Noen som har tanker om hva de venter? :)

Skach

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Oktoberlykke2020❤
Jeg har jo vært helt sikker de siste 15 årene på at jeg blir å få en jente som første barn, den følelsen har ikke endret seg etter at jeg ble gravid nå :) Samboer mener jeg er en smule tåpen, men jeg får jo ikke endret på den forventningen, så da får jeg bare ta det som det kommer :p Jeg er superspent på akkurat det her! Men det er vel de fleste :)

Er det flere som har en følelse på hva de får? Tenkte det kunne vært litt spennende å se hva folk tenker nå, og hva de får vite på OUL :)
 
Jeg var også sikker på jente første gangen, det ble gutt [emoji28] Denne gangen tror jeg det blir en gutt til, så blir spennende å se om magefølelsen har rett eller er helt udugelig [emoji23] Men nå som jeg har en gutt så vet jeg hvor fantastisk det er, og kan gjerne få en til [emoji173] Men en jente er også hjertelig velkommen selvfølgelig [emoji4][emoji173]
 
Jeg var også helt sikker på at første var jente [emoji23] det var også de fleste rundt meg. Men det kom en gutt [emoji23]
Venter nå Nr. 3. Og er nesten overbevist om at det blir gutt [emoji4]
 
Jeg var også sikker på jente første gangen, det ble gutt [emoji28] Denne gangen tror jeg det blir en gutt til, så blir spennende å se om magefølelsen har rett eller er helt udugelig [emoji23] Men nå som jeg har en gutt så vet jeg hvor fantastisk det er, og kan gjerne få en til [emoji173] Men en jente er også hjertelig velkommen selvfølgelig [emoji4][emoji173]
Haha, ja jeg prøver jo å si til meg selv at det er ca 50% sjanse for hvert av kjønnene, men hodet nekter å godta det! Jeg blir nok like glad for gutt som jente, men i tankene mine er det alltid en jente jeg ser for meg, så er fryktelig spent på hva det faktisk er :Heartred
 
Jeg var også helt sikker på at første var jente [emoji23] det var også de fleste rundt meg. Men det kom en gutt [emoji23]
Venter nå Nr. 3. Og er nesten overbevist om at det blir gutt [emoji4]
Det blir så spennende å se :Heartred
 
Magefølelsen sier jente, men de andre mener gutt ;) så da får vi se :)
 
Jeg har hele tiden hatt en følelse av at det er jente denne gangen. Vi har bestemt både gutte- og jentenavn, og når vi får vite kjønnet rundt uke 18, er jeg helt sikker på at jeg blir like glad samme hvilket kjønn det er :)
Blir spennende å se om magefølelsen stemmer da :D forrige gang var jeg helt sikker på gutt, så da stemte det hvertfall ikke [emoji23]
 
Jeg har hele tiden hatt en følelse av at det er jente denne gangen. Vi har bestemt både gutte- og jentenavn, og når vi får vite kjønnet rundt uke 18, er jeg helt sikker på at jeg blir like glad samme hvilket kjønn det er :)
Blir spennende å se om magefølelsen stemmer da :D forrige gang var jeg helt sikker på gutt, så da stemte det hvertfall ikke [emoji23]
Så spennende at dere har funnet navn :) Vi har sett på både jente- og guttenavn, men vi er ikke i nærheten av å bestemme oss :p Vi får jo vite kjønnet tidlig neste uke, så er jo bare litt i hundre :D
 
Magefølelsen sier gutt. Blir spennende å se [emoji4]
 
Haha, ja jeg prøver jo å si til meg selv at det er ca 50% sjanse for hvert av kjønnene, men hodet nekter å godta det! Jeg blir nok like glad for gutt som jente, men i tankene mine er det alltid en jente jeg ser for meg, så er fryktelig spent på hva det faktisk er :Heartred

Ja, det blir du garantert [emoji4] Jeg ble litt satt ut sist når det viste seg å være en gutt, men det tok ikke lange tiden før jeg vendte meg til det og gledet meg veldig. Har aldri vært sånn typisk jentejente selv når jeg var liten, og likte best å leke med gutter, så kanskje derfor jeg føler jeg "skjønner" gutter best [emoji28]
Får vite det neste uke forhåpentligvis! Forferdelig spennende [emoji23][emoji85]
 
Har magefølelse på gutt egentlig, men så er vi en skikkelig jente-familie. Blir spennende å se etterhvert :)
 
Ja, det blir du garantert [emoji4] Jeg ble litt satt ut sist når det viste seg å være en gutt, men det tok ikke lange tiden før jeg vendte meg til det og gledet meg veldig. Har aldri vært sånn typisk jentejente selv når jeg var liten, og likte best å leke med gutter, så kanskje derfor jeg føler jeg "skjønner" gutter best [emoji28]
Får vite det neste uke forhåpentligvis! Forferdelig spennende [emoji23][emoji85]
Så godt å høre at man venner seg fort til det :) Jeg har jo vært litt redd for å bli "skuffet" hvis det er gutt, når jeg er så innstilt på jente, men så innerst inne så er jeg nok bare glad så lenge det er friskt og alt går bra :Heartred
 
Har magefølelse på gutt egentlig, men så er vi en skikkelig jente-familie. Blir spennende å se etterhvert :)
Det er så spennende :) Her i vår familie så har jo mormor som førstefødte fått 3 jenter, hennes søster har 2 gutter (som bare har jenter), mamma har som eldste fått 2 jenter og tante har fått 4! gutter, det er ingen som har både jenter og gutter :p Jeg tenker jo på det at jeg er eldst av meg og min søster, men så er det jo samboers små svømmere som bestemmer kjønn, så det har jo ingenting å si :p Det er mye rart man skal sitte å tenke på og spekulere i :D
 
Jeg har jente fra før og trodde den gang at det var gutt....meeen tok vist feil. Denne gangen er svangerskapet ganske likt (værtfall det jeg kan huske, og kan lese av det jeg har skrevet sist gang) Så jeg tror det blir jente denne gangen også. Vi blir like glad uansett, men har vært gøy med en gutt, siden vi har jente fra før, pga vi skal (har ikke tenkt værtfall) å få flere barn etter denne. Vi syns det er nokk med 2 stk :)
 
Jeg har jente fra før og trodde den gang at det var gutt....meeen tok vist feil. Denne gangen er svangerskapet ganske likt (værtfall det jeg kan huske, og kan lese av det jeg har skrevet sist gang) Så jeg tror det blir jente denne gangen også. Vi blir like glad uansett, men har vært gøy med en gutt, siden vi har jente fra før, pga vi skal (har ikke tenkt værtfall) å få flere barn etter denne. Vi syns det er nokk med 2 stk :)
Vi synes og det er nok med 2 stykker :) Jeg har faktisk ikke lest på de artiklene hvor det står om selve svangerskapet i forhold til hvilket kjønn, jeg vet jo de finnes da :p Er det ikke noe sånn at hvis man er veldig kvalm så kan det tyde på jente? I såfall må dette være gutt, har nesten ikke vært kvalm :)
 
Med de 2 første var jeg brennsikker hele veien på hva det ble og fikk rett. Denne gangen er jeg mye mer usikker, men heller litt mer mot jente enn gutt. Spennende! Har lyst til å ha det som overraskelse:)
 
Med de 2 første var jeg brennsikker hele veien på hva det ble og fikk rett. Denne gangen er jeg mye mer usikker, men heller litt mer mot jente enn gutt. Spennende! Har lyst til å ha det som overraskelse:)
Det må jo være super spennende å vente! Jeg er altfor nysgerrig til å klare det, jeg klarer nesten ikke vente til mandagen en gang :p
 
Jeg tror jeg får gutt denne gangen:) Blir spennende å få vite om det stemmer!
 
Back
Topp