Normal graviditetstest?

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Hei.

Er det noen her som har erfaringer med graviditetstestene (strimmel) fra butikken Normal? Har kjøpt en pakke, men er ingen bruksanvisning, så vet ikke om man kan teste litt tidlig med de eller om man må vente til IKM. Begynner å bli utålmodig og tenkte å ta en test på søndag, da er jeg 10dpo, men oppdaget at jeg hadde kjøpt de vanlige og ikke tidlig testene fra babyplan :eek::shifty:

Så noen med erfaringer? :rolleyes:
 
Hei.

Er det noen her som har erfaringer med graviditetstestene (strimmel) fra butikken Normal? Har kjøpt en pakke, men er ingen bruksanvisning, så vet ikke om man kan teste litt tidlig med de eller om man må vente til IKM. Begynner å bli utålmodig og tenkte å ta en test på søndag, da er jeg 10dpo, men oppdaget at jeg hadde kjøpt de vanlige og ikke tidlig testene fra babyplan :eek::shifty:

Så noen med erfaringer? :rolleyes:
Hvilken type test?
 
Hvilken type test?
IMG_20180518_223707.jpg


Denne. Står ingen ting om sensitivitet eller hvor lenge før man evt. kan teste. Vil ikke kaste de bort ved å teste tidlig dersom de har lav sensitivitet.
 
Vis vedlegget 258665

Denne. Står ingen ting om sensitivitet eller hvor lenge før man evt. kan teste. Vil ikke kaste de bort ved å teste tidlig dersom de har lav sensitivitet.
Nå har ikke jeg kjøpt så mye på apotekene. Men jeg har aldri sett denne før. Prøv å Google merke, kansje det kommer opp noe [emoji4]
 
Nå har ikke jeg kjøpt så mye på apotekene. Men jeg har aldri sett denne før. Prøv å Google merke, kansje det kommer opp noe [emoji4]

Den er ikke kjøpt på apotek, men på butikken "Normal". Har forsøkt å google etter erfaringer, men sliter med å finne noe om de :bored: Kanskje det er et dårlig tegn :p
 
Den er ikke kjøpt på apotek, men på butikken "Normal". Har forsøkt å google etter erfaringer, men sliter med å finne noe om de :bored: Kanskje det er et dårlig tegn :p
Gjorde et kjapt Google søk. Er vist en test som er vanlig i Danmark, noen hadde dårlig erfaring, og noen gode. Så hvem vet [emoji14]
 
Gjorde et kjapt Google søk. Er vist en test som er vanlig i Danmark, noen hadde dårlig erfaring, og noen gode. Så hvem vet [emoji14]

Du er en racer på google-søk! Jeg har holdt på å søke i litt over en time og ikke funnet noe fornuftig :hilarious: Tusen takk for svar :) Da kan jeg like så godt svi de av, så får jeg i allefall stillnet testekløa :p
 
Du er en racer på google-søk! Jeg har holdt på å søke i litt over en time og ikke funnet noe fornuftig :hilarious: Tusen takk for svar :) Da kan jeg like så godt svi de av, så får jeg i allefall stillnet testekløa :p
Google er min bestevenn til tider [emoji23]
Testetrangen stilles fort etter en test [emoji14]
 
A6BC98CE-02EA-4D42-A321-5438A6BACC25.jpeg
57F83279-126D-46A5-BE65-C063549612A3.jpeg
Jeg har prøvd de! :)

De gir ingen skyggestreker.

Og min søster som nylig ble gravid, har testet med den.. legger ved bilde av den også :)

Så, jeg er godt fornøyd med de.
 
Vis vedlegget 258667 Vis vedlegget 258669 Jeg har prøvd de! :)

De gir ingen skyggestreker.

Og min søster som nylig ble gravid, har testet med den.. legger ved bilde av den også :)

Så, jeg er godt fornøyd med de.


Tusen takk for svar.
Så godt å høre!
Leser mye om disse skyggestrekene på ulike tester, og det er jo det siste man ønsker å få gang på gang når man prøver. Man føler seg og litt lurt når forhåpningene stiger og det viser seg å bare bare skygge...

Vet du om hun startet å teste tidlig med disse, eller ventet hun til IKM?
 
Tusen takk for svar.
Så godt å høre!
Leser mye om disse skyggestrekene på ulike tester, og det er jo det siste man ønsker å få gang på gang når man prøver. Man føler seg og litt lurt når forhåpningene stiger og det viser seg å bare bare skygge...

Vet du om hun startet å teste tidlig med disse, eller ventet hun til IKM?

Hun testet 4-5 dager etter IKM med denne (men hadde lav stigning og mistet)
Ja.. skyggestreker er skikkelig dritt. Man får jo så fort forhåpninger.

Hadde testet om jeg var 10 dpo, så du har godt med viljestyrke om du klarer å vente!
 
Hun testet 4-5 dager etter IKM med denne (men hadde lav stigning og mistet)
Ja.. skyggestreker er skikkelig dritt. Man får jo så fort forhåpninger.

Hadde testet om jeg var 10 dpo, så du har godt med viljestyrke om du klarer å vente!

Så leit å høre at hun mistet.
Ja, man gjør jo det, og det er jo tungt for psyken og å bli skuffet gang på gang.

Ja, her er "om" nøkkelordet :p klør så i fingrene. Er 10 dpo på søndag, men har ekstremt lyst til å stikke på apoteketet i morgen og kjøpe en tidligtest, men får jo da ikke testet på mpegenurin, om jeg ikke skal holde meg kjempelenge i morgen :bored: hodet sier at det ikke er vits i å teste med noe annet før, men så bor det også et lite testetroll bak øret som roper høyt "test, test, test!!!" :hilarious::oops:
 
Her på forumet er det ingen regel når ein skal teste. Det er mangen som begynner fra 7 dpo og oppover. Uansett kva slags test det er. Somregel er testane baset på 3 til 5 min tiden « avlesningstiden» Her finnes testøser som meg som tester som gal. Kroppen er ulike noen får positive fra 7 dpo og andre over ikm.
Noen liker dei testane og noen dei. Noen handler på norske nettsider noen på ebay.
Dei jeg ser mest av her på forum er babyplan 10 mlu. Men så noen får skugge på dei mens andre ikkje.
 
Det var jo billig [emoji16] normal åpner her 5juli, den uka skal dit.. Har de generelt mye bra til billig penge der? [emoji39]

Det er for det meste toalettartikler (såper, shampoo ect.), sminke, litt babyartikler (temp.målere og slik). Her billigere enn på matbutikken og apoteket i allefall. Kjøper alltid såper og shampoo og slik der, større flasker og billigere enn andre steder :)
 
Back
Topp