Noen som vet hvor man får tak i disse?

Førstegangs2017

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Ligger her og tenker på sommeren som er rundt hjørnet [emoji274]jeg er i utgangspunktet ikke noe kjolemenneske, men vet at når magen vokser mer og mer i sommer så blir d nok noen kjoler på meg også [emoji4]skal til Kreta to uker i juni/juli og der er det godt og varmt! Derfor tenker jeg at jeg trenger slike som på bildet for å unngå gnisninger mellom lårene.. det er den verste følelsen jeg vet [emoji23]er det noen her som vet hvor man kan få tak i slike som er tilpasset oss gravide??? Har sjekket H&M men finner ingenting der.... Thanks [emoji8]
094217688627cf00cedd53ddea60c209.png
 
Det der er jo en shape-shorts. Jeg ville tatt en gammel strømpebukse/thights hvis du vil ha den under magen og klippet av, eller kjøpt en billig en på hm e.l. og klippet av bena så de ble så korte som du ville ha det. Funker kanskje ikke med strømpebukse, men funker med thights/leggings :)
 
Det der er jo en shape-shorts. Jeg ville tatt en gammel strømpebukse/thights hvis du vil ha den under magen og klippet av, eller kjøpt en billig en på hm e.l. og klippet av bena så de ble så korte som du ville ha det. Funker kanskje ikke med strømpebukse, men funker med thights/leggings :)

Ja shape shorts er jo ikke er tilpasset gravide, derfor jeg lurer om noen vet om de kan ha boe lignende bare for oss med mage [emoji6] tror jeg fant noe på zalando i går, så får sjekke ut [emoji4] men godt tips med tights, d hadde jeg ikke tenkt på [emoji3][emoji1303]
 
Kjøp "spray-strømpebukse" på skobutikken eller bare en vanlig tights/shorts som du har under magen. Men unntak av én gravidtights hadde jeg ikke en eneste underdel laget for gravide i mitt svangerskap, og det gikk veldig fint. :)
 
Kjøp "spray-strømpebukse" på skobutikken eller bare en vanlig tights/shorts som du har under magen. Men unntak av én gravidtights hadde jeg ikke en eneste underdel laget for gravide i mitt svangerskap, og det gikk veldig fint. :)

Men jeg orker ikke å gå med underdeler under magen [emoji23] du er heldig som ikke trengte noe annet enn vanlige underdeler, men jeg orker ikke tanken rett og slett [emoji6] sprayshorts må jeg sjekke ut!
 
Men jeg orker ikke å gå med underdeler under magen [emoji23] du er heldig som ikke trengte noe annet enn vanlige underdeler, men jeg orker ikke tanken rett og slett [emoji6] sprayshorts må jeg sjekke ut!

Når magen blir større er det mye enklere. ;) (Jeg var gørdiger til slutt, og alle trodde babyen var kjempesvær. :p )
Magebelte (ikke sånn som strammer) laget for gravide er også et hot tips, for det dekker mellomrommet og ser ut som en topp under hva enn du har på deg på overkroppen. :)

https://www.mammatrend.no/products/bellaband-magebelte-fra-ingrid-isabel
 
Back
Topp