Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Første mnd jeg har sjekket pulsen. Hadde trolig el 15., som er markert på bilde. Ser ikke lovende ut.. Er 5 dpo i dag.
7F282DB8-58DA-41EC-BCEB-D089B4361388.png
 
Image1519198819.771342.jpg


Pulsen oppfører seg nøyaktig slik den gjorde forrige syklus, så regner med den stuper fra og med i morgen. Men vi har kjøpt flere EL-tester og er klar for seriøs prøving [emoji23][emoji173]️
 
Dere som har litt erfaring med dette. Hadde jeg eggløsning på mandag eller tirsdag denne uken i følge denne? Hadde syke smerter de dagene og mye slim. Skal i grunnen ikke ha eggløsning før i morgen.
IMG_1781.jpg
 
Dere som har litt erfaring med dette. Hadde jeg eggløsning på mandag eller tirsdag denne uken i følge denne? Hadde syke smerter de dagene og mye slim. Skal i grunnen ikke ha eggløsning før i morgen. Vis vedlegget 245377

Min puls stiger veldig før EL også faller den når EL er, for å så stige mot IKM. Så kanskje du får en dropp i pulsen imorgen og at eggløsning er da :D
 
Dere som har litt erfaring med dette. Hadde jeg eggløsning på mandag eller tirsdag denne uken i følge denne? Hadde syke smerter de dagene og mye slim. Skal i grunnen ikke ha eggløsning før i morgen. Vis vedlegget 245377
Dette er så individuelt, det lønner seg å se på flere av syklusene. Og se tendensen på syklusene sine gjennom tid.
Min synker mot ikm, for å synke enda mere før el. Når el nærmer seg stiger den, for så å stige helt til den begynner å synke når ikm nærmer seg igjen.

Her er det forskjell med mange.
 
Last edited:
Dette er så individuelt, det lønner seg å se på flere av syklusene. Og se tendensen på syklusene sine gjennom tid.
Min synker mot ikm, for å synke enda mere før el. Når el nærmer seg stiger den, for så å stige helt til den begynner å synke når ikm nærmer seg igjen.

Her er det forskjell med mange.

Ja, enig. Tror det viktigste er å sammenligne sine egne tidligere sykluser for å finne kjennetegn. Min er veldig lik måned for måned med små variasjoner. Men det er jo litt spennende å sammenligne seg med andre også.
 
Kroppen gjør seg klar for pp20 tenker jeg. Dpo12, ikm -2.
Screenshot_20180222-065611.jpg

Litt rar denne pp, men slik ser den ut på en normal syklus hos meg.
Screenshot_20180222-065626.jpg
 
IMG_5898.jpg


Par pulshakk høyere, men nøyaktig samme kurve. Forventer IKM og pulsdropp i morgen.
 
Back
Topp