Noen som har erfaring med letrozol? Positive/negative, setter stor pris på svar:)

JuliJente89

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Vet det er en tråd om dette et annet sted, men fant den ikke igjen, så lager en ny
Begynte på dette i går, og skal prøve et par mnd, er tilsynelatende ikke noe galt med oss, har sykluser på 28-32 dager, men virker som eggene modner litt sent selvom jeg har el hver mnd, vi har prøvd nå i 2-3 år. Så lurer på deres erfaring med dette?
 
Vet det er en tråd om dette et annet sted, men fant den ikke igjen, så lager en ny
Begynte på dette i går, og skal prøve et par mnd, er tilsynelatende ikke noe galt med oss, har sykluser på 28-32 dager, men virker som eggene modner litt sent selvom jeg har el hver mnd, vi har prøvd nå i 2-3 år. Så lurer på deres erfaring med dette?

Hei
Juli Jente 89 :)

Har desverre ingen erfaringer å dele da jeg er på tredje dagen med Letrozol selv.
Legen fant ingenting galt med oss heller. Så blir spennende å se om dette gir resultat eller om vi må gå videre :/

Selv er jeg litt usikker rundt alt, da jeg var hos legen for innvendig ul 1. Dag syklusen og 2 dag "mistet" jeg mensen igjen. Og siden har den ikke kommet tilbake :/ så.. håper pillene har effekt selv om.

Vi har prøvde i 4-5 år :/
 
Jeg har brukt det noen pp nå sammen med ovitrelle eggløsningssprøyte [emoji4] dobbel dose. Ikke blitt gravid enda, men får fine egg.
 
Ja har eggløsning jeg da, men virker som eggene alltid er litt små:) så håper på effekt selv, skal på ul nå på fredag for å se om de vokser [emoji846] så koselig at det funket på deg da blomsterbed [emoji846][emoji846][emoji846] håper på noe effekt etterkvart vi å, eller så blir det vel å prøve manopur vet ved siden av [emoji846][emoji846]
 
Nysgjerrig jeg ;) Hva er det Letrozol skal hjelpe til med hvis man ikke har funnet noe galt? [emoji848]
 
Last edited:
Hjelpe med å få bedre forhold i livmor/eggstokker og at et folkikel skal vokse seg stort å fint, for mine er litt små noenganger
 
Utifrå hva jeg har skjønt da, men er helt ny på det og ikke noen ekspert men var det jeg synes de sa hos legen sist, så får vi se OL det funker venter på ul nå i Porsgrunn
 
Tatt utallige kurer. Fått eggløsning på ca halvparten (har ikke eggløsning av meg selv), men ble ikke gravid. Her måtte vi har flere ICSI behandlinger.
 
Tatt utallige kurer. Fått eggløsning på ca halvparten (har ikke eggløsning av meg selv), men ble ikke gravid. Her måtte vi har flere ICSI behandlinger.

Hva er ICSI behandling?:) alt så bra ut når keg var på ul, siden keg får av meg selv så er det jo bare for stimuli så vi får se hva som skjer ila sommeren
 
Hva er ICSI behandling?:) alt så bra ut når keg var på ul, siden keg får av meg selv så er det jo bare for stimuli så vi får se hva som skjer ila sommeren

Prøverør hvor de setter sæd direkte inn i egget :)
 
Åja[emoji846] lykke til med det da[emoji846] håper det funker for dere[emoji3][emoji3]
Victoria har fått ei lita frøken ved hjelp av icsi. :rolleyes:
Tror jeg ville spurt på assistert eller vi som prøver, ikke vi som har prøvd lenge, da dette forumet desverre ikke inneholder så mye action eller faste lesere.
 
Åja[emoji846] lykke til med det da[emoji846] håper det funker for dere[emoji3][emoji3]

Ligger en liten frøken ved siden av meg nå ja :) Men ble totalt 4 forsøk med 43 egg ut til slutt før hun ville klamre seg fast..
 
Jeg har prøvd Letrozol i 7 sykluser. Problemet mitt er at syklusene var veldig lange, mellom 45 og 55 dager. Med Letrozol fikk jeg ned syklusene til 29-30 dager, og fikk dermed regelmessing eggløsning. Men resulterte dessverre ikke i noe graviditet for oss.

Fikk ingen bivirkninger av det da, så sånn sett veldig greit.
 
Jeg har prøvd Letrozol i 7 sykluser. Problemet mitt er at syklusene var veldig lange, mellom 45 og 55 dager. Med Letrozol fikk jeg ned syklusene til 29-30 dager, og fikk dermed regelmessing eggløsning. Men resulterte dessverre ikke i noe graviditet for oss.

Fikk ingen bivirkninger av det da, så sånn sett veldig greit.

Det er veldig kjedelig, nei fikk ikke noe sørlig bivirkninger denne første mnd på det keg heller, keg venter på el enda så vi får se om det funker ila sommeren, er så vant med at det ikke funker til vanlig så har ikke noe eksepsjonelt tru på det nå heller[emoji854] men man skal jo aldri si aldri [emoji4]
 
Jeg fikk maksimal på monitoren min torsdag og fredag forrige uke, så det var jo bra, men kjenner at jeg får tr ila morgendagen eller mandag... men folliklene vokste bra ved ul uken før el og fikk det i rommet han trodde keg skulle få det. Men noen ganger er lutealfssen min så kort er på 7 dpo og føler tr bygger seg opp, men kan selvsagt ta noen dager da
 
Back
Topp