Noen som har blitt sykemeldt pga kynnere?

Engel

Forelsket i forumet

Jeg er bekymra kjenner jeg. Kanskje jeg ikke trenger og være det, men blir litt det for de om. Skal snakke med legen om det helt klart, men skal ikke der enda.

Er i uke 20 på torsdag som kommer og venter vår nr 5 i oktober.

De tre siste kom i uke 37. Sliter med sterke kynnere i slutten av svangerskapet at vi ikke kan ha samleie. Det rsulterer i fødsel når jeg runder uke 36.

Minste er 11 mnd så kanskje derfor jeg kjenner så mye kynnerer allerede?

Det murrer, strammer, er ømt og ubehagelig. Har klart en travel hverdag med 100% jobb og 4 barn.

Noen her som har blitt sykemeldt pga kynnere? Jeg har så lyst å gå til termin denne gang.

-Litt bekymra er jeg- (er så mye at jeg ikke har tallet på det i løpet av en dag.

 
Gikk over på svangerskapspenger i alle mine tre sv. skap pga kynnere. Første gang i uke 22, andre gang i uke 21 og nå siste gang i uke 26. 
 
Var sykmeldt pga kynnere fra uke 29. Hadde blitt det tidligere om det ikke hadde vært for sommerferie. Og jeg gikk da med førstemann! Hvordan har du greid det med fire barn og full jobb???? Fy hvor slitsomt det var med kynnerene! Jeg gikk til uke 40 jeg da, men det tok det veldig med ro og da!
 
Har du 4 barn, og jobber 100% skjønner jeg at du vurderer om du kan bli sykemeldt. Ikke tiden for å bli utslitt nå:) Har ikke blitt sykemeldt pga kynnere selv.
 
Jeg måtte trappe ned fra uke 26 denne gangen. Men fra 1.mai ble jeg fullt sykmeldt. Kynnerne roet seg mye da. Jeg ville anbefalt deg å ta det med ro fremover ja. Jordmor sa til meg at kynnere i seg selv ikke er farlig, men det går en grense for hva som er normal mengde kynnere og hva som er for mye. Og det klarer du bare å kjenne selv.
 
Jeg ble sykmeldt pga blant annet sterke, nesten konstante kynnere. Jeg kunne til slutt ikke gå over gulvet uten å føle at jeg ikke fikk puste pga det strammet og presset slik. Utrolig plagsomt og det gjorde meg helt utslitt.
Stress i seg selv kan utløse kynnere, det trenger ikke bare være fysisk aktivitet.
 
Har sett en del som skriver at de er sykemeldt pga dette så tror ikke det er helt uvanlig.. Og da skulle det i allefall være mulig med din forhistorie.
 
Back
Topp