Noen som har erfaring ang

Babyklister?
Eller er ikke det comp også...?
 
Babyklister?
Eller er ikke det comp også...?

Har jo hørt om Fructus Femina, men at dette er det samme, bare i tablett form? Hva er best?

Vet ikke helt hva du mener med comp?[emoji12]


Betyr comp at det er tablett form?
 
Last edited:
Mener tidligere ha sett at det er en som heter Berberis vulgaris d3 comp og en som heter det samme uten «comp», men at det er den med som er babyklister. Uten at jeg vet forskjellen
 
Mener tidligere ha sett at det er en som heter Berberis vulgaris d3 comp og en som heter det samme uten «comp», men at det er den med som er babyklister. Uten at jeg vet forskjellen

OK. Har ikke peiling, har ikke prøvd det før. Har du noen tips på hva jeg kan bruke etter el?
 
OK. Har ikke peiling, har ikke prøvd det før. Har du noen tips på hva jeg kan bruke etter el?
Jeg har brukt den flytende fra Danmark av babyklister
 
Jeg også :) Blir gravid, men "frøene" sluttet å utvikle seg og kommet ikke ut, så er usikker på hvordan klisteret egentlig fungerer o_O

Hmm, kanskje jeg ikke burde prøve det da[emoji51] Tror jeg bare drikker mye vann. Tar også og drikker litt grapefrukt juice, og ananas etterpå.
 
Jeg ble gravid (og fikk barn) etter å ha brukt babyklister (den flytende varianten fra DK). Om det gjorde forskjellen får vi aldri vite. Har kjøpt ny som står klar i skapet til august ;)
 
Jeg ble gravid (og fikk barn) etter å ha brukt babyklister (den flytende varianten fra DK). Om det gjorde forskjellen får vi aldri vite. Har kjøpt ny som står klar i skapet til august ;)

OK. Prøver en til syklus uten, hvis ikke det går denne gangen heller, tester jeg den ut[emoji846]
 
OK. Prøver en til syklus uten, hvis ikke det går denne gangen heller, tester jeg den ut[emoji846]
Det skal jo ikke ha noen negativ effekt. Dersom en ikke blir gravid med babyklister er det nok ikke klisteret som er årsaken til det.

Lykke til. Håper dere lykkes snart :)
 
Hmm, kanskje jeg ikke burde prøve det da[emoji51] Tror jeg bare drikker mye vann. Tar også og drikker litt grapefrukt juice, og ananas etterpå.

Jeg tror det bare er tilfeldigheter egentlig;) mannen har ikke noe tro på det, han mener det uansett bare er vann og totalt bortkastede penger ;) Jeg kommer sikkert til å bruke det når jeg blir gravid igjen.
 
Jeg ble gravid (og fikk barn) etter å ha brukt babyklister (den flytende varianten fra DK). Om det gjorde forskjellen får vi aldri vite. Har kjøpt ny som står klar i skapet til august ;)

Samme her :) Fructus Femina fra DK. Ble gravid og er 21 uker straks.
 
Jeg også :) Blir gravid, men "frøene" sluttet å utvikle seg og kommet ikke ut, så er usikker på hvordan klisteret egentlig fungerer o_O
Tror det er tilfeldig altså.

Har brukt det med «alle» utfall egentlig...
 
Kanskje jeg skal prøve det nå da[emoji3] Har du link? Hvordan brukte du det?

Jeg tok det fra eggløsning og noen uker ut i graviditeten :) Snuppa sitter fortsatt og det er masse liv og røre i magen.
PP før den med fructus femina hadde jeg en kjemisk. PP før det, ingenting. PP før det SA uke 8/9.
Det koster ikke mer enn at det er verdt å prøve tenkte jeg :)

https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html
 
Jeg tok det fra eggløsning og noen uker ut i graviditeten :) Snuppa sitter fortsatt og det er masse liv og røre i magen.
PP før den med fructus femina hadde jeg en kjemisk. PP før det, ingenting. PP før det SA uke 8/9.
Det koster ikke mer enn at det er verdt å prøve tenkte jeg :)

https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html

Da har jeg bestilt fructus femina[emoji3] Var det 10x3 dråper du og tok? Jeg tenker å ta det til 12 uke, hvis det klaffer denne pp[emoji846]
 
Da har jeg bestilt fructus femina[emoji3] Var det 10x3 dråper du og tok? Jeg tenker å ta det til 12 uke, hvis det klaffer denne pp[emoji846]

Det stemmer :) Var ca til uke 12 jeg og tok.
 
Back
Topp