Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Er på CD 8 [emoji4] håper på el [emoji4]
IMG_4651.jpg
 
Fikk en tydeligere strek igår og hvilepulsen er på 72 nå mot 63-64 til vanlig[emoji1] tusen takk [emoji173]
Gratulerer så mye! Vi var i samme terminforum - feb.19. Godt å se at det klaffet fort for dere igjen! Håper det samme skjer oss! Etter forrige abort tok det nesten et år føre det klaffet på ny, som da endte i nok en abort..
Må det gå hele veien for dere nå! :)
 
Gratulerer så mye! Vi var i samme terminforum - feb.19. Godt å se at det klaffet fort for dere igjen! Håper det samme skjer oss! Etter forrige abort tok det nesten et år føre det klaffet på ny, som da endte i nok en abort..
Må det gå hele veien for dere nå! :)
Begynte å blø igår etter å ha spottet litt brunt i to dager, av og på. Men veldig lite i dag, så skal ringe legen i morgen for time for å sjekke ut dette da det hele føles veldig rart.

Så kjipt at dere mistet! Krysser fingrene for spire som sitter helt til mål ganske snart[emoji173] hvor i syklusen er du nå?
 
Vært noen dager uten klokka etter jeg begynte å blø, og når jeg ser på kurven nå så ser jeg at dette ikke har gått veien slik jeg hadde håpet på.
2de8959b5bbc8cbfbbb207744655d001.jpg
 
Hvordan går det?[emoji3]

Først og fremst, ser at du mistenker at det har gått galt denne gangen, veldig trist å lese[emoji17][emoji173]️ Håper du har det bra og klarer plukke opp håpet på nytt igjen til neste pp[emoji169] Her gikk det litt opp idag, så håpet begynner jo naturligvis å spire med en gang, selv om det ikke er så uvanlig for meg å stige her også! Ca CD9, som er min gjetting[emoji28]
IMG_5090.jpg
 
Først og fremst, ser at du mistenker at det har gått galt denne gangen, veldig trist å lese[emoji17][emoji173]️ Håper du har det bra og klarer plukke opp håpet på nytt igjen til neste pp[emoji169] Her gikk det litt opp idag, så håpet begynner jo naturligvis å spire med en gang, selv om det ikke er så uvanlig for meg å stige her også! Ca CD9, som er min gjetting[emoji28] Vis vedlegget 270954
Jeg har trua på at det klaffer snart, ser det er mange som blir fort gravide etter kjemisk, så håpet er der så absolutt [emoji173]

Hadde ikke du EL mellom 5.-8. august? Da er vel du i dpo land nå?[emoji848] kanskje det var en festedipp der før pulsen økte igjen?[emoji3] jeg håper med deg![emoji173] når tenker du å ta første test?
 
Jeg har trua på at det klaffer snart, ser det er mange som blir fort gravide etter kjemisk, så håpet er der så absolutt [emoji173]

Hadde ikke du EL mellom 5.-8. august? Da er vel du i dpo land nå?[emoji848] kanskje det var en festedipp der før pulsen økte igjen?[emoji3] jeg håper med deg![emoji173] når tenker du å ta første test?

Takk for motivasjon[emoji173]️ Jeg var jo heeeeeelt sikker på at jeg var gravid igjen forrige pp, første pp etter kjemisk, men der tok jeg jo grundig feil[emoji23] Men håper du har rett![emoji5]
Og jooooo herregud, jeg mener 9dpo, ikke CD9[emoji15] Blir sikkert testing fredagsmorgen eller lørdagsmorgen[emoji28]
 
På CD 10 og pulsen holder seg gjevnt nede. Ignorer disse høye kurvene, der har jeg ikke hatt klokka på om natta[emoji85]
IMG_4719.jpg
 
Takk for motivasjon[emoji173]️ Jeg var jo heeeeeelt sikker på at jeg var gravid igjen forrige pp, første pp etter kjemisk, men der tok jeg jo grundig feil[emoji23] Men håper du har rett![emoji5]
Og jooooo herregud, jeg mener 9dpo, ikke CD9[emoji15] Blir sikkert testing fredagsmorgen eller lørdagsmorgen[emoji28]
Krysser fingrene for to streker![emoji173]
Jeg er på CD4 nå og dagene går såååå tregt[emoji28] jeg og minstemann skal besøke mamma/mormor i helga,så får noe annet å fokusere på da heldigvis - blir godt å komme seg bort litt[emoji4]
 
Usikker på om det er noe vits i det hele tatt å ringe legen i dag - samtidig som at det kanskje kan være greit med en sjekk - uff,så usikker!!
a71df8658408dc92864848799ab85300.jpg
 
Begynte å blø igår etter å ha spottet litt brunt i to dager, av og på. Men veldig lite i dag, så skal ringe legen i morgen for time for å sjekke ut dette da det hele føles veldig rart.

Så kjipt at dere mistet! Krysser fingrene for spire som sitter helt til mål ganske snart[emoji173] hvor i syklusen er du nå?
Så trist å høre!!
Jeg er kanskje 1-2 dpo. Pulsen har stige de siste dagene, men har vært unormalt lavt etter aborten. Så tror den bare stabiliserer seg igjen. Om det ikke klaffer denne mnd skal vi i gang med ivf.
 
Så trist å høre!!
Jeg er kanskje 1-2 dpo. Pulsen har stige de siste dagene, men har vært unormalt lavt etter aborten. Så tror den bare stabiliserer seg igjen. Om det ikke klaffer denne mnd skal vi i gang med ivf.
Har time til lege 28. så håper på ei avklaring da egentlig, men er jo vanlig med litt kluss etter p-piller - så jeg tenker den sitter om ikke så alt for lenge. Må ha trua![emoji3]

Krysser fingrene for at du får to streker om ikke så lenge [emoji173]
 
Men herlighet! [emoji7]Fikk ny fitbit i bursdagsgave og hadde ikke peiling på at man kan følge med graviditeten på hvilepuls! [emoji16][emoji2]
Legger ved bilde, startet da å male i begynnelsen av måned da var jeg 6uker på vei (fin 30års gave var det..) ... så lørdagen ble det SA [emoji17]

Trodde da at 74-75 er min normal hvilepuls, men som den hopper disse dagene!?! Har sluttet å blø idag, litt spotting men merker den såvidt.. (Og ja, jeg fant nå ut at det er for høy hvilepuls)..
Igår hadde jeg 81 (!), men var opprørt mesteparten av dagen og til kvelden ble det en del tårer..

Så jeg har to spørsmål kjære jenter!
1. Er dere alle kjempe trent som har så lav hvilepuls? [emoji28][emoji23] jeg er ikke overvektig og er i grei form, men trimmer nok litt for lite da... [emoji6]
2. Kan høy hvilepuls påvirke framtidige graviditeter? [emoji849]
Image1534507117.306474.jpg
 
Men herlighet! [emoji7]Fikk ny fitbit i bursdagsgave og hadde ikke peiling på at man kan følge med graviditeten på hvilepuls! [emoji16][emoji2]
Legger ved bilde, startet da å male i begynnelsen av måned da var jeg 6uker på vei (fin 30års gave var det..) ... så lørdagen ble det SA [emoji17]

Trodde da at 74-75 er min normal hvilepuls, men som den hopper disse dagene!?! Har sluttet å blø idag, litt spotting men merker den såvidt.. (Og ja, jeg fant nå ut at det er for høy hvilepuls)..
Igår hadde jeg 81 (!), men var opprørt mesteparten av dagen og til kvelden ble det en del tårer..

Så jeg har to spørsmål kjære jenter!
1. Er dere alle kjempe trent som har så lav hvilepuls? [emoji28][emoji23] jeg er ikke overvektig og er i grei form, men trimmer nok litt for lite da... [emoji6]
2. Kan høy hvilepuls påvirke framtidige graviditeter? [emoji849]Vis vedlegget 271179

Så trist å høre om SA:Heartred

Jo bedre trent, jo lavere hvilepuls vil du også ha. Bruker du den om natten også eller bare på dagen? Hvis du bare bruker den på dagen vil du nok få registrert mye høyere hvilepuls enn ellers.

Der mye som spiller inn på hvilepulsen. Dårlig søvn og alkohol slår veldig ut for min del med høyere hvilepuls.
 
Så trist å høre om SA:Heartred

Jo bedre trent, jo lavere hvilepuls vil du også ha. Bruker du den om natten også eller bare på dagen? Hvis du bare bruker den på dagen vil du nok få registrert mye høyere hvilepuls enn ellers.

Der mye som spiller inn på hvilepulsen. Dårlig søvn og alkohol slår veldig ut for min del med høyere hvilepuls.

Har faktisk ikke sovet med den ennå... virker så ubehagelig..
men tår den på når jeg våkner.
Ellers så røyker jeg ikke, sluttet med nikotin og alkoen [emoji2]
Eneste at det var slutt på sommer ferie på onsdag, så kan det jo være at det ble mer hektisk hverdag og altfor tidlig oppvåkning [emoji28]
 
Men herlighet! [emoji7]Fikk ny fitbit i bursdagsgave og hadde ikke peiling på at man kan følge med graviditeten på hvilepuls! [emoji16][emoji2]
Legger ved bilde, startet da å male i begynnelsen av måned da var jeg 6uker på vei (fin 30års gave var det..) ... så lørdagen ble det SA [emoji17]

Trodde da at 74-75 er min normal hvilepuls, men som den hopper disse dagene!?! Har sluttet å blø idag, litt spotting men merker den såvidt.. (Og ja, jeg fant nå ut at det er for høy hvilepuls)..
Igår hadde jeg 81 (!), men var opprørt mesteparten av dagen og til kvelden ble det en del tårer..

Så jeg har to spørsmål kjære jenter!
1. Er dere alle kjempe trent som har så lav hvilepuls? [emoji28][emoji23] jeg er ikke overvektig og er i grei form, men trimmer nok litt for lite da... [emoji6]
2. Kan høy hvilepuls påvirke framtidige graviditeter? [emoji849]Vis vedlegget 271179


Så trist med SA :Heartred

Jeg bruker også bare klokken på dagen, tar den på når jeg står opp og tar den av når jeg legger meg - liker ikke å sove med den. Har hvilepuls på ca. 57/58 til vanlig da (54-55 hvis jeg sover med klokka). Jeg er ikke sånn supertrent, trener ca. 1 gang i uka :)
 
Så trist med SA :Heartred

Jeg bruker også bare klokken på dagen, tar den på når jeg står opp og tar den av når jeg legger meg - liker ikke å sove med den. Har hvilepuls på ca. 57/58 til vanlig da (54-55 hvis jeg sover med klokka). Jeg er ikke sånn supertrent, trener ca. 1 gang i uka :)

Det er ihvertfall mer en det jeg trener! Tenkte litt etter og det blir vel kanskje 1-2 ganger hver 2 uka [emoji23]
Skal nok ta tak i det og begynne med litt mer jevnlig trening igjen [emoji16]
 
Back
Topp