Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Blir noen spennende dager fremover, dette er første PP jeg føler meg roligere i forhold til alt sammen. Vært så skuffa de forrige PPene og superredd for å ikke få det til. Men har gått til akkupunktur nå og føler det har hjulpet på det psykiske stresset med å være prøver.

Superspennende [emoji7] Masse lykke til! Håper det klaffer og at avslapping hjelper [emoji173]️[emoji257]
 
Pulsen min har steget godt de siste dagene. Første positive EL test lørdag og negativ igjen mandag kveld [emoji4]
 

Vedlegg

  • 0257D9C9-9406-40F5-9D5A-A21F9DCABE2E.jpeg
    0257D9C9-9406-40F5-9D5A-A21F9DCABE2E.jpeg
    143,8 KB · Visninger: 63
Hmmmm.. jeg heier på at den snur og blir 73 igjen. Og så 74 og 75 osv [emoji5][emoji1303] Jeg har hattt netter hvor hvilepulsen har vært nede på 50-tallet, men har fremdeles fått hvilepuls på 74,75,76 så alt håp er ikke ute [emoji173]️[emoji257]
Gikk nedover, som antatt.. :(
 
Jeg har mistet nesten alt håp nå. Sist jeg var gravid fikk jeg tydelig strek 11dpo, og idag fikk jeg en helt blank test, 10dpo.

Jeg håper for deg [emoji173]️ Det er fremdeles tidlig å teste, og ikke alle graviditeter og HCGstigninger er like, så jeg er optimist til det motsatte er bevist [emoji5][emoji1303]
 
Her ligger vi gjevnt. Overse den ene toppen hadde ikke klokka på om natta der. Har verken tr eller el om dagen, så her bare venter vi[emoji57]
IMG_3594.JPG
 
Hatt rundt 55 som hvilepuls siden jeg fikk klokken for to uker siden. Går den ned rundt el? Skjønner at man ikke kan regne med det. Men er jo spennende å se etter tegn :D
 
Hei xsmile3 jeg er blitt veldig fascinert av denne tråden, og fant ut jeg måtte lage en oversikt selv. Jeg hadde en MA i januar og kjenner meg ganske så desperat etter å bli gravid igjen, kroppen har bare tullet i ettertid:arghh:
Noen som har en formening om hvordan jeg ligger an i forhold til kurven min? I mars hadde jeg eggløsning rundt CD18 mens nå i April er jeg ganske sikker på at EL var rundt CD16. Har veldig forskjellig hvilepuls disse to månedene
 

Vedlegg

  • Mars-april.png
    Mars-april.png
    290,9 KB · Visninger: 77
Hei xsmile3 jeg er blitt veldig fascinert av denne tråden, og fant ut jeg måtte lage en oversikt selv. Jeg hadde en MA i januar og kjenner meg ganske så desperat etter å bli gravid igjen, kroppen har bare tullet i ettertid:arghh:
Noen som har en formening om hvordan jeg ligger an i forhold til kurven min? I mars hadde jeg eggløsning rundt CD18 mens nå i April er jeg ganske sikker på at EL var rundt CD16. Har veldig forskjellig hvilepuls disse to månedene

Har lite peiling på det her, men av nysgjerrighet, hvor lang syklus har du?
 
Har lite peiling på det her, men av nysgjerrighet, hvor lang syklus har du?
Før MA hadde jeg stabil syklus på 26 dager, etter MA har den vært 32, 30 og nå mener appen min at denne måneden blir 28 dager og at IKM er tirsdag 01 mai, så jeg aner egentlig ikke.
 
Image1524754220.423006.jpg


Dropp i puls i dag og i går, begynt å kjenne mensmurringer så vidt i dag så må innrømme at jeg sliter litt med å holde håpet oppe, ca 7 dpo.
 
Har faktisk el idag ifølge el-testen min. Helt lik hvilepuls som de siste to ukene. Fikk fitbiten for 2 uker siden. Hatt rundt 55 siden da :)
 
Back
Topp