Noen som venter tvillinger?

Mamms78

Andre møte med forumet
Hei,
Venter tvillinger i oktober og lurer på om det er noen som er i samme situasjon som meg...?
Er min første graviditet så dersom andre også ønsker å chatte litt er de hjertelig velkomne til det[:)]
Hilsen Twins
 
Hei...
Gratulerer med tvilinger. det er ikke så ofte man får slik overraskelse.[;)] Jeg selv har bare ett barn i magen.
Det skal gå veldig fint med deg, kankje litt mer å bære enn vanlig!!!![:D]
vet du om det blir gutter eller jenter eller kanskje begge deler???

Lykke til med graviditeten...
 
Hei, jeg er snart 4 mnd å vei, har ikke tatt ultralyd ennå, men har en vag følelse på at det er to der inne. Har blitt ganske stor. Men jeg må vente til jeg har tatt ultralyd, jeg håper faktisk det er to der inne.[;)]
 
Gratulerer så masse [:D] Blir spennende med to stykker! Er selv ca 5 mndr på vei, og har nok bare èn liten inni magen.. Ei lita jente etter hva de kunne se på ultralyden [:D] Det er rene sirkuset nedi magan nå for tiden, spesielt når mamma skal sove.. da spiller hu fotball nedi der! Er spennende å kjenne liv [:)] Håper alt går bra med deg og tvillingene da!
 
Hei hei, jeg har tvillinger i magen. Har termin 12. september. Vil anbefale deg å prøve tvillingforumet www.tvillingforum.com Der er det masse aktivitet
 
Back
Topp