Noen som vet?

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Fant ingen passende overskrift, men; Jeg har hatt frys i naturlig syklus..noen som vet hva som skjer med det egget som ikke ble befruktet? Altså, normalt sett kommer det jo ut ved mensen, men hva når jeg er gravid?
Rart spm, jeg vet :p Kom til å tenke på det.. er det vanlig med en liten blødning rundt ikm?
 
Fant ingen passende overskrift, men; Jeg har hatt frys i naturlig syklus..noen som vet hva som skjer med det egget som ikke ble befruktet? Altså, normalt sett kommer det jo ut ved mensen, men hva når jeg er gravid?
Rart spm, jeg vet :p Kom til å tenke på det.. er det vanlig med en liten blødning rundt ikm?

Det bare blir ikke noe av, kroppen støter det bort eller absorberer det..
Om dere har hatt sex på rette tiden kan det selvsagt være mulig at det er befruktet og at dere får twins, men det er nok uvanlig :p
 
Det bare blir ikke noe av, kroppen støter det bort eller absorberer det..
Om dere har hatt sex på rette tiden kan det selvsagt være mulig at det er befruktet og at dere får twins, men det er nok uvanlig :p
Aha! Det gir jo meningen :) Hehe, ja..sjansen er der jo, men heller minimal med vår historie :p Men hadde vært fint med tvillinger ;)
 
Kroppen absorberer det ble jeg fortalt[emoji4]
 
Back
Topp