Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Blir spennende kommende uke :))

Er egentlig ikke så veldig spent. Rimelig sikker på at det ikke har klaffet. Da må det nesten ha skjedd et mirakel [emoji38] Mannens dårlige svømmere gjør at sannsynligheten er usannsynlig liten for tiden.
 
Er egentlig ikke så veldig spent. Rimelig sikker på at det ikke har klaffet. Da må det nesten ha skjedd et mirakel [emoji38] Mannens dårlige svømmere gjør at sannsynligheten er usannsynlig liten for tiden.
Så dumt :( Her skal alt tilsynelatende være greit hos både meg og mannen, men allikevel har det ikke klaffet etter BO i fjor sommer..
Spennende [emoji16][emoji322] Hvilket program bruker du? Er det Numbers du bruker? Jeg får ikke til å lage samme type diagram som du har i Numbers [emoji15]
Bruker Numbers, ja. Husker ikke helt hvordan jeg gjore det. Tror jeg bare markerte infoen jeg ville ha i diagramet og trykte på legg til diagram eller noe sånt.
4B04B21A-9A83-408E-AC99-A5FC9ADC70FD.jpeg
 
Så dumt :( Her skal alt tilsynelatende være greit hos både meg og mannen, men allikevel har det ikke klaffet etter BO i fjor sommer..

Bruker Numbers, ja. Husker ikke helt hvordan jeg gjore det. Tror jeg bare markerte infoen jeg ville ha i diagramet og trykte på legg til diagram eller noe sånt.
Vis vedlegget 254674

Åååh så kjipt [emoji17] Håper det klaffer for dere veldig snart [emoji173]️
 
Her er ting helt på tur[emoji849]
Gikk litt uten klokken og den dagen jeg tok den på ble pusen unaturlig høy, dette fordi jeg ikke hadde den på natt til den dagen.
Men unaturlige er den flate pulsen, i det jeg nå tror er dpo land bruker puls å stige ho meg.
IMG_0168.jpg
 
Se lovende ut! Her har pulsen synke igjen..

Ja, vi får se. Jeg holder på håpet hvertfall[emoji1317]
Men ser at pulsen min er fryktelig ustabil fra måned til måned så det gjenstår å se.

Hvor mange dpo er du?

Håper spiren klamrer seg fast for oss alle sammen jeg[emoji1356][emoji94]
 
Her er ting helt på tur[emoji849]
Gikk litt uten klokken og den dagen jeg tok den på ble pusen unaturlig høy, dette fordi jeg ikke hadde den på natt til den dagen.
Men unaturlige er den flate pulsen, i det jeg nå tror er dpo land bruker puls å stige ho meg.Vis vedlegget 254978

Har du funnet ut når EL var? Pulsen din har i hvertfall holdt seg stabil noen dager da. Blir spennende å se, håper for deg[emoji94]
 
Hvor mye har den sunket? Hvor mange dpo er du?
Ja, vi får se. Jeg holder på håpet hvertfall[emoji1317]
Men ser at pulsen min er fryktelig ustabil fra måned til måned så det gjenstår å se.

Hvor mange dpo er du?

Håper spiren klamrer seg fast for oss alle sammen jeg[emoji1356][emoji94]

Hvilepulsen har synke fra 73 til 72 bare, men ser at pulsen generelt blir lavere og lavere nå, den er nede i 62 i natt, så da synker nok hvilepulsen enda mer i dag..

Er 10dpo i dag.
 
Hvordan går det med deg Lean?
Har fulgt deg litt inne på forumet her, har du ingen håp for denne PP? Kanskje det hjelper med litt avstand og lave forventninger[emoji4]

Åh så hyggelig [emoji4][emoji173]️ Det går fint her, har ikke noe håp for denne pp nei, men 7 og 8 har jeg litt mer troen på. Hvordan går det med deg da? [emoji257]
 
Hvilepulsen har synke fra 73 til 72 bare, men ser at pulsen generelt blir lavere og lavere nå, den er nede i 62 i natt, så da synker nok hvilepulsen enda mer i dag..

Er 10dpo i dag.

Hmmmm.. jeg heier på at den snur og blir 73 igjen. Og så 74 og 75 osv [emoji5][emoji1303] Jeg har hattt netter hvor hvilepulsen har vært nede på 50-tallet, men har fremdeles fått hvilepuls på 74,75,76 så alt håp er ikke ute [emoji173]️[emoji257]
 
Åh så hyggelig [emoji4][emoji173]️ Det går fint her, har ikke noe håp for denne pp nei, men 7 og 8 har jeg litt mer troen på. Hvordan går det med deg da? [emoji257]

Forstår det, håper på at det klaffer for dere neste PP [emoji1317]

Her har pulsen synket ned fra 71 til 69 i dag. Men jeg holder motet oppe litt til, er ca 6 dpo i dag. Kjente noe stikking på venstre side i går og tullete som jeg er måtte jeg teste i tidlig, den var såklart blendahvit[emoji85]
 
Forstår det, håper på at det klaffer for dere neste PP [emoji1317]

Her har pulsen synket ned fra 71 til 69 i dag. Men jeg holder motet oppe litt til, er ca 6 dpo i dag. Kjente noe stikking på venstre side i går og tullete som jeg er måtte jeg teste i tidlig, den var såklart blendahvit[emoji85]

Kanskje en festedipp? [emoji16][emoji322][emoji322] Håper og krysser fingrer for det! Da er vi ca like mange dpo [emoji5][emoji1303]
 
Kanskje en festedipp? [emoji16][emoji322][emoji322] Håper og krysser fingrer for det! Da er vi ca like mange dpo [emoji5][emoji1303]

Blir noen spennende dager fremover, dette er første PP jeg føler meg roligere i forhold til alt sammen. Vært så skuffa de forrige PPene og superredd for å ikke få det til. Men har gått til akkupunktur nå og føler det har hjulpet på det psykiske stresset med å være prøver.
 
Back
Topp