Noen som har/skal kjøpe søskenvogn?

Ungtuppelure

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Selv om eldste blir 2,5 år når minste kommer så er jeg jo hjemme med dem begge og har ikke bil så jeg må nesten ha en søskenvogn. Jeg vil gjerne ha en vogn som man kan ha sittedelen mot meg og at de er ved siden av hverandre... Er så usikker på hva jeg burde velge (vil veldig gjerne kjøpe bugaboo, men den er jo så utrolig dyr så kommer aldri til å skje [emoji39] )

Hva tenker dere som har/skal ha slikt? Tips til typer?
 
Selv om eldste blir 2,5 år når minste kommer så er jeg jo hjemme med dem begge og har ikke bil så jeg må nesten ha en søskenvogn. Jeg vil gjerne ha en vogn som man kan ha sittedelen mot meg og at de er ved siden av hverandre... Er så usikker på hva jeg burde velge (vil veldig gjerne kjøpe bugaboo, men den er jo så utrolig dyr så kommer aldri til å skje [emoji39] )

Hva tenker dere som har/skal ha slikt? Tips til typer?

Jeg har tittet på emmaljunga super viking og NX90 (heter den så??) og uppababy vista ettersom de er smalere og ser helt ut som en vanlig vogn om man bare skal bruke den til et barn. På den så velger man jo litt selv, men den av de så sitter nederst ser jo ikke så mye av deg.... men jeg det virker behagelig at vognen ikke skal ta så enorm plass i leiligheten
 
Vi vurderer søskenvogn, men har ingen anelse om hva slags vogn. Tenker det kan være greit å ha siden mannen jobber sånn han gjør og da er vekk i 14 dager. Storesøster her blir 2 en mnd etter termin.
 
Back
Topp