Noen som skal bruke tøybleier på julibabyen?

Har ikke fått begynt enda.. litt off topic: hadde glemt hvor mange ganger de kan bæsje i løpet av en dag:p skifter jo bleie oftere enn han spiser.
Holder ham her over potte/do med hvert bleieskift. Bæsjer noen ganger om dagen men sjeldent i bleien :) blir mange færre bleieskift pga det også for han får tømt seg skikkelig. Husker at storebroren hadde mange flere skift, for kom gjerne mer lile etter skift :p
 
Holder ham her over potte/do med hvert bleieskift. Bæsjer noen ganger om dagen men sjeldent i bleien :) blir mange færre bleieskift pga det også for han får tømt seg skikkelig. Husker at storebroren hadde mange flere skift, for kom gjerne mer lile etter skift :p
Kommer ofte mer om jeg tar opp beina hans når vi skifter. Kanskje jeg skal holde han over doen:)
 
Vi elsker tøybleiene! Vi brukte engangs i noen dager rett etter rota-vaksinen, men hverken jeg eller pappaen liker de, så nå er vi enda mer sikre på at tøy er gøy :p Nå som hun har blitt litt større og fått mer chubby lår så passer de bedre rundt lårene også. Og de er jo så fine :)
 
Nå har vi også begynt med tøybleiene, på andre dagen nå, og har hatt litt varierende suksess med om de lekker eller ikke. Men regner med det er en treningssak med riktig innlegg og stramhet rundt låret. :D Jeg skjønner godt at det er avhengighetsskapende, for vi er ikke i nærheten av å gi opp selv om forrige amming endte med masse bæsj på mamma :p
 
Vi har brukt tøybleier litt av og på de siste ukene. De første ukene hatet hun tøybleiene og skrek helt til vi tok dem av. Nå har hun ingenting imot dem men vi ser nå at vi trenger mange flere! Har lyst på gdiapers men så er det dette budsjettet, da :p
 
Vi har brukt tøybleier litt av og på de siste ukene. De første ukene hatet hun tøybleiene og skrek helt til vi tok dem av. Nå har hun ingenting imot dem men vi ser nå at vi trenger mange flere! Har lyst på gdiapers men så er det dette budsjettet, da :p
Nysgjerrige på gdiapers selv.. (og snap in og.. Og... Og....)

Har du sjekket tøybleietorget eller finn? Vet det ligger litt der til ikke så altfor gale pris.
 
Nysgjerrige på gdiapers selv.. (og snap in og.. Og... Og....)

Har du sjekket tøybleietorget eller finn? Vet det ligger litt der til ikke så altfor gale pris.
Tøybleiegruppen på fjøsbok har lånepakker med masse forskjellig i.
 
Tøybleiegruppen på fjøsbok har lånepakker med masse forskjellig i.
Jeg vet men med nesten 40 eller rundt der med bleier så trenger jeg egentlig ikke mer :p (og da ikke inkludert de 10 nattbleiene jeg kanskje skal kjøpe til uka fra ei på finn hehe)
 
Jeg vet men med nesten 40 eller rundt der med bleier så trenger jeg egentlig ikke mer :p (og da ikke inkludert de 10 nattbleiene jeg kanskje skal kjøpe til uka fra ei på finn hehe)
Hehe jeg hadde 4 dager uten bleievask+ på andre dagen uten å stappe de og legge på plass. Dvs nok bleier til nærmere en uke gitt :-D
+div i større størrelser samt de han har vokst ifra alt....
 
Back
Topp