Noen som har begynt å kjøpe eller lage årets julegaver ?

Jeg har termin i november så jeg må ha alt klart i løpet av høsten! Sambo er ikke veldig gira på å handle alene.
Jeg er alltid på utkikk etter flotte kupp og når jeg ser noe som bare er så mamma, eller så tante så kjøper jeg det uansett når på året det er :)
Det er sånn jeg er også. De får aldri noe som.bare er kjøpt for å kjøpe
 
tenker å strikke sokker og votter og lage litt hjemmelagede gaver fra lisja til onkler,tanter og besteforeldre til jul :) bare så jeg får skrevet lapper med til bestemor osv... første barnebarnet :)
 
Her var det 50 -70% rabatt på alt på Moods of Norway - så da kjøpte jeg 4 julegaver :D
 
Jeg har kjøpt noen,Inkluderer også en julegave kostyme.
I år håper jeg at jeg får startet mye tidligere enn i fjor for
 
Last edited by a moderator:
Har plutselig fått ideer til julegaver. :)
Lillesøsteren min og mamma skal få mini chopper fra tupperware (om det er det det heter?), mannen til mamma tenker jeg skal få noe med harley davidson (elsker det, har også en harleysykkel) og broren min elsker vikingting, så han får noe innen det. En bok eller en skulptur, tror jeg.
 
Jeg har ordnet julegave til min mor allerede. Tenkte begynne julegaver og adventsgavene jeg vil handle på ebay nå snart :p
 
Pleier egentlig å begynne julegavehandelen i januar, men ettersom jeg fant ut at jeg var gravid da, så handlet jeg inn det meste av babyutstyr istedetfor. Så nå ligger jeg langt bak skjema med kun 1 julegave i boks! :p
 
Oi.. Kjennte jeg ble litt stressa nå. Så mange som er begynt allerede. Jeg er den som løper rundt lille julaften for å finne de siste gavene. Haha! Kanskje jeg skal være litt føre var dette året, og begynne allerede nå? :)
 
Jeg har ikke begynt å kjøpe julegaver ennå. Men har termin i januar, så kommer nok til å begynne litt tidligere i år. :)
 
Begynte i januar vi.. Har alltid begynt 10.desember før, men i år er vi ute i god tid ;) Føles ganske godt å være i gang! :)
 
Mesteparten av pengene går til innkjøp av babyutstyr og mat. Ikke akkurat rik i heimen her, så litt skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette :p blir vel noen usle gavekort denne julen. Lettvint, men energien og hjernen klarer ikke henge helt med for tiden, og det kommer til å bli mer hektisk senere.
 
Jeg pleier å gi bort hjemmelaget konfekt, kjeks eller liknende som tilleggsgave eller venninnegave, så det må nok vente til nærmere jul ;) har ikke begynt å tenke på andre gaver enda (bortsett fra til junior, der ligger det mye gøy og venter :p)
 
Har ikke begynt å handle gaver enda, men har begynt å spørre rundt etter ønskelister :)
 
Jeg er blitt forhandler og kommer nok til å gi mye velværeprodukter derfra :) Ellers tenker vi å gi litt bilder og sånn! :D Noe hjemmelaget..
 
Back
Topp