Noen som har kjent «inni der» nå?

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Jeg måtte bare kjenne inni hvordan det kjennes ut da jeg sto i dusjen for 2 dager siden.
Etter dette kom det bittelitt blod.
Falt for fristelsen å gjorde det igjen i går i dusjen. Samme opplevelse.
Men vet at man egentlig ikke skal rote for mye der på egenhånd men fristelsen for å
Få litt gang på noe ble egentlig for stor :/
 
nei jeg holder meg unna, uansett hvor lei jeg er så vil jeg ikke oppi der å fikle med noe :) kan ha sammenheng med at jeg har vært plaget med blødninger tidligere i svangerskapet, så har vært ekstremt forsiktig med absolutt alt. :p
 
Desverre falt for fristelsen et par gangen, men stikker ikke fingeren inn i åpningen! Kjenner kun på konsistens og prøver å kjenne om den er flatet ut eller ikke
Men blir ikke så mye klokere så har ikke tenkt å prøve lengre.
 
Vet ikke engang om eg klarer få dæ til da eg sliter nok me å klare tørke meg etter dobesøk. Hehe:)
 
Var hos jordmor for modningsakupunktur i dag. Hun sjekket, veldig umodent enda, 38+2. Håper akupunkturen har noe effekt [emoji846]
 
Prøvde å sjekke selv i dag, rakk ikke opp :p
 
Hvordan sjekker dere selv? [emoji851]
 
Nei, det er det siste jeg vil gjøre. Gruer meg mer enn nok til jordmødrene må sjekke åpningen under fødsel.
 
Di som har en mann kan jo få di til å sjekkeo_O eg klarer nesten ikke vaske meg elle barbere elle tørke meg for tiden så venter å lar di på sykehus sjekke når den tid kommer. Hihi.
 
Tenker det har lite for seg, om jeg da mot all formodning hadde fått det til selv:p Jeg brukte 1 døgn med modningsrier før 2cm åpning sist - jenta mi kom 10dager før tiden, mens venninna mi gikk med 4 cm åpning i 1,5 uke før hun fødte 3 dager på overtid:cool: Så modning trenger ikke bety snarlig fødsel og visa versa. Er så individuelt:p
 
Back
Topp