Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Oppe igjen på 66, jeg [emoji848]

Image1518945047.476213.jpg
 
Hvordan går det i dag?
Takk, nei ikke lovende i dag.
Nedover og og tenker at om det går videre ned i morgen er løpet kjørt denne runden også.
El er markert.
Screenshot_20180218-144341.jpg
 
CD2 og pulsen stiger kan nok ikke helt stole på denne fit bit greien..

Screenshot_20180219-094234.png
 
CD2 og pulsen stiger kan nok ikke helt stole på denne fit bit greien..

Vis vedlegget 244898

Jeg stiger hver dag etter mens. Første mensdag er sykt lav, så blir den høyere og høyere frem til EL. Så din puls nå er akkurat slik min pleier å være i en naturlig syklus.

Når det er sagt endres pulsen av alt mulig rart, så man kan ikke stole blindt på den.
 
Det er vel viktigere å se på tendenser enn å se på variasjon fra dag til dag, sånn sett.
 
Jeg stiger hver dag etter mens. Første mensdag er sykt lav, så blir den høyere og høyere frem til EL. Så din puls nå er akkurat slik min pleier å være i en naturlig syklus.

Når det er sagt endres pulsen av alt mulig rart, så man kan ikke stole blindt på den.
Men som du ser, så er pulsen langt over bunn... den er faktisk ett hakk høyere i dag enn på EL dagen sist PP... merkelig.
 
Men som du ser, så er pulsen langt over bunn... den er faktisk ett hakk høyere i dag enn på EL dagen sist PP... merkelig.

Ja, den ser jo litt rar ut. Men man må vel se på tendensen som Katta sier. Jeg har laget exel-dokument hvor jeg setter opp puls i syklusene fra EL til mens, for å se hvordan de ser ut i forhold til hverandre. Lengden fra EL til mens skal vel være noenlunde den samme selv om frem til EL varierer.
 
Ja, den ser jo litt rar ut. Men man må vel se på tendensen som Katta sier. Jeg har laget exel-dokument hvor jeg setter opp puls i syklusene fra EL til mens, for å se hvordan de ser ut i forhold til hverandre. Lengden fra EL til mens skal vel være noenlunde den samme selv om frem til EL varierer.
Godt å høre at det finnes andre excel-nørder som meg:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Ja, den ser jo litt rar ut. Men man må vel se på tendensen som Katta sier. Jeg har laget exel-dokument hvor jeg setter opp puls i syklusene fra EL til mens, for å se hvordan de ser ut i forhold til hverandre. Lengden fra EL til mens skal vel være noenlunde den samme selv om frem til EL varierer.
Har vurdert å gjøre noe lignende, der også med temp kurve også overliggende. Men har ikke orket ennda.[emoji85]
 
Back
Topp