Noen som har begynt?

Maxton

Betatt av forumet
Flatterende og lite info fra overskriften:hilarious:

Men er det noen som har begynt med forberedelser allerede? Sånn, type ordne stellebord med tilbehør, senga osv.

Jeg formelig klør etter å begynne, men fornuft-delen sier at det aldeles ikke er nødvendig før det bikker 1.juli. Lite vits i å vaske opp klær og alt sånt før, da må det jo vaskes enda en gang:smiley-ashamed005
 
Vi har fått en del ting i hus, men ikke begynt å montere eller plassere noe ennå. Men mangler også en del ting som må handles inn i løpet av juni/juli.
 
Flatterende og lite info fra overskriften:hilarious:

Men er det noen som har begynt med forberedelser allerede? Sånn, type ordne stellebord med tilbehør, senga osv.

Jeg formelig klør etter å begynne, men fornuft-delen sier at det aldeles ikke er nødvendig før det bikker 1.juli. Lite vits i å vaske opp klær og alt sånt før, da må det jo vaskes enda en gang:smiley-ashamed005
Tror du det må vaskes enda en gang hvis du vasker det nå og legger i en kommode for eksempel? :happy: Jeg tenkte å begynne å vaske snart, både fordi det er koselig og for å få litt oversikt over hva vi har:rolleyes:
 
Veel jeg har ikke bare begynt, jeg er ganske ferdig. Eller ja. Jeg må jo montere bilstol, og stellebordet er ikke skrudd opp enda. Og så må jo bedside criben settes inn på rommet vårt. Men alt av klær i 50 og 56 er vasket og lagt i kommoden. Tror nok ikke jeg kommer til å vaske det en gang til nei.. jeg er fan av å få ting unna [emoji28] vet jo ikke når hun bestemmer seg for å komme, og heller ikke om bekkenet mitt holder seg sånn noenlunde bra fram til juli liksom.
 
Nei.. Begynner etter flytting. :)
 
Ikke begynt med noe, men så har vi det meste i hus etter nr. 1. Kommer til å vaske klær snart og legge det klart i skuffene på stellebordet. Fødte i uke 32 sist, og det er IKKE noe moro å føde for tidlig og ikke ha noe klart hjemme enda!! :wtf: Så jeg vil bare anbefale å heller ha ting klart litt tidlig..
 
Det meste er skaffet, men står bare innpå barnerommet, som forresten fortsatt mest er gjeste-/roterom, slik at det hele ser mer ut som et lager:hilarious: Dessverre.. Men føler det er litt for tidlig å møbler ferdig kanskje, selv om jeg klør i fingrene:p Får begynne sakte, men sikkert å rydde utav det og ommøblere tenker jeg:happy: Klesvask tar jeg i juli.
 
Fått det meste i hus men vasking av klær begynner jeg nok ikke med før i juli - har ikke lyst på "skaplukt". Ellers blir det vel litt om litt med resten. Regner med det begynner å klø i fingrene etterhvert [emoji16]
 
Neida, selvsagt må ikke klærne vaskes på nytt - men man får jo den "skap"lukta:hilarious: Vasket alt opp i juli sist (har et augustbarn fra før;)) så juli er vel en fin mnd å begynne. Ikke for det, har lagt klærne i kommoden, men ikke vasket da:p Så det eneste som er klart, er vogna:cool:

Så skulle jeg vel egentlig ha ryddet i "roterommet" i kjellern, men jeg var så glup på mandag og skulle løfte en liten søppelsekk med hestemøkk inn i bilen.. (Har noen hull i hagen som må fylles må vite, så når man har egen hestemøkk må det jo disponeres:hilarious:) og da kvelden kom... Auuu. Så nå får jeg ikke gjort stort, klarer knapt å skifte på seng eller å tømme oppvaskmaskina!:confused:
 
Ikke begynt med noe. Føler at 12 uker er evigheter :hilarious:
 
Ikke begynt med annet enn å skaffe det som manglet.. Skal vaske klær snart tenker jeg, men kommer til å vaske bare noe - vi vet ikke kjønnet og jeg vil ikke gjøre mer jobb enn nødvendig haha! Mangler fint lite av ting nå da. Hjelp, tiden kommer til å fly nå!!
 
Snart ferdig med alt [emoji7] men vi venter tvillinger da, og de kan nå komme når som helst. Så da er det greit å være litt tidlig ute føler jeg (uke 31).
010d8e5007ccab0e9a80a29d3e4e6105.jpg

ef79b4c16b6b89ca2b76929fcd340334.jpg
 
Kjøpte en liten body på mandag, og det satte i gang en helt enorm trang til å handle inn alt. Så har nå fått handlet både stellekommode, vogn og bilsete på noen få dager :smiley-ashamed008 Det gikk plutselig litt fort i svingene! Til gjengjeld har vi ingenting fra før av, da dette er første barnet! Klær har vi også fått i fleng av familie :D Da ble det plutselig fort mye som var på plass allerede. :Heartred

Litt usikker på når jeg skal begynne å vaske klær. Vil ikke ha "skap"-lukten, men vil så gjerne bli klar også! Hva tenker dere? Noen tips?
 
Kjøpte en liten body på mandag, og det satte i gang en helt enorm trang til å handle inn alt. Så har nå fått handlet både stellekommode, vogn og bilsete på noen få dager :smiley-ashamed008 Det gikk plutselig litt fort i svingene! Til gjengjeld har vi ingenting fra før av, da dette er første barnet! Klær har vi også fått i fleng av familie :D Da ble det plutselig fort mye som var på plass allerede. :Heartred

Litt usikker på når jeg skal begynne å vaske klær. Vil ikke ha "skap"-lukten, men vil så gjerne bli klar også! Hva tenker dere? Noen tips?
Vi kjøpte ny kommode til babyklær som vi har lagt de nyvaskede klærne i, tenker at hvis skaplukt blir et problem så tar det et par timer å vaske det på ny :happy: Forhåpentligvis går det helt fint! Uansett så har vi klær i ulik størrelse klar til henne, så noe kommer ikke til å bli brukt før hun er 6-9 mnd uansett så dette må nok vaskes på ny før bruk:rolleyes:
 
Med tvillinger kan jeg godt forstå at det er greit å være ferdig med ting nå[emoji173]️ For en utrolig gave, å få en er jo slitsomt og fantastisk, men to babyer[emoji173]️

Hehe, har bare lagt str 50 og 56 (hver for seg) uvasket i kommoden. Førsten drukna i str 50 i 2 uker[emoji23] Men har jo ingen anelse nå med nr 2, men tipper hun helt fint passer disse når hun kommer[emoji2] Så klær fra 3 mnd (62) får jammen ligge pent i eska si inntil videre[emoji1319]
 
Vi handler inn litt i rykk og napp. Av nye ting er vogn i boks, tripptrapp med newborn sete og vugge til å ha på stuen. Klærne etter første ligge fremdeles på loftet, og har faktisk ikke kjøpt noe annet tøy enn tre par sokker. Tipper vi får litt, så kommer ikke til å kjøpe mer heller. Bare strikke en sparkebukse tenker jeg. Bed-side-crib'en fra sist har vi skrudd opp fordi vi fikk babybesøk på overnatting. Koselig å skru den opp. Føler at formen min er såpass bra nå at jeg har lyst til å begynne å vaske litt klær, vet jo aldri om det blir helt umulig i juli med stor mage. Det er utrolig koselig med disse små forberedelsene :Heartred
 
Har kjøpt inn alt utenom babynest, men alt står jo enda inne på barnerommet. Tenker at barnerommet ikke vil bli brukt på noen mnd uansett, da de nok sover i stua på dagen og inne hos oss om natta. Må flytte vugga ned i stua og få bilstolene på plass i bilen da, men stellebord og seng er skrudd sammen, og klær er vaska. Fødebag og stellebag er pakket, så nå kan de bare komme. Er bare uke 31, men siden det er to små nurk inni magehula så kan det jo skje ganske snart :happy:
 
Back
Topp