Noen som startet forholdet som et sidesprang?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvordan gikk det?
 
Ja, vi var (dessverre) begge to utro.. Snart 6 år siden. Har ett barn sammen og ett til ventes i juli. Vil si det endte bra, haha!
 
Ja, vi var (dessverre) begge to utro.. Snart 6 år siden. Har ett barn sammen og ett til ventes i juli. Vil si det endte bra, haha!
Så gresset kan altså være grønnere på den andre siden?

Takk for svar :)
 
Hmnja, jeg traff min mann mens jeg hadde kjærest, men slo opp med ham da jeg innså at jeg hadde falt for han som nå er min mann. Vi innledet ikke et forhold før jeg hadde gjort det slutt. Men det var ikke akkurat langt pausen mellom.... Offisielt en måneds tid men reelt snakket vi vel timer.....

Det var sommeren 2001. Siden den gang har vi giftet oss og fått tre barn.

Men vi var 21 år og ung og fri dengangen. Vel. Han var fri, jeg hadde et avstandsforhold
 
Ingen personlig erfaring, men kjenner ei som innledet forhold til mannen sin mens hun fremdeles var sammen med en annen. Dette var tidlig i 20-årene.
De har endt opp med å gifte seg og få barn og er veldig lykkelige sammen
 
Hmnja, jeg traff min mann mens jeg hadde kjærest, men slo opp med ham da jeg innså at jeg hadde falt for han som nå er min mann. Vi innledet ikke et forhold før jeg hadde gjort det slutt. Men det var ikke akkurat langt pausen mellom.... Offisielt en måneds tid men reelt snakket vi vel timer.....

Det var sommeren 2001. Siden den gang har vi giftet oss og fått tre barn.

Men vi var 21 år og ung og fri dengangen. Vel. Han var fri, jeg hadde et avstandsforhold
Samme her. Ser ikke på det som utroskap. Innså ikke at jeg hadde følelser for han. Slo opp med han andre (avstandsforhild) samme dag.
Jeg var singel i 12t ellernoe:hilarious:

Var 16 år.
I dag er vi gift og har 4 barn.
 
Samme her. Ser ikke på det som utroskap. Innså ikke at jeg hadde følelser for han. Slo opp med han andre (avstandsforhild) samme dag.
Jeg var singel i 12t ellernoe:hilarious:

Var 16 år.
I dag er vi gift og har 4 barn.

Jeg ser heller ikke på det som utroskap, jeg bare fikk noen nye venner og falt ettrhvert så komplett pladask for en av dem at jeg innså at jeg måtte slå opp for uansett hva som skjedde SÅNN følte jeg ikke for kjæresten og da var det ikke rett å være sammen med ham.

Mannen hadde respektert etter beste evne at jeg ikke var fri, men når jeg det var.... Det var rett og slett meningen vi skulle være sammen.
 
Min eks var utro over tid med ei jente. De ser ut til å ha det veldig fint sammen ennå, 5 år senere. Jeg ser at de passet bedre sammen og jeg har det veldig bra med min samboer som jeg møtte noen år etter brudd.
 
Back
Topp