Noen som vil være med på dette?*Har alle fått pakken sin?*

Venter på pakken min, jeg...håper den kommer i morgen...[:)]
 
Da har jeg fått pakken[:D]
Skal bli morro å sette seg ned å lage noe av pakken[:)][:D]
 
Ååå heregud har helt glemt av denne [&:] BEKLAGER!!!!! [:(]

Pakken er klar altså, men har glemt å sende bilder til godkjenning og har heller ikke sendt den avgårde [&:][&:]

Men bilder kommer IDAG og når jeg får godkjenning sender jeg pakken med en gang, forhåpentligvis imorgen [;)]
 
Få sendt den så fort som mulig du![:)]


Jeg fikk min i dag å DÆVEN for en pakke!
Gleder meg virkelig til og sette igang[:)] skal ikke se bort i fra at det blir laga flere ting[:D]
Virkelig nydelige ark Marianne, så skjønner at de er en av favorittene[:)]
Kommer nok til og kjøpe av de jeg også[:)]


Men jeg fant jo oppgaven her på pulten min i dag, så den ble ikke med i pakken jeg sendte, så sender den til vedkommende på pm[:)]
 
ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Få sendt den så fort som mulig du![:)]


Jeg fikk min i dag å DÆVEN for en pakke!
Gleder meg virkelig til og sette igang[:)] skal ikke se bort i fra at det blir laga flere ting[:D]
Virkelig nydelige ark Marianne, så skjønner at de er en av favorittene[:)]
Kommer nok til og kjøpe av de jeg også[:)]


Men jeg fant jo oppgaven her på pulten min i dag, så den ble ikke med i pakken jeg sendte, så sender den til vedkommende på pm[:)]


Tenkte eg måtte senda litt forskjellig siden min pakke var den einaste som ikkje skulle til godkjenning[:)]
Gleder meg til å se resultatet for du er jo så flink[:D]
 
ORIGINAL: veni_vidi_vici

Da har jeg også fått min kjempe fine pakke. Men spent på hvordan jeg skal løse det. 
 
Min kom i går.
Og det har dumpa inn inspirasjon i hue mitt [:D]
 
Pakken kom i dag!!! [:)]
Her blir det nok laget noe som ikke har blitt laget før... [;)] Spennende iallefall!!!
 
Nå må vel de fleste ha fått pakkene sine?

Ser i vertfall at min oppgave har kommet frem. Er spent på hvordan den blir løst! [;)]
 
Jeg har ikke fått min, men vet at den jeg sendte er kommet frem.

Håper oppgaven fallt i smak [:D]
 
Jeg har forresten også glemt at det var hemmelig.. så den som fikk pakke av meg vet nok hvem den er fra....[&:]
 
Bra du likte kitet!
Jeg har brukt distress på letraset ark :-)

Gleder meg til å se det ferdige resultatet :-)


ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: _mari_

Jeg har forresten også glemt at det var hemmelig.. så den som fikk pakke av meg vet nok hvem den er fra....[&:]


Hehe, ja, men det er mange som har røpet seg tror jeg. Jeg har også røpet meg, for jeg la nok ikke med så god bruksanvisning, så ettersendte en pm med ett buksanvisningsbilde. [8D]

Og ja oppgaven var kjempe morsom. også sååå mye fint du la med. (jeg synes det er så vanskelig å pynte, så det er en utfordring, så jeg håper ikke du blir skuffet) Jeg har begynt allerede, men nå har det fått en pause til i morgen. Hva slags stempelpute har du brukt? Så jeg vet hva jeg kan fargelegge med.
 
fått pakken og he laga ett kort, blei som det blei[8D] var temmelig vanskelig[8D]

Når skal vi legge det ut å hvor?
 
ORIGINAL: summer82

fått pakken og he laga ett kort, blei som det blei[8D] var temmelig vanskelig[8D]

Når skal vi legge det ut å hvor?


Det lurer jeg også på.

Har begynt på mitt kort, men er ikke helt ferdig enda jeg da..
 
ORIGINAL: [MammatilEmilie]

Tror vi skulle legga det ut når alle var ferdige i egen tråd..

 
Ja.. [:D] Når alle er ferdige så lager jeg en felles tråd som vi legger ut i[:)]
 
Jeg har starta nå[:)] å koser meg masse med oppgaven[:D]
 
Har fått og holder på...Holdt på en uke nå...[:-]Og ennå mye igjen...[:o][8D]Men artig er det...[:D]Fikk nå fingern ut, måtte bare få en push skjønner jeg[8D]
 
Jeg har fremdeles ikke fått mitt.....
 
Back
Topp