Noen som har eller skal kalle datteren sin Hailey?

Vaffern+4

Glad i forumet
Er veldig nysgjerrig på hvor mye brukt dette navnet er/blir:)
 
Ifølge ssb.no er det 86 kvinner som har det som første fornavn, 37 kvinner som har det som eneste fornavn, og 4 som har det som etternavn.

Synes det er utrolig fint selv! :)
Det vil nok komme en Hailey i ny å ne, men tviler på det havner på navnetoppen med det første :)
 
Ifølge ssb.no er det 86 kvinner som har det som første fornavn, 37 kvinner som har det som eneste fornavn, og 4 som har det som etternavn.

Synes det er utrolig fint selv! :)
Det vil nok komme en Hailey i ny å ne, men tviler på det havner på navnetoppen med det første :)
Det er jo bra for meg:) Har to gutter med navn som ikke er så veldig mye brukt. Ihvertfall ikke enda:)
 
Vet om ei som heter det, hun er 8 år. Eneste jeg vet med det navnet. Siden det er et navn med engelsk uttalelse, som ikke kan/bør fornorskes, så tror jeg du kan være trygg på at det ikke blir et navn på topp 10 lista :)
De som havner på topp 10 av engelske/internasjonale navn uttales på samme måte i Norge som i utland, evt funker med fornorsket uttalelse. Som Liam, Jacob, Jonas, William osv :)
 
Det er jo bra for meg:) Har to gutter med navn som ikke er så veldig mye brukt. Ihvertfall ikke enda:)
Utrolig fint navn, og like fint å ha det i Norge synes jeg! Ja, koselig med navn som ikke er mye brukt :)
Har selv en gutt å ei jent,. Er rundt 130 personer i Norge som har samme navn som gutten min, og 11 personer som har samme navn som jenta mi :)
 
Utrolig fint navn, og like fint å ha det i Norge synes jeg! Ja, koselig med navn som ikke er mye brukt :)
Har selv en gutt å ei jent,. Er rundt 130 personer i Norge som har samme navn som gutten min, og 11 personer som har samme navn som jenta mi :)


Gøy:)

Kan jeg spørre hva de heter? Guttene mine heter Collin og Kayden.

De har og doble navn da, og det skal jenta få også:)
 
Gøy:)

Kan jeg spørre hva de heter? Guttene mine heter Collin og Kayden.

De har og doble navn da, og det skal jenta få også:)
Så fine navn :)!

Vil helst ikke skrive noe navn, da jeg vil være anonym her inne [emoji23][emoji3] kjekt å kunne skrive erfaringer å sann uten å bli kjent igjen
 
Så fine navn :)!

Vil helst ikke skrive noe navn, da jeg vil være anonym her inne [emoji23][emoji3] kjekt å kunne skrive erfaringer å sann uten å bli kjent igjen


Ja det er sant:)

Takk! Er veldig stolt av navnene de har fått:)
 
Back
Topp