Noen som har begynt å kjøpe eller lage årets julegaver ?

Hva lager du?

Jeg nålbinder :) men men jeg kan sy og brodere og så lurte på om jeg skulle finne noe artig å lage. Men selvfølgelig så kommer det jo ann på hvordan ungen er da hehe
 
Har noen planer klar om gaver jeg skal lage, men skal bli tante så har en del jeg skal strikke og hekle til tantebarnet først :D
 
Sikkert lurt, men ikke noe jeg tenker på enda :) Men kanskje lurt å kjøpe litt vinter-ting på tilbud nå når vinteren snart er over.
 
Jeg nålbinder :) men men jeg kan sy og brodere og så lurte på om jeg skulle finne noe artig å lage. Men selvfølgelig så kommer det jo ann på hvordan ungen er da hehe
Kanskej greit å se hvordan baret er ja før man planlegger for mye:)
 
Kanskej greit å se hvordan baret er ja før man planlegger for mye:)

Ja det for det blir fryktelig vanskelig å skulle presse masse håndarbeid inn om jeg skulle få en unge med kolikk samtidig som jeg har har en 8 åring som skal følges opp på sitt :p
 
Ja det for det blir fryktelig vanskelig å skulle presse masse håndarbeid inn om jeg skulle få en unge med kolikk samtidig som jeg har har en 8 åring som skal følges opp på sitt :p
Det ville jeg også sagt kunne bli vanskelig, får håpe du ikke får kolikkbarn da.
 
Jeg nålbinder :) men men jeg kan sy og brodere og så lurte på om jeg skulle finne noe artig å lage. Men selvfølgelig så kommer det jo ann på hvordan ungen er da hehe

Nålbinder?? Hva er det?? :)
 
Jeg er i tenkeboksen. Mini lager alltid noe til besteforeldrene, men vet ikke hva i år... noen forslag?
Hun/vi har tidligere laget:
- Malerier
- Tegnet på kaffekopper
- Tegnet på norgesglass + pyntet pepperkaker som vi la oppi
- Laget såper (nå sist jul)
 
Jeg er i tenkeboksen. Mini lager alltid noe til besteforeldrene, men vet ikke hva i år... noen forslag?
Hun/vi har tidligere laget:
- Malerier
- Tegnet på kaffekopper
- Tegnet på norgesglass + pyntet pepperkaker som vi la oppi
- Laget såper (nå sist jul)

Håndavtrykk / fot er jo alltid koselig å få :)

fingermaling / blåse med sugerør og putte på ei fin ramme

lage stearinlys
trolldeig
smykker / armband
Lage nøkkelring
 
har ikke begynt enda, men kommer nok til å snart begynne å kjøpe litt på salg på nett!
 
Så flinke dere er. Aner ikke hva jeg kjøpe en gang jeg. Syns det er litt tidlig :p
 
Men hva kjøper dere når dere handler så tidlig?
Syns det er så vanskelig å vite så lenge på forhånd jeg da :p
Veit jo ikke da hva de ønsker seg osv, må jo bli slike helt vanlige ting som klær osv da, som de kanskje ikke trenger en gang, eller?
Har hvertfall bestemt at vi skal male julekuler til besteforeldre til jul, men det gjør vi nok ikke før i desember igjen ;)
 
Men hva kjøper dere når dere handler så tidlig?
Syns det er så vanskelig å vite så lenge på forhånd jeg da :p
Veit jo ikke da hva de ønsker seg osv, må jo bli slike helt vanlige ting som klær osv da, som de kanskje ikke trenger en gang, eller?
Har hvertfall bestemt at vi skal male julekuler til besteforeldre til jul, men det gjør vi nok ikke før i desember igjen ;)
Kjøper ting de samler på,smykker, klassiske lommebøker +++ til barn kjøper jeg klær,leker, akematter+++
 
Er dere ikke bekymret over at personene kjøper det samme de skal få i gave før jul? :p

Jeg tenkte å kjøpe vinglass som mamma sa de trengte i fjor, men de kjøpte hun i løpet av det året, så jeg måtte finne på noe annet...
 
Back
Topp