Noen som har vært borte i det samme?

Mallejenta

Glad i forumet
Siste tr var 22.12-29.12, el rundt 5.01 ikm den 19.01 den har fortsatt ikke kommet. Er over 1 uke forsinket, den blir nå sett på som uteblitt. Har hatt en del mens murringer den siste uken, og har hatt på følelsen av at tr skal komme. Har bare negative tester. Men har hørt om noen som ikke har fått utslag på hcg i urin, noen som har erfaring med det?
 
Skal til legen på tirsdag så tester da, jobber litt dumt så får ikke tatt nå

Håpe prøvene kan gi deg svar på hvorfor TR ikke har kommet. Husker en gang hvor min var 14dager forsinket uten grunn. Blir gal når man prøver og tr ikke kommer og testene er neg.
 
Har det helt likt nå. Masse menssmerter men ingen mens kommer. Fikk svakt positiv test for 2 dager siden og igår. Negativ på digitaltest og negativ idag.. Blir gal snart
 
Har det helt likt nå. Masse menssmerter men ingen mens kommer. Fikk svakt positiv test for 2 dager siden og igår. Negativ på digitaltest og negativ idag.. Blir gal snart
Har ikke fått positiv på noen, men har ikke flere tester nå så får bare vente
 
Har akkurat det samme.... Eggløsning 2 januar, testet med EL-test, å ingen TR kommer... Spotter på 4 dagen, har murringer i magen, men det er mer dumpe smerter i stede for stikkende menssmerter. Å jeg tester også negativt... Tok en rfsu test mandag, 2 dager over ikm, å en cb digital test i går, men får "ikke gravid".. Vist jeg ikke er gravid, så syns jeg at TR kan komme nå, for skuffelsen vil bare bli større og større jo lengere tr lar vente på seg...
 
Har akkurat det samme.... Eggløsning 2 januar, testet med EL-test, å ingen TR kommer... Spotter på 4 dagen, har murringer i magen, men det er mer dumpe smerter i stede for stikkende menssmerter. Å jeg tester også negativt... Tok en rfsu test mandag, 2 dager over ikm, å en cb digital test i går, men får "ikke gravid".. Vist jeg ikke er gravid, så syns jeg at TR kan komme nå, for skuffelsen vil bare bli større og større jo lengere tr lar vente på seg...
Ja enig der, syns tr kan komme hvis det ikke er en spire der
 
Ja... jeg ventet jo egentlig veldig på mensen nå siden jeg har fått pergo.. men får ikke begynt så lenge den ikke kommer og testene bare gjør meg forvirra. :/
 
Har ikke turt å teste i dag..... Tar hver dag uten TR som ett godt tegn, samtidig som jeg er innstilt på at den kommer.... Tenker at den nok kommer i morgen, da er jeg akkurat en uke over tiden...
 
Back
Topp