• Sandviks tilbyr en rekke produkter og tjenester til barn og barnefamilier. Vi kjenner norske barnefamilier godt, og kan tilby dere produkter av høy kvalitet til svært gunstige priser.

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

På Babyvärlden ska du enkelt kunna finna svar på frågor som dyker upp i den intensiva tiden som gravid/småbarnsförälder, och alltid hitta ny, uppdaterad och korrekt information efter ämnesområde.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

Noen som er gode på sukkerbrød?

En tråd i 'Generelt' startet av AB, 9 Jul 2010.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. AB Forumet er livet

Holder på å lage ei kake som heter Ambasadekake. Fant oppskriften på detsøteliv..
    Det er altså ett sukkerbrød som det står man skal sette midt i kald ovn på 160 grader i ca 1 time. Det gjorde jeg. Å etter 20 minutt begynte det å lukte brent. Å da jeg kikka i ovnen var halve toppen brent. Kjempemoro[8D] Lot den stå ferdig å det ser ikke ut til at noe annet er brent enn litt av toppen så skal prøve å kutte av å se om kaka er brukans.

Men.. hva gjør jeg feil?[8|] 

2. MissWannabeGoodGirl Elsker forumet

jeg varmer opp ovnen først, så lar jeg det stå 30-40 min alt etter hvordan ovnen er osv!

3. AB Forumet er livet

ORIGINAL: MammanTilKevin

jeg varmer opp ovnen først, så lar jeg det stå 30-40 min alt etter hvordan ovnen er osv!

ok.. jeg fulgte bare oppskriften jeg[8D] Men kanskje jeg skulle ha varmet ovnen opp først...hmmm..

4. Kittekat Forumet er livet

ORIGINAL: MammanTilKevin

5. Melina_ Glad i forumet

Så rart! [8|]
    Jeg pleier også å sette inn i kald ovn og steke ca en time, så kan ikke helt se for meg hva som har gått galt... Aldri opplevd før!

6. Atpåklatten kommer i juni :) Elsker forumet Sommerfuglene <3

Du brukte ikke varmluft? Ovnen blir raskere "altfor varm" da, i tillegg blir det i ovnen altfor raskt ferdig [:D]

7. toneany Prøver på nummer to VIP

Jeg vet ikke helt hva som gikk galt, men jeg kan tipse om at farmor pleier å slenge litt bakepapir over kaka dersom den begynner å bli godt stekt på toppen før den er ferdig.

8. AB Forumet er livet

ORIGINAL: toneany

Jeg vet ikke helt hva som gikk galt, men jeg kan tipse om at farmor pleier å slenge litt bakepapir over kaka dersom den begynner å bli godt stekt på toppen før den er ferdig.

Godt tips[:)] Hvis jeg må lage kaka på nytt så skal jeg prøve det...

brukte ikke varmluft[:)]

9. Generalen Gift med forumet

jeg steker alltid sukkerbrødet på 180grader i 40-45min, alltid oppvarmet ovn.

hag har aldri hatt et mislykket sukkerbrød, og jeg har laget noen tusen i mitt liv (er konditor) [8D]

men kan høres ut som om ovnen din posjonerer ut varmen feil, eller at kaken var feil plassert i ovnen.

Del denne siden