med forumet

Det skal jeg gjøre :happy:

12. BenedikteF Bli kjent med forumet

Hvordan går det med deg? Blitt noe testing? :happy:

13. norri Flørter med forumet

Da var nok TR et faktum, begynte å spotte brunt/rødt i går *sorry for detaljene*, og i dag er det samme greia. Skikkelig kjedelig, så nå venter jeg bare på at den skal komme ordentlig i gang så jeg kan bli ferdig med det og starte på en ny PP :) I dag kom el testene og g-testene, samt folat som jeg hadde bestilt - så det er jo noe positivt i det hele :) hihi

Neste EL blir da rundt den 21 januar, ifølge appen - men nå skal jeg gå i gang med el testing, så er spent på om det stemmer. Har hatt lange sykluser de siste måndene, aner ikke hva som har skjedd - men før jeg lå stabilt på 28-29 dager, og nå er jeg oppe i 34 dager:dontknow

Har tenkt en stund på om jeg skal bestille meg time til gynekolog, har aldri vært.... :smiley-ashamed005 Så det er målet mitt for i morgen, greit å få sjekket ståa der nede hihi. Tror nok grunnen til at jeg aldri har vært er fordi jeg er livredd for at de skal finne noe galt med meg, siden både moren og søstren min har slitt med å bli gravide. Men er vel bedre å finne det ut tidlig i løpet, tenker jeg. Skal dra til privat, så det blir nok litt dyrt, men da får jeg tatt alt av prøver + ultralyd.

Ellers gleder jeg meg til helg, syns det har vært en vanvittig lang uke, og det er bare onsdag... Er alltid hardt å starte på etter ferier! Skal snart gå kveldstur med hunden også blir det en episode av serien vi følger med på før senga kaller.
    _ _ _ _ _ _ _ _

Tusen takk :) Ja virker som det er mye koselige folk her, med mye kunnskap :)

14. norri Flørter med forumet

Litt sutring på morgenkvisten: spottingen har stoppet opp og tr kommer liksom ikke:shifty:

15. momajoja Bli kjent med forumet

Hei fra en snoker til en annen :)

Vi prøver på nummer to, men er også i PP1, så håper det er greit at jeg følger deg likevel ;)

PS, litt spotting kan ikke være festeblødning da?

16. norri Flørter med forumet

Hei :) Ja det er bare koselig :-D Har du dagbok??

Trooor ikke det kan være det, siden jeg faktisk skulle hatt mensen nå :( Men hvis ikke tr dukker opp ila dagen så kommer jeg til å teste i morgen tidlig!

17. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017

Velkommen og lykke til med prøvingen! :)

Vi prøver også på vårt første barn :)

18. norri Flørter med forumet

Tusen takk, og takk det samme :) Vi får håpe det snart går vår vei :) Syns dette er så spennende! Etter at vi begynte å prøve så finner jeg meg støtt og stadig inne på nette og ser på babyklær, blir jo helt koko!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PP2

TR kom i går kveld, endelig! Fikk plutselig ordentlige mensensmerter og da skjønte jeg hva som kom til å skje! Nå gleder jeg meg til å bli ferdig med det, og bare komme ordentlig i gang med pp2 :)

Siden jeg regner TR fra i går, så er EL beregnet til 22-23 januar og neste IKM 6 feb. Så blir spennende å se hvordan det utarter seg med el testene og om appen jeg bruker har rett.

Nå er det snart helg, og jeg har vel forsåvidt allerede tatt helg, da jeg er blitt syk - igjen. Tenkte å sende mannen og hunden på hytta så jeg kan få styre med mitt her hjemme :laughing002 Tenkte å printe ut litt bilder, så jeg kan lage album fra året som er gått, syns det er så koselig å ha bilder i album framfor at de bare ligger inne på datan og ingen ser på de.

Last edited: 3 Feb 2017
  19. Mon25 Gift med forumet Vi som prøver :) Aprillykke 2016

Masse lykke til! :)

Startet også pp2 igår, bare at vi prøver på nr 2 :D

20. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

God helg og lykke til med ny pp :)

Del denne siden