Noen som kan hjelpe å huske??

x1xTrine6

Gift med forumet
Noen som kan denne sangen?
 
"Kan du huske den gang da de beinlaulse sprang og de fingerlause spillte på gitar *så kommer noe jeg ikke husker*
 Og en halvdau mann satt på bussen og sang: Vil du være med til graven når jeg dør?...."
Pliiis[8|]
 
Noen som kan denne sangen?

"Kan du huske den gang da de beinlaulse sprang og de fingerlause spillte på gitar *så kommer noe jeg ikke husker*
Og en halvdau mann satt på bussen og sang: Vil du være med til graven når jeg dør?...."
Pliiis

 
måtte du spørrenå kommer ikke jeg på den heller
 
Off ja...he he... Har tenkt på den i flere dager nå... Bestefar sang den mye når jeg var mindre...[:D]
Har du hørt: Jeg vill ikke,kan ikke,tør ikke,skal ikke, må ikke,får ikke,bør ikke være med på det.....?
Bestefaren min var litt rar ser du..[8D]
 
ORIGINAL: Trine5

Noen som kan denne sangen?

"Kan du huske den gang da de beinlaulse sprang og de fingerlause spillte på gitar *så kommer noe jeg ikke husker*- så det klang
Og en halvdau mann satt på bussen og sang: Vil du være med til graven når jeg dør?...."
Pliiis[8|]

dør dør, nei det kan jeg ei for jeg heter Nicholai og var 25 år da jeg ble født født født, og min mor var undulat og min far var automat og begge to var de født i et fjernsynsapparat. Hmm... va det no i den dur mon tro?!?
 
ORIGINAL: astrid

Noen som kan denne sangen?

"Kan du huske den gang da de beinlaulse sprang og de fingerlause spillte på gitar *så kommer noe jeg ikke husker*
Og en halvdau mann satt på bussen og sang: Vil du være med til graven når jeg dør?...."
Pliiis


måtte du spørrenå kommer ikke jeg på den heller

I know that feeling[&:]
 
Tror det er et eller annet med: nei det kan jeg ei for mitt navn er nicolai og jeg var 24 år når jeg ble født. Min mor er *et eller annet* og min far er *et eller annet*.
 
Feil her...he he[8D]
 
ORIGINAL: Idun24

ORIGINAL: Trine5

Noen som kan denne sangen?

"Kan du huske den gang da de beinlaulse sprang og de fingerlause spillte på gitar *så kommer noe jeg ikke husker*- så det klang
Og en halvdau mann satt på bussen og sang: Vil du være med til graven når jeg dør?...."
Pliiis[8|]

dør dør, nei det kan jeg ei for jeg heter Nicholai og var 25 år da jeg ble født født født, og min mor var undulat og min far var automat og begge to var de født i et fjernsynsapparat. Hmm... va det no i den dur mon tro?!?


Jo no sånn... Men det skal være med noe blinde som stod utenfor å så....+ mere
 
Trodde begge to var født i en tomat.....[&:]....usikker nå
 
Har du hørt om den gang, dade beinlause sprang, og de fingerløse spilte på gitar så det klang
Og en halvdau mann satt på bussen og sang, vil du værra med i graven når jeg dør
Nei, det kan jeg ei, for jeg heter Nicolai, og var fem-og-tjue år når jeg ble født (tjo hei)
Og min mor var soldat og min far var undulat og begge ble de født i en automat.
 
En sang jeg synger på,vet ikke hvor den kommer fra...:

Husker du den gang da de døde sang, og de fingerløse spilte på kla-ve-ve-ver
og en halvdød mann satt på trikken og sang, vil du værra med i grava når jeg dør-dør-dør
 
Nei det kan jeg ei, for jeg heter nikolai og var fir'og førti år når jeg ble født-født-født
min mor er en tomat , min far er en undulat og begge ble født på automat-mat-mat
 
Og de lo, og de lo så de rumpeløse måtte gå på do
og de lo, og de lo så de rumpeløse måtte gå på do...
 
 
 
 
ORIGINAL: cloetta

Har du hørt om den gang, dade beinlause sprang, og de fingerløse spilte på gitar så det klang
Og en halvdau mann satt på bussen og sang, vil du værra med i graven når jeg dør
Nei, det kan jeg ei, for jeg heter Nicolai, og var fem-og-tjue år når jeg ble født (tjo hei)
Og min mor var soldat og min far var undulat og begge ble de født i en automat.

 
JUHU!!!!!!! Merker det er litt forskjell på tekstene i forhold til hvor man vokser opp.... Men Takk alle sammen....[:D] Var nå sikker på at det var noen blinde i den sangen også da..... Kanskje en annen sang
 
ORIGINAL: Happybody :)

En sang jeg synger på,vet ikke hvor den kommer fra...:

Husker du den gang da de døde sang, og de fingerløse spilte på kla-ve-ve-ver
og en halvdød mann satt på trikken og sang, vil du værra med i grava når jeg dør-dør-dør

Nei det kan jeg ei, for jeg heter nikolai og var fir'og førti år når jeg ble født-født-født
min mor er en tomat , min far er en undulat og begge ble født på automat-mat-mat

Og de lo, og de lo så de rumpeløse måtte gå på do
og de lo, og de lo så de rumpeløse måtte gå på do...




 
Ja!!! De rumpeløse hadde jeg glemt!!![:D]
 
har du hørt om den gang da de fotløse sprang, og de fingerløse spilte på gitar, og de døve hørte hva de stume sa, mens de blinde sto utafor å glana[:)] 
 
tror den var sånn[:D]
 
har du hørt en gang da de døde sang og de fingerløse spilte på piano så det klang
 
å en hal døu mann satt på trikken og sang vill du værra me mæ grava når e dør
 
nei det kan jeg ei for jeg heter nikolai og det er fem å tjue år si jeg ble føtt
 
å min mor og min far de er begge ganske rar fordi begge to er født i januar 
 
å de lo å de lo så de rompeløse måtte gå på do
 
å de lo å de lo så de rompeløse måtte gå på do
 
tror det er mange lokale versjoner. jeg husker den sånn
 
kan du huske den gang da de døde satt og sang og de fingerlause spilte på gitaren?
og en haldau mann satt på bussen og sang vil du være med i grava når jeg dør?
nei det kan jeg ei for jeg heter nicolai og var femogtyve år når jeg ble født
og min mor er soldat og min far er undulat og selv er jeg bare nicolai
 
og de lo og de lo og de lo og de lo for de rompeløse måtte så på do x2
 
Back
Topp