Noen som har brukt crinone og blitt gravid uten ivf behandling?

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Etter utredning offentlig ville gyng vi skulle prøve crionene i tre mnd og forhåpentligvis bli gravide på egenhånd.

Finner egentlig mest informsjon om folk som har ivf bruker dette men noen som har brukt dette og blitt gravide med kun crionene ifra eggløsning? Eller er vi lurt inn på et blindspor for å utsette prosessen?
 
Jeg har nå brukt crinone et par pp etter eget ønske. Tenkte det ikke skadet å prøve. Ikke blitt gravid enda. Snakket med legen min og han snakket med en gyn om bruk av crinone. Gyn hadde ikke så mye erfaring med bruken av crinone men at det det ikke er skadelig å prøve det, men at man heller ikke bør ha for store forhåpninger for at det skal virke.
Jeg har tatt ut to ganger og nok igjen til en pp. Klaffer det ikke denne gangen heller så tror jeg ikke jeg tar ut til neste pp siden det er så dyrt og ingen virkning på meg.
 
Last edited:
Jeg tok Crinone en prøveperiode og ble gravid. Dessverre var det et svangerskap utenfor livmoren, men det var nok ikke Crinone sin feil. Pass bare på at du helt sikkert har hatt EL før du begynner med det. :) Lykke til!
 
Jeg tok Crinone en prøveperiode og ble gravid. Dessverre var det et svangerskap utenfor livmoren, men det var nok ikke Crinone sin feil. Pass bare på at du helt sikkert har hatt EL før du begynner med det. :) Lykke til!

Ja der er jeg usikker når jeg skal starte, eggløsningsdatoene har variert ifra dag 12 - 15 ikke mange dagene men er litt variasjon... men sikker på eggløsningen pga tempingen... hun mente jeg skulle starte ifra dag 12 men tenker jeg får se ann tempen...
 
Ja der er jeg usikker når jeg skal starte, eggløsningsdatoene har variert ifra dag 12 - 15 ikke mange dagene men er litt variasjon... men sikker på eggløsningen pga tempingen... hun mente jeg skulle starte ifra dag 12 men tenker jeg får se ann tempen...

Jeg brukte EL-tester og tempet og startet når fertilityfriend markerte EL. Var vel tredje dag etter EL hvis jeg husker riktig.
 
Ja der er jeg usikker når jeg skal starte, eggløsningsdatoene har variert ifra dag 12 - 15 ikke mange dagene men er litt variasjon... men sikker på eggløsningen pga tempingen... hun mente jeg skulle starte ifra dag 12 men tenker jeg får se ann tempen...
Ser jo du er gravid nå og håper det holder i mål.

Man skal vel ikke starte på progesteron før etter EL. Mener ha hørt det er litt viktig at det først er etterpå.
 
Ser jo du er gravid nå og håper det holder i mål.

Man skal vel ikke starte på progesteron før etter EL. Mener ha hørt det er litt viktig at det først er etterpå.

Ja stemmer det funket og klarte å treffe på el, tok sjangsen når tempen steg, og fikk bekreftet el på rett dag...

Håper dette varer til mål
 
Back
Topp