Noen som vet?SA,utskapring,samleie

Lenja86

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
hei!
Ja hvor skal jeg starteLitt om min situasjon: Vi mistet i uke 13. Ble sendt hjem med piller som skulle tas,men de fungerte ikke,så måtte inn på utskraping....etter noen dager så fikk jeg feber,og det viste seg at de hadde ikke fått ut alle rester,så det hadde blitt infeksjon og måtte ha en ny utskrapning☹️ Nå etter tre uker med "styr",skal alt "være i orden". Men,fikk vite i dag at vi må vente i minimum 2 måneder på å prøve igjen,Det føles ut som 2 år
Men det jeg prøver å komme frem til er,må vi holde oss unna samleie generelt,eller kan man ha samleie med beskyttelse?Jeg blør ikke noe særlig nå,bare litt rødt en gang i blant på størrelse med en femti øring(beklager detaljer)
 
Jeg fikk beskjed om å vente i 2 uker pga sjanse for infeksjon. Hjelper ikke med beskyttelse for det lager endringer der nede ved samleie. Du kan ringe der du ble innlagt for å spørre. 2 måneder har ikke jeg hørt om.
 
Jeg var også til utskrapning etter fødsel i uke 21, men fikk ikke infeksjon i etterkant da. Jeg fikk beskjed om at vi ikke kunne ha sex så lenge jeg fortsatt blødde, men etter det var det ikke noe problem.
 
Back
Topp