Noen som har handler på name it shop før ?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Jeg har nettopp handlet på name it sin nettbutikk for første gang :) er det noen som har handlet der tidligere som kan hjelpe meg litt? Jeg ble litt forvirret

På «leveringsadresse» sto det kun navnet mitt , og så postkontoret sin adress. Min fulle adresse står kun på faktureringsfeltet :scratch .
Blir ikke det feil? Om postkontoret får en pakke der kun står navnet mitt på, men ikke min adresse, blir den sikker sendt i retur. Eller blir de likevel å skrive min fulle adresse utenpå?
føler meg litt dum, men ble så usikker:smiley-ashamed008
 
Vet ikke hva det har stått, men jeg har handlet fra dem flere ganger i allefall. Kanskje det er postnord de bruker? Husker ikke helt. Uansett får du jo melding om at pakken har kommer til postkontoret og henter den der
 
Jeg har nettopp handlet på name it sin nettbutikk for første gang :) er det noen som har handlet der tidligere som kan hjelpe meg litt? Jeg ble litt forvirret

På «leveringsadresse» sto det kun navnet mitt , og så postkontoret sin adress. Min fulle adresse står kun på faktureringsfeltet :scratch .
Blir ikke det feil? Om postkontoret får en pakke der kun står navnet mitt på, men ikke min adresse, blir den sikker sendt i retur. Eller blir de likevel å skrive min fulle adresse utenpå?
føler meg litt dum, men ble så usikker:smiley-ashamed008
Postnord gjør det på den måten iallfall. Pakker jeg får som er sendt med Postnord har alltid navnet mitt og adressen til en bensinstasjon (= vårt hentested). [emoji23]

Red.: Nei, nå ble jeg usikker på hva det faktisk står på selve pakken ... Men samme det, har aldri opplevd at det har skjedd noe feil! [emoji106]
 
Du får melding fra de som mottar pakken om at du kan hente, tullete opplegg men sånn er det bare :hilarious: handla derifra 3 ganger :)
 
Back
Topp