Noen som sover hele natta?

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Noen som sover hele natta enda? Når begynte de å gjøre det i så fall? :)
 
Aldri skjedd her [emoji14] De siste nettene har han våknet bare to ganger, syyykt deilig. Gleder meg til første gangen han sover gjennom, men har ikke troen på at det vil skje med det første [emoji51]
 
Her sov han plutselig 12 timer to netter forrige uke, han er akkurat 4 mnd. Han pleier å sove ca 6 timer i strekk, og så våkner han et par ganger for mat og sovner umiddelbart igjen, men merker det blir lengre økter oftere nå.
 
Min sover stort sett til mellom kl 4-6 før han vil ha mat, også sover han videre til kl 7.
Begynte når hn var 5 uker med oppvåkning kl 02.00 og 05.00.
Også begynte han å sove over 02 våkningen rundt uke 8 tror jeg
 
Her sov han plutselig 12 timer to netter forrige uke, han er akkurat 4 mnd. Han pleier å sove ca 6 timer i strekk, og så våkner han et par ganger for mat og sovner umiddelbart igjen, men merker det blir lengre økter oftere nå.
Wow! En drøm! :)
 
Her sov han plutselig 12 timer to netter forrige uke, han er akkurat 4 mnd. Han pleier å sove ca 6 timer i strekk, og så våkner han et par ganger for mat og sovner umiddelbart igjen, men merker det blir lengre økter oftere nå.

Så deilig!
 
Jeg sover MAX tre timer, om jeg er heldig, i strekk. Da våkner hun for å spise, eller så bæsjer hun, eller har en rap som må opp osv.... Får ikke til å rape henne mens hun sover, hun er så slapp i kroppen.
 
Hun her sover ikke hele natta igjennom ennå, med det har gått fra 2 timer til 6-7 timer sammenhengende :D Å det er digg!
 
Hun her sover ikke hele natta igjennom ennå, med det har gått fra 2 timer til 6-7 timer sammenhengende :D Å det er digg!

Deilig! 6-7 timer er jo nesten ei hel natt for voksne! :) her er d ca 2-3 timer sammenhengende fortsatt... satser på st d blir lengre og lengre etterhvert!
 
Nå sover hun fra kl 21.00 ca, våkner kl.01 og 05 for mat, håper det blir bedre etterhvert:)
 
Han legges mellom 19-21 og våkner ca 03 og 06.30 for mat :)
 
Her sov han hele natta gjennom da han var rundt to mnd. det varte ca tre uker, og nå er han våken for mat to ganger om natten. Står opp mellom 6-7.. :p
 
Sovet hele natta fra hun var 6-7 uker. Sover mellom 10-12 timer i strekk :) Vært bortskjemt med denne frøkna. Storesøstra sov ikke hele natta før hun var godt over ett år.
 
Her ammer vi annenhver time hele døgnet :p
 
Back
Topp