Noen som har fått infeksjon etter MA/SA?

Drømmeromnr2

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
✨️Julestjernene2023✨️
hei. Har nå for rett over 2 uker siden hatt min andre MA formen har vært opp og ned var veldi dårlig forrige uke følte meg febersyk, kvalm osv snakka med de på sykehuset som har en egen evne til og få deg til og Føle deg skikkelig dum. Hadde utskrapning for 14 dager siden og hadde det i juli også. Denne gangen har jeg hatt mer vondt i magen en den andre gangen ikke intense smerter mer som ett verk eller trykk kan ikke sammenlignes med menssmerter. Begynte endelig denne uka og føle meg bra igjen men har idag verka en del i magen ubehagelig og sitte med stramme bunser og lignende og i kveld når jeg sto og lagde mat begynte det å værke i leggene plutselig fikk jeg kjempe vondt i høyre siden av bekkenet skikkelig værk. Gjør vondt og gå sette seg ned og hver bevegelse er ubehagelig. Går greit når jeg ligger i sofaen. Målte tempen den viste 37,9/38 føler meg ikke febersyk kjenner jeg kvier meg for og ringe legevakta.... dårlige erfaringer derfra og har veldig lite lyst å reise inn der unødvendig også.

Forrige gang jeg hadde MA fikk jeg infeksjon begynte med smerter i bekken som gikk ned i begge beina å værk i bekken/ korsrygg ikke likt som nå får denne værken er mye vondere. Så fikk jeg etterhvert høy feber.

Hva tenker dere kan det bare være tilfeldig at bekkenet har fått en kink eller?? Kvier meg veldig for og ringe de på legevakta:(
 
hei. Har nå for rett over 2 uker siden hatt min andre MA formen har vært opp og ned var veldi dårlig forrige uke følte meg febersyk, kvalm osv snakka med de på sykehuset som har en egen evne til og få deg til og Føle deg skikkelig dum. Hadde utskrapning for 14 dager siden og hadde det i juli også. Denne gangen har jeg hatt mer vondt i magen en den andre gangen ikke intense smerter mer som ett verk eller trykk kan ikke sammenlignes med menssmerter. Begynte endelig denne uka og føle meg bra igjen men har idag verka en del i magen ubehagelig og sitte med stramme bunser og lignende og i kveld når jeg sto og lagde mat begynte det å værke i leggene plutselig fikk jeg kjempe vondt i høyre siden av bekkenet skikkelig værk. Gjør vondt og gå sette seg ned og hver bevegelse er ubehagelig. Går greit når jeg ligger i sofaen. Målte tempen den viste 37,9/38 føler meg ikke febersyk kjenner jeg kvier meg for og ringe legevakta.... dårlige erfaringer derfra og har veldig lite lyst å reise inn der unødvendig også.

Forrige gang jeg hadde MA fikk jeg infeksjon begynte med smerter i vekken som gikk ned i begge beina å værk i bekken/ korsrygg ikke likt som nå får denne værken er mye vondere. Så fikk jeg etterhvert høy feber.

Hva tenker dere kan det bare være tilfeldig at bekkenet har fått en kink eller?? Kvier meg veldig for og ringe de på legevakta:(
Hadde tatt en tlf for og høre. Man vet jo aldri om det er noe rester der som ligger å skaper trøbbel.
 
Hadde bedt om å få en sjekk hvis det føles galt. En venninne av meg hadde utskrapning for ca to uker siden og fant ut denne uken at hun hadde fått bakteriell vaginose i mellomtiden, spurte henne om hun var sikker på at alt fosteranlegget var ute, så hun hadde vært hos gyn og sjekket det også.
 
Jeg hadde ikke nølt med å ringe! Husk at du skjenner kroppen din best! Og ikke tenk på hva de måtte tenke. Jeg har fått infeksjon 2 ganger etter mine ufrivillige aborter. Og legen min ville virkelig ikke høre på meg når jeg sa at jeg vet jeg har infeksjon, han nektet meg nesten å ta prøve for han mente på at det ikke hørtes sånn ut. Gjett hvem som hadde rett !! Moui. Snakket med gyn og de sa at det er større sjans for infeksjon etter utskrapning. Så er det noe jeg virkelig jeg har lært så er det å stole på seg selv :) sorry langt innlegg
 
Hvilke plager fikk hun? Fikk først cytotec som fikk ut noe men ikke alt legen mente på at alt skulle være ute etter utskrapningen nå fordi han hadde sugd til det var tomt.... men når man leser om infeksjon på nette høres det ut som det man må gå til lege med en gang... men holder vell om jeg tar en telfon til sykehuset imorgen.? Akkuratt det med å bli steril er jeg ganske redd for prøvde i 1,5 år med første man og har nå prøvd i over 1 år og mista to ganger så siste jeg ønsker å få større vanskeligheter med og bli gravid....
 
Back
Topp