Noen som har prøvd bodywraps...?

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Ja overskriften sier vel sitt. Har du prøvd? Har noen på Facebook som er begynt med bodywraps, og de skryter veldig av disse produktene. Jeg lurer egentlig på om det er for godt til å være sant.. Om det faktisk funker, så er det jo helt fantastisk :)
 
Jeg har en bekjent som også driver med dette. Jeg ser jo på henne at det strammer seg, men det er jo ikke varende. Da må man isåfall gjøre det hele tia.
Tror heller oppstramming i form av trening gir bedre resultater


06.01.2015 <3
 
Svigermor mista 14 cm på første runde med wraps. Men tror ikke det er noe som varer, er vell mest vann man blir kvitt?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så vidt jeg har skjønt er det pyramidespill. Venninna mi har prøvd, hun gikk ned 7 cm totalt, men det var tilbake etter noen dager. Sikkert bra om man skal noe spesielt som en kjapp oppstramming da :)
 
Det er ikke pyramidespill. Det er ulovlig ;) Dere tenker nok på det ItWorks.
Jeg har prøvd den fra Forever og den har fjerna nesten alle strekkmerker og babymage :)
 
Det er ikke pyramidespill. Det er ulovlig ;) Dere tenker nok på det ItWorks.
Jeg har prøvd den fra Forever og den har fjerna nesten alle strekkmerker og babymage :)

Hvor kjøpte du det? Finner mange forskjellige typer når jeg Googler .
Hvor fort merket du resultatet ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun som jeg kjenner selger noe som heter Herbal-bodywraps som vistnok skal stramme opp huden og fjerne strekkmerker osv... Resultatet skal vistnok begynne å komme etter 45minutter, for så å bli bedre ila 48 timer eller noe. Om det er så enkelt å bli kvitt den lille (les, store) bolledeigen så tror jeg at jeg prøver... tro om man kan bruke det mens man ammer?.. :)
 
Hun som jeg kjenner selger noe som heter Herbal-bodywraps som vistnok skal stramme opp huden og fjerne strekkmerker osv... Resultatet skal vistnok begynne å komme etter 45minutter, for så å bli bedre ila 48 timer eller noe. Om det er så enkelt å bli kvitt den lille (les, store) bolledeigen så tror jeg at jeg prøver... tro om man kan bruke det mens man ammer?.. :)


Så nå at det faktisk var it works sine produkter hun selger :)
 
Hun som jeg kjenner selger noe som heter Herbal-bodywraps som vistnok skal stramme opp huden og fjerne strekkmerker osv... Resultatet skal vistnok begynne å komme etter 45minutter, for så å bli bedre ila 48 timer eller noe. Om det er så enkelt å bli kvitt den lille (les, store) bolledeigen så tror jeg at jeg prøver... tro om man kan bruke det mens man ammer?.. :)
Ville ikke brukt det ved amming pga at man kan skille ut stoffer i morsmelken. Men jeg vet det ikke sikkert. Ville uansett ventet til etter ammeperioden:)
 
Bodywraps kan ikke fjerne strekkmerker, vel?
Strekkmerker ligger for dypt, de kommer innenfra, selv om de synes utenpå...
Har blitt tatt av så mange trender som bare kostet penger og aldri viste resultat, folk er forskjellige og det er ikke vitenskapelig bevist eller utprøvd, og det bør skape skepsis.


<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3
 
Bodywraps kan ikke fjerne strekkmerker, vel?
Strekkmerker ligger for dypt, de kommer innenfra, selv om de synes utenpå...
Har blitt tatt av så mange trender som bare kostet penger og aldri viste resultat, folk er forskjellige og det er ikke vitenskapelig bevist eller utprøvd, og det bør skape skepsis.


<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

I følge bildene de legger ut så ser det ut som strekkmerkene er blitt kraftig redusert. Ikke helt borte.. Men det er mye som kan fikses i photoshop, så man vet jo ikke om det er fake elller ikke :)
 
Jeg fant ut at jeg skulle prøve de for et par år siden, men kan ikke skyrte av noen voldsom effekt :p Mens du bruker dem så skal du jo drikke mengder med vann, noe som gjør at du automatisk skyller ut slaggstoffer - i tillegg til at du ikke blir så sulten på andre ting. Tror kanskje jeg gikk ned et par cm i livet, noe som like gjerne kunne vært en fjært som unnslag og ga resultat :p

Tror nok at de, som mange andre "vidunderkurer", er rett og slett bortkastet penger ;)
 
Jeg prøvde det etter jeg fikk jentungen. Strekkmerkene ble litt lysere, men virket ikke oppstrammende på meg! Orka ikke bruke mere penger på det så jeg tok bare en runde (4wraps) ;)
 
Back
Topp